Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
Зараєва Наталія Сергіївна 380675508188 zaraevans82@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 20:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1) Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Тендерна документація на закупівлю – Придбання засобів відеофіксації для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки за ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу – «Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, IBAN: UA298201720344311002100049394» дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії до « » 2022 р. включно. Гарантія не може бути відкликана гарантом»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом закупівлі - Придбання засобів відеофіксації для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки за ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». Банківська гарантія має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку.Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; Банківська гарантія в електронному вигляді, надсилається на електронну адресу замовника: Е-mail: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник відділу діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абз.5 пп.3 п.41 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 20:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 20:49 |
_ТД_Придбання_засобів_відеофіксації_оглядові.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-20-000043 ● 887ecec63e1342cd80c8abad5ebdd2bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2022 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 № 322
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.12.2022 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-11-29-015450-a 29.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-22 14:02:04
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-27 09:53:47
Відповідь на запит про надання пояснень
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо вашого запиту на пояснення від 22.12.2022 р. при проведенні моніторингу (UA-M-2022-12-20-000043) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, відповідно до заходу п.11.1 «Розвиток, супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки у м. Києві із розширенням зони функціонування на території Київської області» здійснює закупівлю придбання засобів відеофіксації для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки за вищезазначеним заходом, як замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно питання, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі, повідомляємо наступне.
Обґрунтування доцільності, обсяг та очікувана вартість закупівлі за предметом «Придбання засобів відеофіксації для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» за ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (оголошення UA-2022-11-29-015450-a) - (далі - Закупівля), було визначено фахівцями КП «Інформатика», виходячи з мети забезпечення подальшого розвитку комплексної системи відеоспостереження міста Києва, в “Обґрунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі» від 25.11.2022 року (Додаток 1).
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі визначені в “Технічних вимогах до закупівлі” (Додаток 2), які погоджено Протоколом № 99 від 23.11.2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2022 роки у 2021 – 2022 роках Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Додаток 3).
Розмір бюджетних призначень на виконання заходів з супроводу та технічної підтримки комплексної системи відеоспостереження міста Києва, визначено відповідно до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, затвердженого наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 28.10.2022 №97 (Додаток 4), які визначені п.11.1 «Розвиток, супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки у м. Києві із розширенням зони функціонування на території Київської області» згідно Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 на 2022 рік, становить 8 000 000,00 грн. з ПДВ.
Очікувану вартість, в розмірі 8 000 000,00 гривень, визначено відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами), з урахуванням рекомендованих положень Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій (Додаток 5), беручи до уваги граничні видатки, затверджені паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, (Додаток 4), а також на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни на момент вивчення ринку.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» (https://informatika.kyivcity.gov.ua/) тимчасово заблоковано.
Також, додатково повідомляємо, що з метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-порталі «Київаудит» (скріншот розміщеного обґрунтування додається - Додаток 6).
Додатки:
1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 6 арк. в 1 прим.;
2. Копія Протоколу № 99 від 23.11.2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2022 роки у 2021 – 2022 роках - на 3 арк. в 1 прим.;
3. Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на 2022 рік від 25.11.2022 року – на 6 арк. в 1 прим.;
4. Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, затвердженого наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 28.10.2022 №97.
5. Комерційні пропозиції – на 3 арк. в 1 прим.;
6. Скріншот Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на 2022 рік, розміщеного на веб-порталі «Київаудит» - на 3 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Інформатика», ознайомившись з висновком Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-29-015450-a, керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», надає свої аргументовані заперечення. Так, за результатами здійсненого моніторингу державним аудитором встановлено порушення пункту 40, підпункту 2 пункту 41 та підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178. Вважаємо такий висновок необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає фактичним обставинам та матеріалам, що містяться в електронній системі закупівель, з огляду на таке. І. Державним аудитором стверджується – «Переможцем не надано додатки до вищевказаних договорів, які є невід’ємною частиною цих договорів, чим не виконано вимоги пункту 3.2. Додатку 1 тендерної документації в частині надання копій аналогічного договору». По-перше. В описовій частині державним аудитором описано лише один Договір, а у висновку вказується на декілька. По-друге. Відповідно до п. 3.2. Додатку до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів)» Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), учасник повинен надати завірені учасником скановані копії: - сканованого договору(-рів) (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору(-ів)), копії актів наданих послуг (скановані договори, що наведені в довідці (мають передаватися в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні); - актів наданих послуг по вищенаведеним договорам, що наведені в довідці (мають передаватися в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Українські інфосистеми» надало: - довідку від 06.12.2022 за вих. № 111/3 про досвід виконання аналогічного договору; - скановану копію Договору підряду від 09.01.2020 № 09/01, укладеного з ТОВ «УХБП-КИЇВ»; - акти форми КБ-3 - довідки про вартість виконаних будівельних робіт; - акти форми КБ2В приймання виконаних будівельних робіт; - акти форми КБ2В вартості устаткування, що придбавається підрядником; - підсумкові відомості ресурсів; - локальні кошториси. Згідно Договору від 09.01.2020 № 09/01, а саме п. 13.1. розділу ХІІІ «Додатки до цього Договору» чітко зазначено: «Невід’ємною частиною цього Договору є Додаток 1 – Договірна ціна». У файлі з назвою «3.1.1. ДЦ ЛК ПВР УХБП-КИЇВ.pdf» прикріплений Додаток 1 «Договірна ціна» до Договору № 09/01 від 09.01.2020. Отже, вимоги тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Українські інфосистеми» виконано, оскільки надано всі невід’ємні частини Договору, що були визначені пунктом 13.1. ІІ. Державний аудитор помилково констатує – «Однак учасником ТОВ «Українські інфосистеми» не надано зазначені документи, що зазначені в листі від 06.12.2022 № 111/12». Однак, згідно підпункту «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців)» п. 2 «Інша інформація» розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника та зазначено у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Дана вимога тендерної документації була виконана в повному обсязі, учасником ТОВ «Українські інфосистеми» надано лист від 06.12.2022 за вих. №111/12 «Лист про службових (посадових) осіб Учасника», в якому зазначено, що директора ТОВ «Українські інфосистеми», Пятова Андрія Валентиновича, уповноважено представляти інтереси ТОВ «Українські інфосистеми» під час проведення процедури закупівлі, він має право підпису документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю. Також, в цьому листі Учасником зазначено, що підтвердженням наданих повноважень Пятову А.В. є протокол засновників та наказ про призначення. В той же час, детальний аналіз положень тендерної документації, свідчить про відсутність обов’язку Учасника подавати документи, що згадуються у такому листі Учасника. Відтак, не надання їх у складі тендерної пропозиції не могло бути підставою для не допущення Учасника до торгів. Адже, процитований вище п. 2 «Інша інформація» сформовано однозначно та не допускає декількох трактувань. Окрім того, згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерній пропозиції подаються документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиції є не керівник учасника. Згідно вищезазначеного листа ТОВ «Українські інфосистеми», підписантом тендерної пропозиції є директор – Пятов Андрій Валентинович, що підтверджується і витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином, дана вимога тендерної документації також була виконана. ІІІ. Крім того, аудитор вказує – «Аналізом документів встановлено, що згідно технічних вимог предмету закупівлі, пункту 4.1 Додатку 3 ТД, обладнання, що постачається постачальником, а саме, камера Тип 3 «Мережева камера для розпізнавання автомобільних номерів з повним комплектом кріплень на опору» повинна мати ТТХ не менш ніж: - монохромне нічне бачення в темряві має працювати від 0,0052 Lux без ІЧ підсвітки та від 0 Lux з ІЧ підсвіткою; - обов’язкова підтримка ONVIF протоколів G, GB/T та S. На виконання вищевказаних вимог, Переможцем надано довідку від 06.12.2022 №111/5 про детальний покомпонентний опис обладнання, що пропонується, а саме мережеву камеру WV-S1536LTN для розпізнавання автомобільних номерів з повним комплектом кріплень на опору з наступними технічними характеристиками: - монохромне нічне бачення в темряві 0,0051 Lux без ІЧ підсвітки та 0 Lux з ІЧ підсвіткою; - підтримка ONVIF протоколів G, GТ/ та S. Однак, вищезазначене обладнання не відповідає технічним характеристикам та вимогам, які зазначені замовником до предмету закупівлі в пункті 4.1 Додатку 3 ТД.». По-перше. Звертаємо увагу, що мережеву камеру WV-S1536LTN учасником запропоновано до камери Тип 1, а не до камери Тип 3, як про це вказує державний аудитор. По-друге. Розділом 4 «Вимоги до закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації встановлено вимоги до обладнання, що має бути поставлено. Так, камера «Тип 3» - мережева камера для розпізнавання автомобільних номерів з повним комплектом кріплень на опору та з тактико-технічними характеристиками не менш ніж: - монохромне нічне бачення в темряві має працювати від 0,0052 Lux без ІЧ підсвітки та від 0 Lux з ІЧ підсвіткою; - обов’язкова підтримка ONVIF протоколів G, GB/T та S. Згідно довідки від 06.12.2022 за вих. № 111/5 про детальний покомпонентний опис обладнання, що пропонується ТОВ «Українські інфосистеми», камери «Тип 3» - це камери виробника Bosch, марки NBE-6502-AL, Bullet 2MP HDR 2.8-12mm auto IP67 IK10 DINION IP starlight 6000i IR. Детальні технічні характеристики даної камери розміщені на офіційному сайті виробника за посиланням https://resources-boschsecurity-cdn.azureedge.net/public/documents/DINION_IP_6000i_Data_sheet_ruRU_33404347915.pdf. На стор. 8 вказується, що взаємна сумісність камери Bosch, марки NBE-6502-AL - ONVIF Profile S; ONVIF Profile G; GB/T 28181, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Щодо характеристик монохромного нічного бачення в темряві, варто зазначити наступне. Чутливість відеокамери - це величина, що характеризує найменший рівень освітленості на об'єкті, при якій камера нормально функціонує та дає кінцеве зображення. (вимірюється у люксах (Lux)). Чим даний параметр нижче - тим краще камера «бачить» у нічний час за інших рівних умов. В тендерній документації зазначено, що для камери необхідно від 0,0052 Lux без ІЧ підсвітки. Запропонована модель Bosch, марки NBE-6502-AL буде працювати при освітленості 0,0051 Lux, тобто, для її коректної роботи необхідна ще менша кількість світла, що є покращенням відповідно до вимог тендерної документації. Викладене свідчить, що висновок державним аудитором зроблений внаслідок необ’єктивного вивчення всіх матеріалів та опираючись на логічне та змістовне значення слів та символів, що в контексті технічних характеристик є помилковим. Окрім того, у висновку не конкретизовано яких саме заходів має вжити КП «Інформатика», не визначено спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. В той же час, вимога про застосування наслідків нікчемного правочину здійснена поза межами повноважень органу державного фінансового контролю. Адже жодним нормативно-правовим актом не визначено право такого органу встановлювати такі вимоги, що протирічить нормам прямої дії Основного Закону – статті 19 Конституції України. Враховуючи вищевикладене, вважаємо висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-29-015450-a незаконним та необґрунтованим.
2023-01-18 10:05:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 40 та підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 26 січня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/11555/23 |
Дата відкриття провадження: | 13 квітня 2023 |
Документи:
20 квітня 2023 13:57
|
Електронний підпис |
20 квітня 2023 13:55
|
Ухвала про відкриття провадження по UA-2022-11-29-015450-a.pdf |
26 січня 2023 17:13
|
Позовна заява.jpg |
26 січня 2023 17:13
|
Опис вкладень до позову.jpg |
20 квітня 2023 13:57
|
Електронний підпис |
26 січня 2023 17:13
|
Електронний підпис |
20 квітня 2023 13:55
|
Ухвала про відкриття провадження по UA-2022-11-29-015450-a.pdf |
26 січня 2023 17:13
|
Позовна заява.jpg |
26 січня 2023 17:13
|
Опис вкладень до позову.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" |
7 991 640,00
UAH з ПДВ
|
7 991 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" #39210567 |
Переможець |
7 991 640,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 11:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2022 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:08
|
Додаткова угода 1 _Договір_15122022_1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 15:36
|
Договір_15122022_1_Придбання засобів відеофіксації для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки.pdf | укладений |
15 грудня 2022 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція преамбули договору. |
Номер договору про закупівлю: | 15122022/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |