Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння та стільці різні (крісла офісні для керівників, крісла офісні для персонала, стільці офісні)
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2022-11-29-014205-a 5ae56b1e4e764a28bf5a65822fb40adb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Зайцева

+380661540566 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Людмила Зайцева
+380661540566
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2022 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2022 17:00
Очікувана вартість: 41 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Сидіння та стільці різні (крісла офісні для керівників, крісла офісні для персонала, стільці офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 зі змінами «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2022 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2022 17:07
ДОДАТОК 7 Відомості про учасника.docx
29 листопада 2022 17:07
Додаток 8 Тендерна документація.docx
29 листопада 2022 17:07
ДОДАТОК 5 Згода на обробку персональних даних.doc
29 листопада 2022 17:07
Оголошення для спрощеної закупівлі.docx
29 листопада 2022 17:07
ДОДАТОК 1 пропозиція.doc
29 листопада 2022 17:07
ДОДАТОК 6 Гарантійний лист.doc
29 листопада 2022 17:07
ДОДАТОК 4 Проект договору.doc
29 листопада 2022 17:07
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії.docx
29 листопада 2022 17:07
ДОДАТОК 2 Технічна специфікація.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій