Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
14 300 000,00 UAH
UA-2022-11-29-013500-a ● 21bff39bb2434cef99c5c7f1dba34fb6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003787 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 195 |
Контактна особа: |
Кухтіна Вікторія Вікторівна 380992399005 LIKAR17_PZ@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2022 13:00 |
Очікувана вартість: | 14 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
відкриті торги з особливостями на 2023 рік, відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», законів України «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції», «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200000 Кіловат-година
Код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем виключно в грошовій формі на підставі акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку. Розрахунок за фактично спожиту електричну енергію здійснюється протягом 5 робочих днів від дати отримання Споживачем рахунку на оплату, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії (розрахункового місяця) | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 16:33 |
ТД- електрика з урахуванням Особливостей.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 29 листопада 2022 17:15
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:08
як ви бачите в умовах воєнного стану, наявності у учасника відповідного витягу платника ПДВ та/або єдиного податку - отримання наступного документу, який ви вимагаєте - інформацію (довідку) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника? Це дискримінація! Надайте обгрунтоване пояснення вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую Вам за Ваше запитання. Нажаль процедуру буде відмінено, в звязку із технічною помилкою під час внесення інформації. Дякуємо Вам за зацікавленість та бажаємо мирного неба.
?
Дата подання: 29 листопада 2022 17:16
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:08
нотаріально засвідчену копію статуту або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
Дуже цікаво Замовник - як у воєнний час ви по Опису будете ознайомплюватися зі змістом Статуту? якщо всі офіційні реєстри закриті
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую Вам за Ваше запитання. Нажаль процедуру буде відмінено, в звязку із технічною помилкою під час внесення інформації. Дякуємо Вам за зацікавленість та бажаємо мирного неба.
?
Дата подання: 29 листопада 2022 17:19
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:08
Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року (Якщо об’єкти учасника розташовані на території більше ніж однієї області України, інформація надається від відповідної кількості територіальних органів ДСНС України по кожній області окремо). Просимо надати обгрунтоване пояснення яким чином цей документ впливає на постачання електричної енергії ? Що ви озумієте під поняттям "об’єкти учасника"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую Вам за Ваше запитання. Нажаль процедуру буде відмінено, в звязку із технічною помилкою під час внесення інформації. Дякуємо Вам за зацікавленість та бажаємо мирного неба.
?
Дата подання: 29 листопада 2022 17:21
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:09
ЗАМОВНИК!!! Викупуєте електричну енергію! На підставі яким нормативно-правових актів ви вимагаєте чинний договір на проведення профілактичних дезінфекційних заходів разом з підтверджуючими документами про проведення таких дезінфекційних заходів, а саме: акт приймання-передачі наданих послуг з дезінфекції або видаткова накладна. Де мають бути проведені ці дезінфекційних заходів, за який період?? АЛЬО!!! Електрична енергія ніяким чином не вступає в особисту взаємодію с Постачальником - якщо ви не знаете вони поступає до вас по проводам та кабелям, а не з рук учасника, чи ви може щось інше маєте на увазі??? Мабуть про це треба написати Держаудиту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую Вам за Ваше запитання. Нажаль процедуру буде відмінено, в звязку із технічною помилкою під час внесення інформації. Дякуємо Вам за зацікавленість та бажаємо мирного неба.
? Ви в адекваті!! Ви купуєте електроенергію! Вже якщо конкретно під когось прописали - так укладіть прямий договір по п.13 Особливостей!
Дата подання: 29 листопада 2022 17:26
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:09
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????На виконання ст. 13 Закону України «Про охорону праці», Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці Учасника, зокрема за показниками важкості та напруженості праці, а саме: протокол проведення дослідження важкості та напруженості праці у кількості не меншою, аніж на одне робоче місце (професію) Учасника з висновком про те що, показники напруженості праці не перевищують допустимі, які проведені підприємством або установою, атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами про це (лист або інформація) від Державної служби України з питань праці, що видане такому підприємству або установі. При цьому протокол проведення дослідження важкості та напруженості праці, що надається Учасником у складі тендерної пропозиції, повинен бути зроблений не пізніше одного року від дати проведення таких лабораторних досліджень, що зазначена у протоколі.??????????????????????????????????????????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую Вам за Ваше запитання. Нажаль процедуру буде відмінено, в звязку із технічною помилкою під час внесення інформації. Дякуємо Вам за зацікавленість та бажаємо мирного неба.
визначте чітко умовУ - берете чи ні?
Дата подання: 29 листопада 2022 17:32
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:09
Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією;
розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору;
замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю даною тендерною документацією не вимагається.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую Вам за Ваше запитання. Нажаль процедуру буде відмінено, в звязку із технічною помилкою під час внесення інформації. Дякуємо Вам за зацікавленість та бажаємо мирного неба.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2022 10:57 |
Кінець періоду оскарження: | 11 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 11 грудня 2022 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | технічна помилка під час внесення інформації про закупівлю. |
Документи:
30 листопада 2022 10:57
|
Електронний підпис |
30 листопада 2022 10:54
|
протокол 145.PDF |