Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху з облаштуванням місць для розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) в Народному домі с.Ходовичі Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
2 502 521,00 UAH
UA-2022-11-29-011636-a ● 5484b95d1a494c1794d0ffe83fa2ad63
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43922893 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул.Коновальця,4 |
Контактна особа: |
Дідух Ірина Василівна +380999065917 stryi-viddil-kultury@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 502 521,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 025,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Також електронна банківська гарантія, має відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 12 000,00 грн. (Дванадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником відповідно до вимог чинного законодавства. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених чинним законодавством та зазначені у п. 3 цього розділу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху з облаштуванням місць для розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) в Народному домі с.Ходовичі Стрийського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82428, Україна, Львівська область, Стрийський р-н, с. Ходовичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2022 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2022 18:01 |
Зміни.docx | |
03 грудня 2022 18:01 |
ТД-Капрем(2).doc |
03 грудня 2022 18:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2022 18:01 |
Зміни.docx
|
|||
03 грудня 2022 18:01 |
ТД-Капрем(2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду об’єкту за підписом Замовника
Дата подання: 03 грудня 2022 15:14
Дата відповіді: 05 грудня 2022 11:47
Шановний Замовнику. У ТД Ви встановили вимогу, що для більш якісної підготовки пропозиції, учасники мають ознайомитися на місці з обсягом робіт, що мають бути виконані. На підтвердження такого огляду учасники мають надати у складі своєї пропозиції акт огляду об’єкту за підписом Замовника, що повинен містити дату, час, місце його складання, посаду та ПІБ представника учасника та ідентифікатор закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що основною метою запровадження системи електронних закупівель було і є усунення корупційної складової при здійсненні останніх. Висуваючи вимогу надання такої довідки ви свідомо звужуєте коло потенційних учасників, які можуть запропонувати нижчу ціну, проте не мають фізичної можливості прибути до вас на об'єкт. Для того щоб оцінити обсяги робіт не потрібно їздити по об'єктах - для цього Замовник надає технічне завдання(Дефектний акт) і на підставі нього учасник складає ПКД і вже сам вирішує - брати участь в закупівлі чи ні. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дає можливість Замовнику контролювати кількість потенційних учасників торгів та безпосередньо з ними контактувати, що створює додаткові корупційні ризики і згідно практики Колегії АМКУ є неправомірною вимогою. Законодавство передбачає анонімність учасників аж до завершення аукціону, тому Ви не маєте права порушувати дані вимоги. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Тому, вимагаю привести в цій частині тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та практики АМКУ шляхом вилучення даного пункту з Тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3, ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеної вимоги, Замовником, під час закупівлі робіт, включено вимогу до тендерної документації, щодо огляду об’єкта будівництва, перед подачею своєї тендерної пропозиції.
Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином, не порушує вимоги чинного законодавства, так як спеціалізованим будівельним законодавством, а саме, п.1.1, ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», передбачено, що цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних
об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуа¬тацію об'єктів будівництва"1 [1], затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Пунктом 1.3, зазначеного документа передбачено, що Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного
стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного пере¬оснащення, консервації та ліквідації (далі - будівництво).
Таким чином, вимога щодо попереднього огляду об’єкта передбачена чинними нормативно-правовими документами, за для можливості здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, особливо враховуючи, що будівництво передбачене, протягом 3-х років.
Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, не є дискримінаційною, так як стосується будь-якого учасника, який бажає прийняти участь у закупівлі, та встановлена Замовником, виключно за для уникнення непорозумінь під час виконання робіт, у майбутньому.
Відповідно до вищезазначеної вимоги, Замовником, під час закупівлі робіт, включено вимогу до тендерної документації, щодо огляду об’єкта будівництва, перед подачею своєї тендерної пропозиції.
Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином, не порушує вимоги чинного законодавства, так як спеціалізованим будівельним законодавством, а саме, п.1.1, ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», передбачено, що цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних
об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуа¬тацію об'єктів будівництва"1 [1], затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Пунктом 1.3, зазначеного документа передбачено, що Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного
стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного пере¬оснащення, консервації та ліквідації (далі - будівництво).
Таким чином, вимога щодо попереднього огляду об’єкта передбачена чинними нормативно-правовими документами, за для можливості здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, особливо враховуючи, що будівництво передбачене, протягом 3-х років.
Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, не є дискримінаційною, так як стосується будь-якого учасника, який бажає прийняти участь у закупівлі, та встановлена Замовником, виключно за для уникнення непорозумінь під час виконання робіт, у майбутньому.
Про надання юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 03 грудня 2022 15:17
Дата відповіді: 05 грудня 2022 11:45
Добрий день. Ви прописуєте у ТД наступну інформацію. Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 12 000,00 грн. (Дванадцять тисяч грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. Відтак, якщо замовник користується послугами юристів та сплачує за це кошти, ці витрати мають фіксуватись у річному плані закупівель. Адже пам’ятаємо: всі витрати замовника від однієї копійки вносяться у річний план та додаток до нього, які потім оприлюднюються на Prozorro. Надайте будь ласка підтвердження про наявне у Вас оприлюднення про надання юридично-консультаційних послуг на Прозоро. Зауважимо, що рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Поясніть для чого дана інформація наведена у тендерній документації, якщо вона для учасників торгів є абсолютно не актуальною і не потрібною? Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесеня змін і видалення даного порушення із документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гетьман" |
2 477 595,00
UAH з ПДВ
|
2 477 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гетьман" #31475246 |
Переможець |
2 477 595,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 13:55
|
додаткова угода _2 та договірна ціна.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 12:06
|
додаткова угода _2 Ходовичі.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 10:07
|
додаткова угода _1 Ходовичі.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 17:06
|
договірна ціна 2023р..pdf | зміни до договору |
14 лютого 2023 17:04
|
зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2023 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 09:40
|
Ходовичі основна.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:59
|
ходовичі додаткова.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН.pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС.pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
ДОГОВІРНА ЦІНА І ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС НА 2023Р..pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
ДОГОВІРНА ЦІНА І ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС НА 2022Р..pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
ДОГОВІРНА ЦІНА І ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС НА 2022-2023РР..pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
21 грудня 2022 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми договору на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зведений кошторис та договірна ціна на 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |