Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Очікувана вартість
4 735 169,00 UAH
UA-2022-11-29-011503-a ● d537b7f706cf4b82a0ddabbca2615b07
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 44165850 |
Місцезнаходження: | 49010, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Лазаряна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Голенко Олена 380563731528 golenkoelena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 15:54 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 15:54 |
Очікувана вартість: | 4 735 169,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 675,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Лазаряна, 2; вул. Володимира Винниченка, 1; пр. Гагаріна, 11; пр. Гагаріна, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 15:04 |
Протокольне рішення УО №30_2 від 30.11.22.doc | |
30 листопада 2022 15:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (до ТД).docx | |
30 листопада 2022 15:02 |
Додаток 2 (критерії)(нова редакція).docx | |
30 листопада 2022 15:02 |
Тендерна документація (охорона 2023) (нова редакція).docx | |
29 листопада 2022 15:29 |
Додаток 7 (Лист-згода на обр даних).docx | |
29 листопада 2022 15:28 |
Додаток 6 (Iнфо про Учасника).docx | |
29 листопада 2022 15:28 |
Додаток 5 (інші документи).docx | |
29 листопада 2022 15:27 |
Додаток 4 (проєкт договору).docx | |
29 листопада 2022 15:26 |
Додаток 3 (технiчнi вимоги).docx | |
29 листопада 2022 15:25 |
Додаток 2 (критерії).docx | |
29 листопада 2022 15:24 |
Додаток 1(тендерна пропозиція).docx | |
29 листопада 2022 15:23 |
Тендерна документація (охорона 2023).docx |
30 листопада 2022 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2022 15:04 |
Протокольне рішення УО №30_2 від 30.11.22.doc
|
|||
30 листопада 2022 15:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (до ТД).docx
|
|||
30 листопада 2022 15:02 |
Додаток 2 (критерії)(нова редакція).docx
|
|||
30 листопада 2022 15:02 |
Тендерна документація (охорона 2023) (нова редакція).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:29 |
Додаток 7 (Лист-згода на обр даних).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:28 |
Додаток 6 (Iнфо про Учасника).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:28 |
Додаток 5 (інші документи).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:27 |
Додаток 4 (проєкт договору).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:26 |
Додаток 3 (технiчнi вимоги).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:25 |
Додаток 2 (критерії).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:24 |
Додаток 1(тендерна пропозиція).docx
|
|||
29 листопада 2022 15:23 |
Тендерна документація (охорона 2023).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-29-011503-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Авангард і К, Код ЄДРПОУ:34823235
Дата подання: 30 листопада 2022 06:18
Вимога
На підставі п.1.5. ТД щодо недискримінації Учасників торгів:
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо внести зміни до пункту 4 Додатка 2 Тендерної документації , в якому Учасник повинен надати наступні документи: «Довідка довільної форми, що дохід від діяльності Учасника за 2021 рік становив не менше суми даної закупівлі, та надати для підтвердження копії фінансового звіту (Форма 1 та форма 2) за 2021 рік з відміткою органу ДФС/спрощена фінансова звітність.», оскільки вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників торгів. А саме, підприємство ,яке було засновано наприкінці 2021 року, або новостворене підприємство у 2022 році може не мати такого річного обсягу реалізації послуг, або ще за термінами не складало фінансової звітності, але має рівні права щодо участі в державних закупівлях
Розгорнути
Згорнути
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо внести зміни до пункту 4 Додатка 2 Тендерної документації , в якому Учасник повинен надати наступні документи: «Довідка довільної форми, що дохід від діяльності Учасника за 2021 рік становив не менше суми даної закупівлі, та надати для підтвердження копії фінансового звіту (Форма 1 та форма 2) за 2021 рік з відміткою органу ДФС/спрощена фінансова звітність.», оскільки вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників торгів. А саме, підприємство ,яке було засновано наприкінці 2021 року, або новостворене підприємство у 2022 році може не мати такого річного обсягу реалізації послуг, або ще за термінами не складало фінансової звітності, але має рівні права щодо участі в державних закупівлях
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2022 14:38
Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пунктом 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом № 63 від 13.10.2022 року,
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель .
ВИРІШИЛА:
1. Надати на звернення учасника щодо усунення порушення, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2022 року, роз’яснення щодо тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (номенклатурна позиція: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Роз’яснення щодо усунення порушення:
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. З метою дотримання чинного законодавства при проведенні закупівель замовником прийнято рішення задовільнити вимогу учасника та внести зміни в тендерну документацію, а саме: виключити вимогу, викладену в п.п.4 п.1 Додатку 2 до тендерної документації: « Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.- Довідка довільної форми, що дохід від діяльності Учасника за 2021 рік становив не менше суми даної закупівлі, та надати для підтвердження копії фінансового звіту (Форма 1 та форма 2) за 2021 рік з відміткою органу ДФС/спрощена фінансова звітність.»
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо усунення порушення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно пункту 51 Особливостей.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель .
ВИРІШИЛА:
1. Надати на звернення учасника щодо усунення порушення, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2022 року, роз’яснення щодо тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (номенклатурна позиція: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Роз’яснення щодо усунення порушення:
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. З метою дотримання чинного законодавства при проведенні закупівель замовником прийнято рішення задовільнити вимогу учасника та внести зміни в тендерну документацію, а саме: виключити вимогу, викладену в п.п.4 п.1 Додатку 2 до тендерної документації: « Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.- Довідка довільної форми, що дохід від діяльності Учасника за 2021 рік становив не менше суми даної закупівлі, та надати для підтвердження копії фінансового звіту (Форма 1 та форма 2) за 2021 рік з відміткою органу ДФС/спрощена фінансова звітність.»
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо усунення порушення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно пункту 51 Особливостей.
Номер вимоги: UA-2022-11-29-011503-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОЛ", Код ЄДРПОУ:40027049
Дата подання: 13 грудня 2022 12:55
Невідповідність тендерної документаці
ПП «ГЕРОЛ», як учасник закупівлі, не погоджується з рішенням уповноваженої особи щодо визнання учасника ТОВ «А1-Охорона» переможцем. Пропозиція ТОВ «А1-Охорона» має невідповідності вимогам тендерної документації і має бути відхилена.
Надаємо вам перелік невідповідності:
1. В підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, відповідно додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка та підтверджуючі документи наявності працівників.
В довідці про працівників, наданій ТОВ «А1-Охорона» , зазначені працівники Савенок О.І., Остапенко І.Л., Михайленко В.В., Мишко В.М., Харипончук В.В., Лозинський А.О., Цибульський О.А.; проте документів що могли би підтвердити трудові відносини працівника з учасником, останнім не надано. Таким чином учасник ТОВ «А1-Охорона» не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав підтверджуючі документи наявності працівників.
До того ж, в довідці зазначено 10 працівників, на 7 з них немає підтверджуючих документів, виходить в наявності учасник має 3 працівника. В технічних характеристиках заначено 16 постів охорони. Із них 15 цілодобові. Три працівника ніяким чином не можуть забезпечити належне виконання умов договору та надійності охорони. Тому вважаємо що пропозиція учасника не відповідає вимогам технічних характеристик предмета закупівлі.
2. В підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники мають надати довідку та підтверджуючі документи їх наявності, відповідно додатку 1 до тендерної документації. Учасник не надав підтверджуючих документів наявності матеріально технічної бази. Відповідно порушив вимоги тендерної документації.
3. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт, учасники мають надати підтвердження не менше двох договорів за 2021-2022 рр. Учасники надають: довідку, з підтверджуючими документами його повного виконання (кольорові сканкопії: договір та додаткові угоди до нього на зміну істотних умов, акти надання послуг охорони), відповідно додатку 1 до тендерної документації.
Учасник надав довідку, де зазначено тільки 1 договір підтвердження наявності досвіду за 2021рік (як вимагає додаток 1 до тендерної документації) із ДП «Українська геологічна компанія» Проте копію аналогічного договору із цим замовником не надано. Вимагається не менше двох виконаних договорів з підтверджуючими документами за 2021 -2022. Учасник не надав підтвердження двох договорів зазначених років, чим порушив вимоги тендерної документації.
4. На підтвердження наявності власної та/або орендованої (співвиконавець) групи швидкого реагування учасники мають надати: довідку та підтверджуючі документи (діючий договір співпраці та/або наказ про прийняття на роботу в групу швидкого реагування та акти наданих послуг до нього), відповідно додатку 5 пункт 13
Учасником надано довідку та договір із ТОВ «Охоронний холдинг», про виїзд групи швидкого реагування останнім. Проте актів наданих послуг до договору не надано, як вимагається в тендерної документації. Учасник ТОВ «А1-Охорона» порушив вимоги тендерної документації.
Вважаєм що пропозиція учасника ТОВ «А1-Охорона», має бути відхилена. Відповідно вимог Закону України про публічні закупівлі, та вимог Постанови 1178 від 12 жовтня 2022р.
До того ж хочемо зазначити що в пункті 40 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022р зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Строк розгляду тендерних пропозицій складає 5 робочих днів. Відлік строку розгляду розпочався з 8 грудня і на даний час становить менше ніж два дні до його закінчення, тому замовник не має права надавати учаснику право на виправлення невідповідності.
Також в пункті 40 Постанови заначено:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Як нами було зазначено раніше учасник ТОВ «А1-Охорона» порушує вимоги технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, адже три охоронці не можуть забезпечити охорону зазначену в додатку 3 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Відповідно пункту 40 Постанови замовник не має права надавати виправлення невідповідності технічних якісних характеристик.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «А1-Охорона» та перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
Надаємо вам перелік невідповідності:
1. В підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, відповідно додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка та підтверджуючі документи наявності працівників.
В довідці про працівників, наданій ТОВ «А1-Охорона» , зазначені працівники Савенок О.І., Остапенко І.Л., Михайленко В.В., Мишко В.М., Харипончук В.В., Лозинський А.О., Цибульський О.А.; проте документів що могли би підтвердити трудові відносини працівника з учасником, останнім не надано. Таким чином учасник ТОВ «А1-Охорона» не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав підтверджуючі документи наявності працівників.
До того ж, в довідці зазначено 10 працівників, на 7 з них немає підтверджуючих документів, виходить в наявності учасник має 3 працівника. В технічних характеристиках заначено 16 постів охорони. Із них 15 цілодобові. Три працівника ніяким чином не можуть забезпечити належне виконання умов договору та надійності охорони. Тому вважаємо що пропозиція учасника не відповідає вимогам технічних характеристик предмета закупівлі.
2. В підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники мають надати довідку та підтверджуючі документи їх наявності, відповідно додатку 1 до тендерної документації. Учасник не надав підтверджуючих документів наявності матеріально технічної бази. Відповідно порушив вимоги тендерної документації.
3. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт, учасники мають надати підтвердження не менше двох договорів за 2021-2022 рр. Учасники надають: довідку, з підтверджуючими документами його повного виконання (кольорові сканкопії: договір та додаткові угоди до нього на зміну істотних умов, акти надання послуг охорони), відповідно додатку 1 до тендерної документації.
Учасник надав довідку, де зазначено тільки 1 договір підтвердження наявності досвіду за 2021рік (як вимагає додаток 1 до тендерної документації) із ДП «Українська геологічна компанія» Проте копію аналогічного договору із цим замовником не надано. Вимагається не менше двох виконаних договорів з підтверджуючими документами за 2021 -2022. Учасник не надав підтвердження двох договорів зазначених років, чим порушив вимоги тендерної документації.
4. На підтвердження наявності власної та/або орендованої (співвиконавець) групи швидкого реагування учасники мають надати: довідку та підтверджуючі документи (діючий договір співпраці та/або наказ про прийняття на роботу в групу швидкого реагування та акти наданих послуг до нього), відповідно додатку 5 пункт 13
Учасником надано довідку та договір із ТОВ «Охоронний холдинг», про виїзд групи швидкого реагування останнім. Проте актів наданих послуг до договору не надано, як вимагається в тендерної документації. Учасник ТОВ «А1-Охорона» порушив вимоги тендерної документації.
Вважаєм що пропозиція учасника ТОВ «А1-Охорона», має бути відхилена. Відповідно вимог Закону України про публічні закупівлі, та вимог Постанови 1178 від 12 жовтня 2022р.
До того ж хочемо зазначити що в пункті 40 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022р зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Строк розгляду тендерних пропозицій складає 5 робочих днів. Відлік строку розгляду розпочався з 8 грудня і на даний час становить менше ніж два дні до його закінчення, тому замовник не має права надавати учаснику право на виправлення невідповідності.
Також в пункті 40 Постанови заначено:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Як нами було зазначено раніше учасник ТОВ «А1-Охорона» порушує вимоги технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, адже три охоронці не можуть забезпечити охорону зазначену в додатку 3 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Відповідно пункту 40 Постанови замовник не має права надавати виправлення невідповідності технічних якісних характеристик.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «А1-Охорона» та перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2022 10:19
Керуючись вимогами пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом № 63 від 13.10.2022 року,
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
ВИРІШИЛА:
1. Надати учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі та який надіслав звернення у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2022-11-29-011503-a наступну інформацію.
Текст відповіді додається:
«Шановний Учаснику, Замовником було розглянуто Вашу вимогу.
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА». За рішенням уповноваженої особи тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, тому даного учасника було визнано переможцем.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог пункту 43 Постанови.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
ВИРІШИЛА:
1. Надати учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі та який надіслав звернення у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2022-11-29-011503-a наступну інформацію.
Текст відповіді додається:
«Шановний Учаснику, Замовником було розглянуто Вашу вимогу.
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА». За рішенням уповноваженої особи тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, тому даного учасника було визнано переможцем.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог пункту 43 Постанови.
Номер вимоги: UA-2022-11-29-011503-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал", Код ЄДРПОУ:31780644
Дата подання: 17 грудня 2022 15:39
Невідповідность тендерної пропозиції «переможця»ТОВ «А1 Охорона»
Шановний Уповноважений представник Замовника!
Ми, учасник процедури закупівлі UA-2022-11-29-011503-a , ознайомились із тендерною пропозицією переможця тендеру ТОВ А1 Охорона.
Окрім повної невідповідності тендерної пропозиції «переможця»ТОВ «А1 Охорона» умовам тендерної документації Замовника, на яку Вам вже вказано в тексті скарги від ПП «Герол» від 13.12.2022р., а саме: повна відсутність документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 (частина 2 статті 16 Закону визначає такий перелік критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.), ми розуміємо, що так званий «переможець» закупівлі підприємство, яке фактично і фізично не має можливості виконувати умови Договору в тому обсязі, який був заявлений Замовником.
Для складання скарги в антимонопольний комітет, Держаудитслужбу і адвокатського запиту за місцем реєстрації ТОВ «А1 Охорона» щодо наявності штатних працівників, офісного приміщення згідно формі 20-ОПП і даних фінансової звітності за 2021 рік у переможця Закупівлі, вимагаємо уповноважену особу УДУНТ надати роз’яснення з наступних питань:
-чому переможцем торгів не було надано жодного аналогічного договору, який відповідає вимогам п.3 Додатку 2 ТД в складі пропозиції і на якій підставі Замовник не звернувся до переможця із запитом надати такі договори протягом доби з дати публікації звернення?
-на якій підставі Замовник проігнорував повну відсутність матеріально-технічної бази у переможця торгів (навіть за місцем реєстрації переможця) і не звернувся із відповідним запитом надати підтверджуючи документи, як це вимагалось в ТД Замовника?
-на якій підставі Замовник проігнорував відсутність необхідної кількості штатних працівників у переможця? Згідно вимог Технічного завдання Додаток №3 ТД, працівників повинно бути 60 осіб для виконання умов договору(це повинні бути охоронники, які мають кваліфікаційні свідоцтва, вони повинні бути одягнені у формений одяг і т.д.) і як ми розуміємо, ці працівники повинні бути у місті Дніпро , згідно Додатку № 3 ТД «Чергування охоронців на об’єкті Замовника вахтовим графіком (методом) не розглядається».
- Яким чином, підприємство-«переможець», яке зареєстровано і знаходиться у місті Київ, не має офісу , або представництва в місті Дніпро, не має ніяких виробничих потужностей, матеріально-технічної бази в м. Дніпро (і не тільки), не має жодного штатного працівника в м. Дніпро у тому числі не має жодного представника із числа керівного складу , не має діючих договорів із іншими охоронними підприємствами за місцем розташування охороняємого об’єкту , які б могли забезпечити виконання Договору автомобілями швидкого реагування , або персоналом охорони, як це підприємство буде виконувати обов’язки за укладеним договором? Хто саме і як буде охороняти? Якщо Вас це не стосується, то поясніть на якій підставі.
Відповідь про залучення інших охоронних підприємств (субпідряду) не сприйнятлива. Тендерна пропозиція переможця повинна була містити повну інформацію про суб’єктів господарської діяльності, які будуть залучені до виконання договору. Навіть якщо їх, субпідрядників,буде 90 і кожен в обсязі менш ніж 20%, про це теж необхідно було сказати і додати документ в складі тендерної пропозиції, виходячи з наданої інформації, переможець не планував залучення субпідрядників.
Власних потужностей не має, офісу, працівників, автомобілів АШР не має, голий босий переможець із демпінговою ціною зі старту. Ми маємо право знати чим керувався Замовник при визначенні переможця попри всі недоліки і повну очевидну його,переможця, невідповідність?
До речи Замовником на скаргу пп Герол була дана не відповідь, а відписка.
Вимагаємо розгорнуту відповідь по всім пунктам вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Ми, учасник процедури закупівлі UA-2022-11-29-011503-a , ознайомились із тендерною пропозицією переможця тендеру ТОВ А1 Охорона.
Окрім повної невідповідності тендерної пропозиції «переможця»ТОВ «А1 Охорона» умовам тендерної документації Замовника, на яку Вам вже вказано в тексті скарги від ПП «Герол» від 13.12.2022р., а саме: повна відсутність документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 (частина 2 статті 16 Закону визначає такий перелік критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.), ми розуміємо, що так званий «переможець» закупівлі підприємство, яке фактично і фізично не має можливості виконувати умови Договору в тому обсязі, який був заявлений Замовником.
Для складання скарги в антимонопольний комітет, Держаудитслужбу і адвокатського запиту за місцем реєстрації ТОВ «А1 Охорона» щодо наявності штатних працівників, офісного приміщення згідно формі 20-ОПП і даних фінансової звітності за 2021 рік у переможця Закупівлі, вимагаємо уповноважену особу УДУНТ надати роз’яснення з наступних питань:
-чому переможцем торгів не було надано жодного аналогічного договору, який відповідає вимогам п.3 Додатку 2 ТД в складі пропозиції і на якій підставі Замовник не звернувся до переможця із запитом надати такі договори протягом доби з дати публікації звернення?
-на якій підставі Замовник проігнорував повну відсутність матеріально-технічної бази у переможця торгів (навіть за місцем реєстрації переможця) і не звернувся із відповідним запитом надати підтверджуючи документи, як це вимагалось в ТД Замовника?
-на якій підставі Замовник проігнорував відсутність необхідної кількості штатних працівників у переможця? Згідно вимог Технічного завдання Додаток №3 ТД, працівників повинно бути 60 осіб для виконання умов договору(це повинні бути охоронники, які мають кваліфікаційні свідоцтва, вони повинні бути одягнені у формений одяг і т.д.) і як ми розуміємо, ці працівники повинні бути у місті Дніпро , згідно Додатку № 3 ТД «Чергування охоронців на об’єкті Замовника вахтовим графіком (методом) не розглядається».
- Яким чином, підприємство-«переможець», яке зареєстровано і знаходиться у місті Київ, не має офісу , або представництва в місті Дніпро, не має ніяких виробничих потужностей, матеріально-технічної бази в м. Дніпро (і не тільки), не має жодного штатного працівника в м. Дніпро у тому числі не має жодного представника із числа керівного складу , не має діючих договорів із іншими охоронними підприємствами за місцем розташування охороняємого об’єкту , які б могли забезпечити виконання Договору автомобілями швидкого реагування , або персоналом охорони, як це підприємство буде виконувати обов’язки за укладеним договором? Хто саме і як буде охороняти? Якщо Вас це не стосується, то поясніть на якій підставі.
Відповідь про залучення інших охоронних підприємств (субпідряду) не сприйнятлива. Тендерна пропозиція переможця повинна була містити повну інформацію про суб’єктів господарської діяльності, які будуть залучені до виконання договору. Навіть якщо їх, субпідрядників,буде 90 і кожен в обсязі менш ніж 20%, про це теж необхідно було сказати і додати документ в складі тендерної пропозиції, виходячи з наданої інформації, переможець не планував залучення субпідрядників.
Власних потужностей не має, офісу, працівників, автомобілів АШР не має, голий босий переможець із демпінговою ціною зі старту. Ми маємо право знати чим керувався Замовник при визначенні переможця попри всі недоліки і повну очевидну його,переможця, невідповідність?
До речи Замовником на скаргу пп Герол була дана не відповідь, а відписка.
Вимагаємо розгорнуту відповідь по всім пунктам вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2022 14:06
Керуючись вимогами пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом № 63 від 13.10.2022 року,
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
ВИРІШИЛА:
1. Надати учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі та який надіслав звернення у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2022-11-29-011503-a наступну інформацію.
Шановний учаснику!
Тендерна документація на закупівлю Послуг з охорони об’єктів та особистої охорони за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4 Охоронні послуги розроблена на виконання вимог вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Відповідно до п.п. 1 розділу V тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Відповідно до п.п. 3 розділу V тендерної документації зазначено: цінова пропозиція учасника після завершення торгів (аукціону) має відповідати діючому бюджету України на поточний рік з урахуванням всіх обов’язкових податків, виплати заробітної плати працівникам, нарахувань на заробітну плату, а також витрат учасника відповідно до його системи оподаткування. Загальна вартість тендерної пропозиції повинна бути остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерної несе учасник.
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Тому можна зробити висновок про те, що електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «А1 ОХОРОНА» було визначено найбільш економічно вигідною.
Згідно абз.2 п. 45. Постанови «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Замовником в п.п.3 п.1 Додатку 2 до ТД було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного1(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де зазначено: надання довідки (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за 2021-2022 рр. з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами його повного виконання (кольорові сканкопії: договір та додаткові угоди до нього на зміну істотних умов, акти надання послуг охорони).
(1Аналогічним вважається договір на виконання охоронних послуг за 2021-2022 роки з контактами замовника послуг, та копія такого договору з підтверджуючими документами про його виконання (копія актів надання послуг), завірена учасником).
ТОВ «А1 ОХОРОНА» було надано аналогічні договори на виконання охоронних послуг за 2021 рік з підтверджуючими документами про їх виконання.
Відповідно до абз. 3 п.п. 6 розділу ІІІ зазначено: технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника до предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА», як Учасник процедури закупівлі за номером UA-2022-11-29-011503-a електронної системи державних закупівель, погодився з вимогами Замовника щодо з технічних, якісних та кількісних характеристиками предмета закупівлі наведених у Додатку 3 до тендерної документації (лист вих. 003/06 від 05.12.2022 р.), тому можна зробити висновок про те, що надана інформація згідно п.п.1 та п.п.2 п.1 додатку №2 до тендерної документації надана з виконанням вимог нормативно – правових актів.
Законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених ліцензійними умовами.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог пункту 43 Постанови.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
ВИРІШИЛА:
1. Надати учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі та який надіслав звернення у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2022-11-29-011503-a наступну інформацію.
Шановний учаснику!
Тендерна документація на закупівлю Послуг з охорони об’єктів та особистої охорони за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4 Охоронні послуги розроблена на виконання вимог вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Відповідно до п.п. 1 розділу V тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Відповідно до п.п. 3 розділу V тендерної документації зазначено: цінова пропозиція учасника після завершення торгів (аукціону) має відповідати діючому бюджету України на поточний рік з урахуванням всіх обов’язкових податків, виплати заробітної плати працівникам, нарахувань на заробітну плату, а також витрат учасника відповідно до його системи оподаткування. Загальна вартість тендерної пропозиції повинна бути остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерної несе учасник.
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Тому можна зробити висновок про те, що електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «А1 ОХОРОНА» було визначено найбільш економічно вигідною.
Згідно абз.2 п. 45. Постанови «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Замовником в п.п.3 п.1 Додатку 2 до ТД було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного1(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де зазначено: надання довідки (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за 2021-2022 рр. з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами його повного виконання (кольорові сканкопії: договір та додаткові угоди до нього на зміну істотних умов, акти надання послуг охорони).
(1Аналогічним вважається договір на виконання охоронних послуг за 2021-2022 роки з контактами замовника послуг, та копія такого договору з підтверджуючими документами про його виконання (копія актів надання послуг), завірена учасником).
ТОВ «А1 ОХОРОНА» було надано аналогічні договори на виконання охоронних послуг за 2021 рік з підтверджуючими документами про їх виконання.
Відповідно до абз. 3 п.п. 6 розділу ІІІ зазначено: технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника до предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА», як Учасник процедури закупівлі за номером UA-2022-11-29-011503-a електронної системи державних закупівель, погодився з вимогами Замовника щодо з технічних, якісних та кількісних характеристиками предмета закупівлі наведених у Додатку 3 до тендерної документації (лист вих. 003/06 від 05.12.2022 р.), тому можна зробити висновок про те, що надана інформація згідно п.п.1 та п.п.2 п.1 додатку №2 до тендерної документації надана з виконанням вимог нормативно – правових актів.
Законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених ліцензійними умовами.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог пункту 43 Постанови.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА |
4 118 400,00
UAH з ПДВ
|
3 959 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОЛ" |
4 325 800,00
UAH з ПДВ
|
3 959 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал" |
4 457 770,00
UAH з ПДВ
|
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Авангард і К |
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
4 094 443,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" |
4 528 920,00
UAH з ПДВ
|
4 323 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА #37757055 |
Переможець |
3 959 995,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 10:32
|
ДУ №9 до договору №96 від 23.12.22р..pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 15:06
|
ДУ №8 до договору №96 від 23.12.2022 року.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:08
|
ДУ №7 до договору 96 від 23.12.22 року.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 12:43
|
ДУ № 6 до договору №96 від 23.12.22р..pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 11:41
|
ДУ №5 до Договору №96 від 23.12.2023р..pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:56
|
додаткова угода №4 до договору 96 від 23.12.2022 року.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2023 09:51
|
ДУ №3 до договору №96 від 23.12.22 р..pdf | зміни до договору |
03 липня 2023 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2023 14:07
|
ДУ №2 до Договору 96 від 23.12.2022.pdf | зміни до договору |
21 березня 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:46
|
ДУ №1 до дорговору №96 від 23.12.2022 р..pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 14:05
|
Договор №96 від 23.12.2022 р..pdf | укладений |
26 грудня 2022 14:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони внесли зміни в п. 1.1. розділу 1 "Предмет договору" |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3 додаткової угоди №1 та п.3.1.п.3 "Ціна договору та умови розрахунків" Договору . . |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі , і відповідно суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і, відповідно, зменшити загальну суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і, відповідно, зменшити загальну суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і, відповідно, зменшити загальну суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |