Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2022-11-29-010355-a ● afff0636fac84e429d207c899587aaa4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ММР "Миколаївелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328468 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка, 17 |
Контактна особа: |
Ілона Москаленко +380512473754 jur.nikpnet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 15:47 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 15:47 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 % від вартості договору. Завдаток вноситься на поточний рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МИКОЛАЇВЕЛЕКТОРОТРАНС», Україна, 54020, м. Миколаїв, вул. Андреєва-Палагнюка, 17, код ЄДРПОУ 03328468, Р/р UA673071230000026003010879418 в ПАТ «БАНК ВОСТОК», ІНН 033284614014, свід. 100091211 з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 комплект
Накладки Р-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
20 комплект
Накладки ТВ (рт-62)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
200 штуки
Підкладка Д-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
500 штуки
Милиця шляхова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34941000-5 — Рейки та приладдя
200 штуки
Болт закладний в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34941000-5 — Рейки та приладдя
20 штуки
Пружина КМК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34941000-5 — Рейки та приладдя
50 штуки
Болт клемний в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34941000-5 — Рейки та приладдя
500 штуки
Болт колійний М24 в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34941000-5 — Рейки та приладдя
100 штуки
Болт колійний М27 в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Андреєва-Палагнюка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34941000-5 — Рейки та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 14:47 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ Залізничне обладнання.pdf | |
29 листопада 2022 14:47 |
ТД ВТ Залізничне обладнання 2022.doc | |
29 листопада 2022 14:47 |
Гарантійний лист-підтвердження відсутності підстав для відхилення 17 ст..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-29-010355-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 30 листопада 2022 12:54
Вимога
Більш детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2022 16:34
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a1, що надійшла через електронну систему закупівель 30.11.22. (далі - Вимога), щодо процедури відкриті торги з Особливостями, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) на закупівлю згідно ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)за ідентифікатором закупівлі - UA-2022-11-29-010355-a (далі – Закупівля).
2. Про оприлюднення відповіді (роз’яснення) на Вимогу щодо Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, 30.11.22. через електронну систему закупівель надійшла Вимога щодо Закупівлі за текстом, що наведений нижче:
Шановні панове!
Закупівля UA-2022-11-29-010355-a на суму 550 000,00 грн. з ПДВ. Подання пропозицій до 07.12.2022р.
Звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Додатку 5 ТД:
Редакція ТД
п.5.3.1 Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати
отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Постачальником
Замовлення/Заявки на відповідну партію Товару.
Запропонована редакція
п.5.3.1 Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати
отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Постачальником
Замовлення/Заявки на відповідну партію Товару.
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля проводиться згідно наявної потреби та плану закупівлі за ідентифікатором - UA-P-2022-11-29-002695-c на 2022 рік. При визначенні строку поставки товарів Замовником враховано також необхідні строки для проведення закупівлі. Умовами Тендерної документації зазначено строк поставки товарів до 31 грудня 2022 року, що відповідає наявній потребі замовника у товарі, що є предметом закупівлі. Визначення строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) є прерогативою Замовника і внесення змін до Тендерної документації за особистим бажанням учасника не є зобов’язанням для Замовника. Запропоновані учасником зміни суперечать умовам Тендерної документації Замовника.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a1 від 30.11.22.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абз. 2 п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернень надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно розмістити в електронній системі закупівель роз’яснення на звернення (Вимогу).
з огляду на вищезазначене,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити вимогу учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a , зареєстровану за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a1.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь (роз’яснення) на вимогу учасника з урахуванням абз. 2 п. 51 Особливостей.
1. Про розгляд вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a1, що надійшла через електронну систему закупівель 30.11.22. (далі - Вимога), щодо процедури відкриті торги з Особливостями, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) на закупівлю згідно ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)за ідентифікатором закупівлі - UA-2022-11-29-010355-a (далі – Закупівля).
2. Про оприлюднення відповіді (роз’яснення) на Вимогу щодо Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, 30.11.22. через електронну систему закупівель надійшла Вимога щодо Закупівлі за текстом, що наведений нижче:
Шановні панове!
Закупівля UA-2022-11-29-010355-a на суму 550 000,00 грн. з ПДВ. Подання пропозицій до 07.12.2022р.
Звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Додатку 5 ТД:
Редакція ТД
п.5.3.1 Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати
отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Постачальником
Замовлення/Заявки на відповідну партію Товару.
Запропонована редакція
п.5.3.1 Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати
отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Постачальником
Замовлення/Заявки на відповідну партію Товару.
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля проводиться згідно наявної потреби та плану закупівлі за ідентифікатором - UA-P-2022-11-29-002695-c на 2022 рік. При визначенні строку поставки товарів Замовником враховано також необхідні строки для проведення закупівлі. Умовами Тендерної документації зазначено строк поставки товарів до 31 грудня 2022 року, що відповідає наявній потребі замовника у товарі, що є предметом закупівлі. Визначення строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) є прерогативою Замовника і внесення змін до Тендерної документації за особистим бажанням учасника не є зобов’язанням для Замовника. Запропоновані учасником зміни суперечать умовам Тендерної документації Замовника.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a1 від 30.11.22.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абз. 2 п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернень надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно розмістити в електронній системі закупівель роз’яснення на звернення (Вимогу).
з огляду на вищезазначене,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити вимогу учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a , зареєстровану за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a1.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь (роз’яснення) на вимогу учасника з урахуванням абз. 2 п. 51 Особливостей.
Номер вимоги: UA-2022-11-29-010355-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 30 листопада 2022 12:55
Вимога
Більш детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2022 16:36
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a2, що надійшла через електронну систему закупівель 30.11.22. (далі - Вимога), щодо процедури відкриті торги з Особливостями, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) на закупівлю згідно ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)за ідентифікатором закупівлі - UA-2022-11-29-010355-a (далі – Закупівля).
2. Про оприлюднення відповіді (роз’яснення) на Вимогу щодо Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, 30.11.22. через електронну систему закупівель надійшла Вимога щодо Закупівлі за текстом, що наведений нижче:
Шановні панове!
Закупівля UA-2022-11-29-010355-a на суму 550 000,00 грн. з ПДВ. Подання пропозицій до 07.12.2022р.
Звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Загальних положень ТД:
Редакція ТД
4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Партіями згідно заявок протягом 2022 року Впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання постачальником заявки від Замовника.
Запропонована редакція
4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Партіями згідно заявок.
Впродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з дня отримання постачальником заявки від Замовника.
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля проводиться згідно наявної потреби та плану закупівлі за ідентифікатором - UA-P-2022-11-29-002695-c на 2022 рік. При визначенні строку поставки товарів Замовником враховано також необхідні строки для проведення закупівлі. Умовами Тендерної документації зазначено строк поставки товарів до 31 грудня 2022 року, що відповідає наявній потребі замовника у товарі, що є предметом закупівлі. Визначення строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) є прерогативою Замовника і внесення змін до Тендерної документації за особистим бажанням учасника не є зобов’язанням для Замовника. Запропоновані учасником зміни суперечать умовам Тендерної документації Замовника.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a2 від 30.11.22.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абз. 2 п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернень надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно розмістити в електронній системі закупівель роз’яснення на звернення (Вимогу).
з огляду на вищезазначене,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити вимогу учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a , зареєстровану за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a2.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь (роз’яснення) на вимогу учасника з урахуванням абз. 2 п. 51 Особливостей
1. Про розгляд вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a2, що надійшла через електронну систему закупівель 30.11.22. (далі - Вимога), щодо процедури відкриті торги з Особливостями, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) на закупівлю згідно ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)за ідентифікатором закупівлі - UA-2022-11-29-010355-a (далі – Закупівля).
2. Про оприлюднення відповіді (роз’яснення) на Вимогу щодо Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, 30.11.22. через електронну систему закупівель надійшла Вимога щодо Закупівлі за текстом, що наведений нижче:
Шановні панове!
Закупівля UA-2022-11-29-010355-a на суму 550 000,00 грн. з ПДВ. Подання пропозицій до 07.12.2022р.
Звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Загальних положень ТД:
Редакція ТД
4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Партіями згідно заявок протягом 2022 року Впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання постачальником заявки від Замовника.
Запропонована редакція
4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Партіями згідно заявок.
Впродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з дня отримання постачальником заявки від Замовника.
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля проводиться згідно наявної потреби та плану закупівлі за ідентифікатором - UA-P-2022-11-29-002695-c на 2022 рік. При визначенні строку поставки товарів Замовником враховано також необхідні строки для проведення закупівлі. Умовами Тендерної документації зазначено строк поставки товарів до 31 грудня 2022 року, що відповідає наявній потребі замовника у товарі, що є предметом закупівлі. Визначення строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) є прерогативою Замовника і внесення змін до Тендерної документації за особистим бажанням учасника не є зобов’язанням для Замовника. Запропоновані учасником зміни суперечать умовам Тендерної документації Замовника.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a2 від 30.11.22.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абз. 2 п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернень надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно розмістити в електронній системі закупівель роз’яснення на звернення (Вимогу).
з огляду на вищезазначене,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити вимогу учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a , зареєстровану за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a2.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь (роз’яснення) на вимогу учасника з урахуванням абз. 2 п. 51 Особливостей
Номер вимоги: UA-2022-11-29-010355-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 30 листопада 2022 12:56
Вимога
Більш детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2022 16:39
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a3, що надійшла через електронну систему закупівель 30.11.22. (далі - Вимога), щодо процедури відкриті торги з Особливостями, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) на закупівлю згідно ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)за ідентифікатором закупівлі - UA-2022-11-29-010355-a (далі – Закупівля).
2. Про оприлюднення відповіді (роз’яснення) на Вимогу щодо Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, 30.11.22. через електронну систему закупівель надійшла Вимога щодо Закупівлі за текстом, що наведений нижче:
Шановні панове!
Закупівля, UA-2022-11-29-010355-a - на суму 550 000,00 грн. з ПДВ. Подання пропозицій до 07.12.2022р. Аукціон – 07.12.2022р.
Звертаємося до Замовника, як виробник продукції яку Замовник планує закупити, з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на окремі лоти, а саме:
№ з/п Найменування товару* Код ДК021:2015 Одиниця виміру Кількість
ЛОТ №1
1 Накладки ТВ (рт-62) Код ДК 021:2015: 34946121-4 Рельсовые накладки и подкладки комплект 20
2 Підкладка Д-50 шт 200
ЛОТ №2
3 Накладки Р-50 Код ДК 021:2015: 34946121-4 Рельсовые накладки и подкладки комплект 70
4 Милиця шляхова Код ДК 021:2015: 34941000-5 Рельсы и принадлежности шт 500
5 Болт закладний в зборі шт 200
6 Пружина КМК шт 20
7 Болт клемний в зборі шт 50
8 Болт колійний М24 в зборі шт 500
9 Болт колійний М27 в зборі шт 100
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578) (далі – Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ЄЗС), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовником згідно номенклатури визначені показники цифр ЄЗС та вірно внесені до тендерної документації. Визначення предмету закупівлі є прерогативою Замовника і поділ предмету закупівлі на лоти не є зобов’язанням, а можливістю, яку Замовник може використати.
Будь-який учасник, який бажає взяти участь у даній закупівлі може запропонувати товар, що є предметом даної закупівлі, будь-то виробник даного товару, його дилер або посередник. Також, умовами тендерної документації (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація), зазначено право учасників запропонувати еквівалентний товар з відповідними вимогам тендерної документації характеристиками, що забезпечує відсутність дискримінації учасників та надання їм рівних можливостей щодо участі.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a3 від 30.11.22.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абз. 2 п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернень надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно розмістити в електронній системі закупівель роз’яснення на звернення (Вимогу).
з огляду на вищезазначене,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити вимогу учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a , зареєстровану за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a3.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь (роз’яснення) на вимогу учасника з урахуванням абз. 2 п. 51 Особливостей.
1. Про розгляд вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a3, що надійшла через електронну систему закупівель 30.11.22. (далі - Вимога), щодо процедури відкриті торги з Особливостями, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи затверджені Постановою № 1178 від 12.10.2022 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) на закупівлю згідно ДК 021:2015: 34940000-8 Залізничне обладнання (34941000-5 Рейки та приладдя (Милиці шляхові, болти, пружини) 34946121-4 Рейкові накладки та підкладки (Накладки, підкладки)за ідентифікатором закупівлі - UA-2022-11-29-010355-a (далі – Закупівля).
2. Про оприлюднення відповіді (роз’яснення) на Вимогу щодо Закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, 30.11.22. через електронну систему закупівель надійшла Вимога щодо Закупівлі за текстом, що наведений нижче:
Шановні панове!
Закупівля, UA-2022-11-29-010355-a - на суму 550 000,00 грн. з ПДВ. Подання пропозицій до 07.12.2022р. Аукціон – 07.12.2022р.
Звертаємося до Замовника, як виробник продукції яку Замовник планує закупити, з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на окремі лоти, а саме:
№ з/п Найменування товару* Код ДК021:2015 Одиниця виміру Кількість
ЛОТ №1
1 Накладки ТВ (рт-62) Код ДК 021:2015: 34946121-4 Рельсовые накладки и подкладки комплект 20
2 Підкладка Д-50 шт 200
ЛОТ №2
3 Накладки Р-50 Код ДК 021:2015: 34946121-4 Рельсовые накладки и подкладки комплект 70
4 Милиця шляхова Код ДК 021:2015: 34941000-5 Рельсы и принадлежности шт 500
5 Болт закладний в зборі шт 200
6 Пружина КМК шт 20
7 Болт клемний в зборі шт 50
8 Болт колійний М24 в зборі шт 500
9 Болт колійний М27 в зборі шт 100
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578) (далі – Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ЄЗС), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовником згідно номенклатури визначені показники цифр ЄЗС та вірно внесені до тендерної документації. Визначення предмету закупівлі є прерогативою Замовника і поділ предмету закупівлі на лоти не є зобов’язанням, а можливістю, яку Замовник може використати.
Будь-який учасник, який бажає взяти участь у даній закупівлі може запропонувати товар, що є предметом даної закупівлі, будь-то виробник даного товару, його дилер або посередник. Також, умовами тендерної документації (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація), зазначено право учасників запропонувати еквівалентний товар з відповідними вимогам тендерної документації характеристиками, що забезпечує відсутність дискримінації учасників та надання їм рівних можливостей щодо участі.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення вимоги за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a3 від 30.11.22.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абз. 2 п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернень надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно розмістити в електронній системі закупівель роз’яснення на звернення (Вимогу).
з огляду на вищезазначене,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити вимогу учасника закупівлі за процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a , зареєстровану за ідентифікатором UA-2022-11-29-010355-a.a3.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь (роз’яснення) на вимогу учасника з урахуванням абз. 2 п. 51 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВК "КОМУНТРАНС" |
434 900,00
UAH з ПДВ
|
434 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП" |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій