Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Крижопільблагоустрій |
Код ЄДРПОУ: | 37338035 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., смт Крижопіль, вул. Івана Кожедуба, 2 |
Контактна особа: |
Спориш Лілія Вікторівна +380977188875 blago1977@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 13:18 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 13:18 |
Очікувана вартість: | 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 13:29 |
ТД_Електрична_енергiя_1178.docx | |
29 листопада 2022 13:29 |
Додаток_3_Технiчна_специфiкацiя.doc | |
29 листопада 2022 13:29 |
Додаток_2_Проeкт_договору_без_розподiлу.docx | |
29 листопада 2022 13:29 |
Додаток_1_Форма_ПРОПОЗИЦIЯ_з_ОСП.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000026 ● f879dcfcab9e4b928559773eba0ec08a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 №75-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.09.2023 №75-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2022-11-29-008141-a 29.11.2022 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 11:46:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-29-008141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 29 листопада 2022 року №1129), складена не у відповідності до вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
2. Яким чином учасником ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- інформації про наявність (відповідно до вимог розділу 9.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 із змінами) на власному офіційному веб-сайті актуальної інформації електропостачальника з посиланням на «веб-сторінку» (пункт 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- інформації щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №373, за останній звітний період (підпункт 3.2 пункту 3 додатку 3 тендерної документації)?
3. Якими документами підтверджено коливання ціни електричної енергії на ринку, що призвело до внесення змін до договору про постачання електричної енергії споживачу від 27 грудня 2022 року №КР-230001 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна електрочної енергії на ринку на дати укладання додаткових угод у порівнянні із датою укладання договору?
4. Чому не оприлюднено додаткові угоди, згідно повідомлень про внесення змін до договору про закупівлю від 11 вересня 2023 року??
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 14:12:21
надання відповіді на запит пояснення
Щодо питання першого
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) відповідно до частини 4-1 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Уповноважена особа, що проводила закупівлю, керувалась попередніми консультаціями із постачальником, з яким раніше були укладені договори.
Щодо питання другого
На момент публікації тендерної документації уповноважена особа керувалась Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 та допустила помилку.
Щодо питання третього
На вимогу розділу 9.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 із змінами постачальником ТОВ «Енера Вінниця» не надано документу із посиланням, однак уповноважена особа самостійно могла перевірити таку інформацію, оскільки така інформація є вільному доступі.
Щодо питання четвертого
Постачальник надіслав повідомлення про розгляд та внесення змін до договору одночасно із поясненням підстави щодо внесення таких змін (Постанова НКРРЕКП від 22.04.2019 № 585).
Щодо питання п’ятого
У зв’язку із проблемами на майданчику «Держзакупівлі онлайн» уповноважена особа не мала можливості оприлюднити дану додаткову угоду та накласти КЕП.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 09:25:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-29-008141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чому додаткова угода від 12 січня 2023 року №б/н до договору про постачання електричної енергії споживачу від 27 грудня 2022 року №КР-230001, оприлюднена без додатку №3, до якого внесено зміни?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 13:08:46
надання пояснень на запит
Додаткова угода від 12 січня 2023 року №б/н до договору про постачання електричної енергії споживачу від 27 грудня 2022 року №КР-230001, оприлюднена без додатку №3 через помилку уповноваженої особи
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-06 12:57:47
Пояснення з власної ініціативи
Щодо питання першого
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) відповідно до частини 4-1 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Уповноважена особа, що проводила закупівлю, керувалась попередніми консультаціями із постачальником, з яким раніше були укладені договори.
Щодо питання другого
На момент публікації тендерної документації уповноважена особа керувалась Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 та допустила помилку.
Щодо питання третього
На вимогу розділу 9.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 із змінами постачальником ТОВ «Енера Вінниця» не надано документу із посиланням, однак уповноважена особа самостійно могла перевірити таку інформацію, оскільки така інформаціє є вільному доступі.
Щодо питання четвертого
Постачальник надіслав повідомлення про розгляд та внесення змін до договору одночасно із поясненням підстави щодо внесення таких змін (Постанова НКРРЕКП від 22.04.2019 № 585).
Щодо питання п’ятого
У зв’язку із проблемами на майданчику «Держзакупівлі онлайн» уповноважена особа не мала можливості оприлюднити дану додаткову угоду та накласти КЕП.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-09 14:35:00
Пояснення з власної ініціативи
Додаткова угода (вересень), що не була оприлюднена вчасно
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-09 16:09:09
Пояснення з власної ініціативи
Додаткова угода (вересень), що не була оприлюднена вчасно
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-09 16:16:48
Пояснення з власної ініціативи
Додаткова угода
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок моніторинку проаналізовано та буде враховано у подальшій роботі. На вимогу додається Додаткова угода №1 від 220.02.2023 та Додаткова угода №1 від 11.09.2023 року.
2023-11-02 14:40:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/106/2023ПР |
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 02/094/2023ПН |
Дата відкриття провадження: | 21 листопада 2023 |
Документи:
21 листопада 2023 14:31
|
Електронний підпис |
09 листопада 2023 15:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
776 000,00
UAH з ПДВ
|
776 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
949 562,88
UAH з ПДВ
|
949 562,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" #41987461 |
Відхилено |
776 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2022 14:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2022 15:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
949 562,88
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 13:30
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 11:57
|
додаткова угода енера.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 13:39
|
UA-2022-11-29-008141-a-contract-changes.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 09:25
|
Додаткова угода .pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 12:28
|
ДУ (збільшення кількості точок) .pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 10:46
|
енера 2023 дог.pdf | укладений |
29 грудня 2022 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення кількості точок обслуговування |
Номер договору про закупівлю: | КР-230001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | КР-230001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | КР-230001 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | КР-230001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменити загальну суму договору |
Номер договору про закупівлю: | КР-230001 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшлши згоди за взаємною згодою сторін зменшити суму договору № КР-230001 від 27 грудня 2022 року на суму 145000,00 грн. Загальна вартість всього обсягу поставки електричної енергії складає 504562,88грн зПДВ |
Номер договору про закупівлю: | КР-230001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку із коливанням ціни електричної енергії на ринку в бік збільшення, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару з 01.122023 р. |
Номер договору про закупівлю: | КР-230001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 150000 |
2,00
UAH з ПДВ
|