Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
3 497 400,00 UAH
UA-2022-11-29-007726-a e847caaa99f54714a5e7b316bd5ac6b0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Віктор Іванович

+380522366915 kir_tax_gu_2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 43995486
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 55
Контактна особа: Ковальчук Віктор Іванович
+380522366915
kir_tax_gu_2019@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2022 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2022 00:00
Початок аукціону: 12 грудня 2022 13:56
Початок аукціону: 12 грудня 2022 13:56
Очікувана вартість: 3 497 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 487,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 листопада 2022 13:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 грудня 2022 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2022 13:18
Перелік змін.docx
05 грудня 2022 13:18
ТД послуги з прибирання Нова редакція.docx
05 грудня 2022 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2022 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2022 13:18
Перелік змін.docx
05 грудня 2022 13:18
ТД послуги з прибирання Нова редакція.docx
29 листопада 2022 13:11
ТД послуги з прибирання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-11-29-007726-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2875809872
Дата подання: 03 грудня 2022 20:13
Вимога щодо умов тендерної документації
Доброго дня. Шановний Замовнику, ознайомившись з Тендерною документацією (надалі — Документація), нами було виявлено в ній невідповідності та вимоги, які обмежують конкуренцію та суперечать Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), а саме:
1. У розділі І «Загальні положення» п. 4 «Інформація про предмет закупівлі» п.п. 4.1. «Назва предмета закупівлі» Документації назва предмета закупівлі зазначена - «Послуги з поточного ремонту по усуненню аварійності фасаду (утримання на зимовий період) будівлі ГУ ДПС у Кіровоградській області, за адресою: вул. Велика Перспективна, 55, м. Кропивницький», а в оголошенні про проведення закупівлі в електронній системі закупівель предмет закупівлі зазначено - «Послуги з прибирання».
Просимо внести зміни в тендерну документацію в цій частині та привести її у відповідність до оприлюдненого Вами плану закупівель в електронній системі закупівель.

2. У Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» п. 4 «Інші документи» міститься вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції: «сертифікату відповідності вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»; «сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»; «сертифікату ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)».
Ми вважаємо що дана вимога значно обмежує коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, обмежує конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів та послуг на ринку. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2108 за № 194/31646, відмінено обов’язкову сертифікацію суб’єктів підприємницької діяльності. Хочемо зауважити, що наявність сертифікату або декларації не являється обов’язковою. Крім того, термін отримання вищенаведених сертифікатів - від 15 днів, а вартість кожного від 15000 гривень. З урахуванням змін визначених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що в свою чергу унеможливлює отримання таких сертифікатів у визначний термін. Просимо Вас виключити вищеназвані вимоги із тендерної документації.
3. У Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» п.3 «Дозвільні документи» міститься вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого територіальним органом Держпраці та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У додатку 4 до тендерної документації Замовника «Технічні вимоги» таблиці «Перелік послуг та періодичність їх надання» наведено детальний опис послуг, що є предметом закупівлі. В ньому не має жодної згадки, що якась із наведених послуг повинна надаватись на висоті понад 1,3 метра. Вважаємо вимогу Замовника щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого територіальним органом Держпраці та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра дискримінаційною, яка жодним чином не відповідає предмету закупівлі. Просимо Вас виключити вищеназвану вимогу із тендерної документації.
Закликаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2022 13:10
Вимога Учасника складається з 3х пунктів. Замовником у відповіді задоволено п1. вимоги щодо зміни в тендерній документації п 4.1. розділу І. Інші 2 пункти вимоги не задоволені та обгрунтовано надана відповіль.

Документи

05 грудня 2022 13:10
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2022-11-29-007726-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2875809872
Дата подання: 06 грудня 2022 16:26
Щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації
ФОП Дубіна Сергій Вікторович є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення послуг з прибирання, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі скаржника в Процедурі закупівлі. 29 листопада 2022 року Головне управління ДПС у Кіровоградській області оголосило та розмістило тендерну документацію щодо Послуг з прибирання в ГУ ДПС у Кіровоградській області. 03.12.2022 року учасником тендера до замовника було подано вимогу в якій просив: -вимога №1: внести зміни в тендерну документацію в частині предмета закупівлі, а саме- замість невірно вказаного предмета «Послуги з поточного ремонту по усуненню аварійності фасаду (утримання на зимовий період) будівлі ГУ ДПС у Кіровоградській області, за адресою: вул. Велика Перспективна, 55, м. Кропивницький» внести назву «Послуги з прибирання». -вимога №2; виключення з Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» п. 4 «Інші документи» вимог щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції: «сертифікату відповідності вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»; «сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»; «сертифікату ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»; -вимога №3: виключення з Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» п.3 «Дозвільні документи» вимоги щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого територіальним органом Держпраці та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». 05.12.2022 року від замовника отримано відповідь про задоволення вимоги Учасника №1 та залишення без задоволення вимог №2, №3. З даним рішенням не погоджуємось на підставі наступного: Статтею ст.1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» від 26.11.1993 №3659-XII визначено, що Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель. Відповідно до ч.1, ч.2 ст.18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України "Про Антимонопольний комітет України". Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Щодо вимоги №2 відносно наявності «сертифікату відповідності вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»: У Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» п. 4 «Інші документи» міститься вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції: «сертифікату відповідності вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»; «сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»; «сертифікату ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)». Ми вважаємо що дана вимога значно обмежує коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, обмежує конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів та послуг на ринку. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2108 за № 194/31646, відмінено обов’язкову сертифікацію суб’єктів підприємницької діяльності. Хочемо зауважити, що наявність сертифікату або декларації не є обов’язковою для даного виду послуг. Крім того, термін отримання вищенаведених сертифікатів - від 15 днів, а вартість кожного від 15000 гривень. Так само, Законом України «Про основи законодавства України про охорону здоров'я» не передбачено обов’язку мати зазначений сертифікат при замовленні Послуг з прибирання. З урахуванням змін визначених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що в свою чергу унеможливлює отримання таких сертифікатів у визначний термін. Крім того, у замовника відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності у виконавців\надавачів послуг зазначеного сертифікату при здійсненні першим поточної діяльності. Жодним внутрішнім або зовнішнім нормативно-правовим актом не затверджено та не передбачено обов’язку здійснювати замовлення будь-яких послуг в займаних приміщеннях з наявними сертифікатами. Крім того, персонал учасника є висококваліфікованим та вмотивованим, дотримується внутрішніх вимог дотримання безпеки праці та охорони здоров’я. В свою чергу учасник вказує, що в його поточній діяльності між працівниками замовника для забезпечення цілісності кадрового штату здійснюються всі необхідні заходи з запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS –CoV-2. Щодо вимоги №2 відносно наявності сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»: У своїй відповіді Замовник послався на використання цього стандарту більшістю сумлінних виробників, як українських так і європейських, та світових, які впровадили в себе систему контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації із стандартів ISO; що надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовище для життя і здоров’я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. При цьому, жодного посилання на назви або перелік таких виробників замовник не надав. В свою чергу зазначаємо, що ISO 14001:2015 хоч і не забороняє його впровадження в сфері надання послуг, але головною його метою є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємств на довкілля, розробка системи екологічного менеджменту. Зміст цього стандарту містить розділ №8 «Виробництво» та не містить окремого розділу «Надання послуг». Отже, вимоги стандарту в значній мірі розповсюджуються на підприємства виробників продукції, яким не є учасник цього тендеру. Учасник надає послугу, товари не виробляє та не продає. Життєвий цикл послуги з прибирання починається та закінчується в момент її надання, та не впливає на навколишнє оточення. Якість наданих послуг залежить тільки від рівня майстерності, кваліфікації персоналу учасника тендеру. В свою чергу учасник звертає увагу комісії, що компанія прагне до підвищення рівня екологічної безпеки з урахуванням існуючих можливостей. Щодо вимоги №2 відносно наявності сертифікату ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»: У своїй відповіді на вимогу учасника тендеру, обґрунтовуючи необхідність мати сертифікат ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» замовник послався лише на зміст та цілі впровадження такого стандарту. Жодного достатнього та належного обгрунтування необхідності мати такий сертифікат, або як його наявність впливає на якість послуг, замовник не навів. В свою чергу учасник вказує, що розділом ІІ закону запроваджено систему контролю за процедурою закупівлі, яка складається з державного та громадського контролю через здійснення моніторингу процедур публічних закупівель. Відповідно до ст.8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Згідно ч.1 ст.5 Закону одним із основних принципів закупівель є максимальна економія, ефективність, пропорційність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Відновідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» серед суб’єктів на яких поширюється дія цього Закону, є особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зокрема, посадові та службові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, члени державних колегіальних органів, у тому числі уповноважені з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку; З наведених положень діючого законодавства вбачається, що державний або громадський нагляд за процедурою державних закупівель направлений на дотримання вимог закону саме з боку посадових та службових осіб-замовників тендерів та осіб уповноважених розглядати скарги. А не на учасників справи. Їх керівники навіть не виконують функції державних службовців. Таким чином, наявність або відсутність зазначеного сертифікату жодним чином не впливає на здатність особу виконати умови державного тендеру, дотриматись економії державних грошей, та якісно надати послуги. В свою чергу учасник запевнює комісію, що прагне до дотримання умов чесної підприємницької діяльності в сучасних умовах. Щодо вимоги №3 відносно наявності «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого територіальним органом Держпраці та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». У Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» п.3 «Дозвільні документи» міститься вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого територіальним органом Держпраці та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». У додатку 4 до тендерної документації Замовника «Технічні вимоги» таблиці «Перелік послуг та періодичність їх надання» наведено детальний опис послуг, що є предметом закупівлі. Вважаємо вимогу Замовника щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого територіальним органом Держпраці та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра дискримінаційною, яка жодним чином не відповідає предмету закупівлі. Питання охорони праці регулюють основні нормативні акти, як Закон України «Про охорону праці» та «ДСТУ 2293:2014 «Охорона праці. Терміни та визначення. Основні поняття». Ці нормативні акти не містить визначення термінів «роботи на висоті» та «верхолазні роботи». Терміни «роботи на висоті» та «верхолазні роботи» визначено у таких нормативних документах: • Правила виконання робіт на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27 березня 2007 р. № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07); • ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці та промислова безпека у будівництві. Основні положення», затверджені наказом Мінрегіонбуду України від 27 січня 2009 р. № 45 (НПАОП 45.2-7.02-12); • Правила охорони праці при будівництві та ремонті об’єктів житлово-комунального господарства, затверджені Держжитлокомунгоспом України у 1990 р. (НПАОП 45.2-1.02-90); • Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007р. • Правила безпечної експлуатації електроустановок, затверджені наказом Держнаглядохоронпраці від 6 жовтня 1997 р. № 257 (НПАОП 40.1-1.01-97); • Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені наказом Держнаглядохоронпраці від 9 січня 1998 р. № 4 (НПАОП 40.1-1.21-98). Разом з тим загальні вимоги щодо організації робіт на висоті встановлює НПАОП 0.00-1.15-07. Відповідно до п.1.1. НПАОП 0.00-1.15-07 правила охорони праці під час виконання робіт на висоті поширюються на суб’єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об`єктів. Згідно п.2.1. НПАОП 0.00-1.15-07 роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ; Роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ; Отже, основним критерієм віднесення робіт на висоті та верхолазних робіт є виконання робіт саме під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об`єктів. З огляду на вид діяльності, яким займається учасник тендеру, видом тендерної послуги, та умовами тендерної документації жодного разу не прослідковується, що надання майбутніх послуг з прибирання є саме роботами з будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об`єктів. Крім того, у тендерній документації жодного разу не згадано, що люстри, бра, світильники настінні знаходяться на висоті понад 1,3 метра від рівня підлоги. Більш того, умови виконання послуги не забороняють виконавцю, з метою найякіснішого виконання робіт, тимчасово знімати люстри, бра, світильники настінні для їх миття з подальшим поверненням до місця знаходження. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються певні відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, за якою замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 3 цієї ж статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимоги п.3 ст.22 Закону визначають наявність одночасно двох умов розміщення іншої, додаткової інформації в тендерній документації: -по-перше: такі вимоги мають передбачені законодавством України; -по-друге: такі вимоги замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За відсутності однієї будь-якої умови, вважаємо, застосувати норми п.3 ст.22 Закону, при складанні тендерної документації, замовник не має права. Законами України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» та «Про охорону праці» не передбачено обов’язку мати вищевказані сертифікати при замовленні Послуг з прибирання. Крім того, наявність чи відсутність сертифікатів не впливає та не може вплинути на якість виконаних послуг. Персонал учасника має достатній досвід надання аналогічних послуг. Таким чином, встановлення замовником вимоги щодо наявності у учасників зазначених сертифікатів, є дискримінаційною вимогою, яка порушує принципи закупівлі, визначені ч.1 ст.5 Закону. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно, наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище. На підставі викладеного, керуючись ст.18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати зазначені умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі: 1) наявність «сертифікату відповідності вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»; 2) наявність сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»; 3) наявноість сертифікату ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції)»; 4) наявність «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого територіальним органом Держпраці та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра», такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги. Додатки: 1. Вимога від 03.12.2022 року- арк. 2. Відповідь від 05.12.2022 року-2 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 08.12.2022 №7242.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2022 13:50

Документи подані скаржником

06 грудня 2022 16:19
Скарга до АМКУ.docx
06 грудня 2022 16:19
Вимога.docx

Документи Органу Оскарження

08 грудня 2022 13:50
рішення від 08.12.2022 №7242.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Клінінг-Про" 2 420 000,00
UAH з ПДВ
2 367 539,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 2 998 846,00
UAH з ПДВ
2 380 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 грудня 2022 16:16
Електронний підпис
16 грудня 2022 16:11
Документи переможця.pdf
16 грудня 2022 16:11
Довідка.zip
16 грудня 2022 16:11
Довідка 1.zip
16 грудня 2022 16:11
Витяг.zip
09 грудня 2022 16:42
Електронний підпис
09 грудня 2022 16:41
18 Витяг ПП від 01.12.222.pdf
09 грудня 2022 16:41
3 Довідка працівники.PDF
09 грудня 2022 16:41
7 Аналогічний договір.PDF
09 грудня 2022 16:41
15 Втяг ПДВ копія.pdf
09 грудня 2022 16:41
16 Відомості з ЄДР.pdf
09 грудня 2022 16:41
8 Довідка МТБ.PDF
09 грудня 2022 16:41
12 Декларація ОП.pdf
09 грудня 2022 16:41
24 ПП КЛІНІНГ-ПРО COVID FREE.pdf
09 грудня 2022 16:41
4 Накази.pdf
09 грудня 2022 16:41
9 Оренда офісу ПП КП.pdf
09 грудня 2022 16:41
5Документи Решетняк.7z
09 грудня 2022 16:41
14 Копія Статуту.pdf

Публічні документи

09 грудня 2022 22:23
Електронний підпис
09 грудня 2022 22:21
7.1_Статут+Опис.pdf
09 грудня 2022 22:21
4_Довідка_працівники.docx
09 грудня 2022 22:21
12_Витяг_14.09.2022.pdf
09 грудня 2022 22:21
28.01.2022 p..pdf
09 грудня 2022 22:21
Декларація (1).PDF
09 грудня 2022 22:21
7.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
09 грудня 2022 22:21
10_Дод.4.pdf
09 грудня 2022 22:21
3_Довідка_МТБ.pdf
09 грудня 2022 22:21
SYSTEM OF.pdf
09 грудня 2022 22:21
9.2_Дозвіл 3606.18.32.pdf
09 грудня 2022 22:21
8_Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2022 22:21
6_Довідка_ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 2 367 539,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2022 11:04

Документи

14 грудня 2022 11:04
Електронний підпис
14 грудня 2022 11:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2022 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
2 367 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2022 11:04
Електронний підпис
14 грудня 2022 11:03
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 15:11
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 10:34
ДУ 4 Дог 49.PDF зміни до договору
29 вересня 2023 10:32
Електронний підпис укладений
14 липня 2023 09:39
ДУ 3 ДОГ 49.PDF зміни до договору
14 липня 2023 09:38
Електронний підпис укладений
22 травня 2023 09:44
ДУ 2 ДОГ 49.pdf зміни до договору
22 травня 2023 09:42
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 16:22
ДУ 1 Дог 49.pdf зміни до договору
19 січня 2023 16:21
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 09:55
Договір укладений
27 грудня 2022 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В вязку з відсутностю потреби в прибиранні по одному з обєктів
Номер договору про закупівлю: 49
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та відповідне зменшення обсягів надання послуг
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення платіжих зобовязань
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення платіжних зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 444 090,09
UAH (в тому числі ПДВ 240 681,68 UAH)