Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 548 360,00 UAH
UA-2022-11-29-006856-a ● 47379507c61e414da3a30aebacebc4f8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 18" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02774556 |
Місцезнаходження: | 65069, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ОБОРОНИ ОДЕСИ, будинок 52 |
Контактна особа: |
Дяченко Галина Анатолівна 0487558181 cpmsd18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 14:12 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2022 14:12 |
Очікувана вартість: | 1 548 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,65% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Категорія замовника - згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі», Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, деталі п.7 Розділ І. "Загальні положення" тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280500 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання рахунку | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 12:32 |
проєкт договору.docx | |
29 листопада 2022 12:32 |
ТД эл.энергия 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Витяг з ЄДР
Дата подання: 30 листопада 2022 21:33
Дата відповіді: 02 грудня 2022 10:23
Замовник вимагає від учасників витяг* (повну інформацію) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що включає інформацію щодо кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів). Документ повинен бути виданий не раніше 30 днів відносно дати його подання.Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» від 06.03.2022 № 209, на час запровадження воєнного стану функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців обмежена, зокрема, відсутня можливість отримання інформації з Реєстру у формі витягу. У зв’язку з вищезазначеними обставинами, просимо виключити з вимог тендерної документації обмеження щодо дати видачі витягу .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за запитання.
Інформуємо, що тендерна документація складена у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) щодо встановлення вимог до учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Наразі замовник не має можливості самостійно перевірити відомості щодо учасника, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) на відповідність вимогами Закону та тендерної документації. Учасник, в свою чергу, такі відомості може отримати для надання документів у складі тендерної пропозиції.
Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою КМУ від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 цієї постанови.
Отже, Постанова чітко встановлює перелік осіб та організацій, що мають право надати інформацію у формі витягу з Єдиного державного реєстру, що неодноразово підтверджено учасниками публічних закупівель шляхом отримання витягів з відповідного реєстру за зверненнями до осіб, зазначених у пп.11 п.1 Постанови.
Крім того, практика АМКУ підтверджує правомірність встановлення зазначених вимог у тендерній документації замовника, наприклад, рішення АМКУ №6679-р/пк-пз від 10.11.2022 р.
Дякуємо за запитання.
Інформуємо, що тендерна документація складена у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) щодо встановлення вимог до учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Наразі замовник не має можливості самостійно перевірити відомості щодо учасника, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) на відповідність вимогами Закону та тендерної документації. Учасник, в свою чергу, такі відомості може отримати для надання документів у складі тендерної пропозиції.
Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою КМУ від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 цієї постанови.
Отже, Постанова чітко встановлює перелік осіб та організацій, що мають право надати інформацію у формі витягу з Єдиного державного реєстру, що неодноразово підтверджено учасниками публічних закупівель шляхом отримання витягів з відповідного реєстру за зверненнями до осіб, зазначених у пп.11 п.1 Постанови.
Крім того, практика АМКУ підтверджує правомірність встановлення зазначених вимог у тендерній документації замовника, наприклад, рішення АМКУ №6679-р/пк-пз від 10.11.2022 р.
Документи переможця
Дата подання: 30 листопада 2022 23:03
Дата відповіді: 02 грудня 2022 10:24
Відповідно до п.44 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, Замовник встановлює вимоги щодо надання учасниками-переможцями документів і по інших пунктах ст.17 Закону, котрі відповіднод о Особливостей не має права вимагати
Внесіть відповідні зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за запитання.
Інформуємо, що тендерна документація складена у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) щодо встановлення вимог до учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, відповідно до абз.3 п.44 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абз.1 та абз.2 п.44 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Отже, з зазначених вимог вбачається, що замовник перевіряє переможця процедури закупівлі на наявність усіх підстав, передбачених ст.17 Закону, крім п.13 ч.1 ст.17 Закону. При цьому відповідно до абз.3 пп.3 п.41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону, з урахуванням п.44 Особливостей.
Таким чином, у вимогах ст.17 Закону та п.44 Особливостей чітко встановлено, що замовник у тендерній документації визначає спосіб надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону, з урахуванням п.44 Особливостей.
В свою чергу абз.3 п.44 Особливостей містить заборону вимагати документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону, що надаються в якості документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Зверніть увагу, що абз.3 п.44 Особливостей встановлює виключення для випадків коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тобто, у разі відсутності доступу до інформації з відкритих єдиних державних реєстрів на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, замовник встановлює у тендерній документації відповідні вимоги щодо підтвердження відсутності підстав, установлених ст.17 Закону.
Наразі замовник не має можливості самостійно перевірити відомості щодо переможця, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах на відповідність вимогам п.2,3,5,6,8,9,12 ч.1 ст.17 Закону та іншим вимогам тендерної документації. Переможець, в свою чергу, такі відомості може отримати.
У відповідності до вищезазначених норм у п.3.2. Додатка №3 тендерної документації встановлені вимоги щодо підтвердження переможцем відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що передбачені ст.17 Закону та п.44 Особливостей. Замовник вимагає надання документів/інформації лише з тих єдиних державних реєстрів, доступ до яких в умовах воєнного стану є обмеженим/закритим.
Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою КМУ від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 цієї постанови.
Щодо надання інформації, що міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств).
Порядок формування, ведення й користування Єдиним реєстром підприємств, а також порядок надання відомостей з нього регулюється Положенням про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 15.09.2011 № 3018/5 (далі – Положення). В Єдиному реєстрі підприємств міститься інформація про суб’єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, про стан провадження у справі про банкрутство, про реєстр вимог кредиторів та інші дані, які отримані від арбітражних керуючих та господарських судів, а також відомості, які є результатом здійснення державним органом з питань банкрутства визначених законодавством повноважень.
Розділом ІІІ Положення передбачено надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств в електронній формі за онлайн запитами користувачів. Водночас з метою захисту та збереження інформації, що міститься в Єдиному реєстрі підприємств, на час дії воєнного стану обмежено відкритий доступ до відомостей з цього реєстру. В той же час вимогами п.1.12. Положення передбачено, що право доступу до інформації щодо боржників, яка міститься в Єдиному реєстрі підприємств, у повному обсязі мають Держатель через Структурний підрозділ Мін’юсту та структурні підрозділи територіальних органів з питань банкрутства.
Отже, для отримання довідки/інформації з Єдиного реєстру підприємств переможець може звернутись до Міжрегіональних управлінь юстиції Міністерства юстиції України за місцем знаходження.
Крім того, інформація, яка може бути отримана з повного витягу з Єдиного державного реєстру, що містить також й інформацію, що передбачена п.8 ч.1 ст.17 Закону.
Щодо отримання довідок за п.2,3 ч.1 ст.17 Закону – НАЗК надало роз’яснення за посиланням https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/ - отримання довідок можливо за допомогою електронного підпису.
Крім того, практика АМКУ підтверджує правомірність встановлення зазначених вимог у тендерній документації замовника, наприклад, рішення АМКУ № 6795-р/пк-пз від 17.11.2022 р. та 6797-р/пк-пз від 17.11.2022 р.
Замовником норми ст.17, 22 Закон та п.44 Особливостей при складанні тендерної документації дотримані.
Дякуємо за запитання.
Інформуємо, що тендерна документація складена у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) щодо встановлення вимог до учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, відповідно до абз.3 п.44 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абз.1 та абз.2 п.44 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Отже, з зазначених вимог вбачається, що замовник перевіряє переможця процедури закупівлі на наявність усіх підстав, передбачених ст.17 Закону, крім п.13 ч.1 ст.17 Закону. При цьому відповідно до абз.3 пп.3 п.41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону, з урахуванням п.44 Особливостей.
Таким чином, у вимогах ст.17 Закону та п.44 Особливостей чітко встановлено, що замовник у тендерній документації визначає спосіб надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону, з урахуванням п.44 Особливостей.
В свою чергу абз.3 п.44 Особливостей містить заборону вимагати документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону, що надаються в якості документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Зверніть увагу, що абз.3 п.44 Особливостей встановлює виключення для випадків коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тобто, у разі відсутності доступу до інформації з відкритих єдиних державних реєстрів на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, замовник встановлює у тендерній документації відповідні вимоги щодо підтвердження відсутності підстав, установлених ст.17 Закону.
Наразі замовник не має можливості самостійно перевірити відомості щодо переможця, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах на відповідність вимогам п.2,3,5,6,8,9,12 ч.1 ст.17 Закону та іншим вимогам тендерної документації. Переможець, в свою чергу, такі відомості може отримати.
У відповідності до вищезазначених норм у п.3.2. Додатка №3 тендерної документації встановлені вимоги щодо підтвердження переможцем відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що передбачені ст.17 Закону та п.44 Особливостей. Замовник вимагає надання документів/інформації лише з тих єдиних державних реєстрів, доступ до яких в умовах воєнного стану є обмеженим/закритим.
Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою КМУ від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 цієї постанови.
Щодо надання інформації, що міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств).
Порядок формування, ведення й користування Єдиним реєстром підприємств, а також порядок надання відомостей з нього регулюється Положенням про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 15.09.2011 № 3018/5 (далі – Положення). В Єдиному реєстрі підприємств міститься інформація про суб’єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, про стан провадження у справі про банкрутство, про реєстр вимог кредиторів та інші дані, які отримані від арбітражних керуючих та господарських судів, а також відомості, які є результатом здійснення державним органом з питань банкрутства визначених законодавством повноважень.
Розділом ІІІ Положення передбачено надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств в електронній формі за онлайн запитами користувачів. Водночас з метою захисту та збереження інформації, що міститься в Єдиному реєстрі підприємств, на час дії воєнного стану обмежено відкритий доступ до відомостей з цього реєстру. В той же час вимогами п.1.12. Положення передбачено, що право доступу до інформації щодо боржників, яка міститься в Єдиному реєстрі підприємств, у повному обсязі мають Держатель через Структурний підрозділ Мін’юсту та структурні підрозділи територіальних органів з питань банкрутства.
Отже, для отримання довідки/інформації з Єдиного реєстру підприємств переможець може звернутись до Міжрегіональних управлінь юстиції Міністерства юстиції України за місцем знаходження.
Крім того, інформація, яка може бути отримана з повного витягу з Єдиного державного реєстру, що містить також й інформацію, що передбачена п.8 ч.1 ст.17 Закону.
Щодо отримання довідок за п.2,3 ч.1 ст.17 Закону – НАЗК надало роз’яснення за посиланням https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/ - отримання довідок можливо за допомогою електронного підпису.
Крім того, практика АМКУ підтверджує правомірність встановлення зазначених вимог у тендерній документації замовника, наприклад, рішення АМКУ № 6795-р/пк-пз від 17.11.2022 р. та 6797-р/пк-пз від 17.11.2022 р.
Замовником норми ст.17, 22 Закон та п.44 Особливостей при складанні тендерної документації дотримані.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
1 276 275,00
UAH з ПДВ
|
1 239 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
1 279 080,00
UAH з ПДВ
|
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМГАЗ СІТІ» |
1 279 080,00
UAH з ПДВ
|
1 259 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
1 295 910,00
UAH з ПДВ
|
1 276 274,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 327 015,20
UAH з ПДВ
|
1 327 015,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
1 239 900,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 13:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2022 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:23
|
Додаткова угода №6 від 26.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:18
|
Додаткова угода №5 від 22.12.2023.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 11:22
|
Протокол №5 від 02.08.2023.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 10:37
|
Додаткова угода №4 від 02.08.2023 до Договору №1316360 від 02.08.2023.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 10:33
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2023 17:16
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
21 березня 2023 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2023 14:42
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
02 березня 2023 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 11:06
|
договір №1316360 від 22.12.2022.pdf | укладений |
22 грудня 2022 11:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 280500 | Кіловат-година |
4,42
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі допущенням сторонами технічної помилки при укладанні Договору, Сторони домовилися Додаток 2 «Комерційна пропозиція» до Договору у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1316360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни», пунктом 13.7 Договору від 22.12.2022 р. № 1316360, та з урахуванням постанови НКРЕКП від 21.12.2022 р. № 1788 |
Номер договору про закупівлю: | 1316360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни», пунктом 13.7 Договору від 22.12.2022 р. № 1316360, та з урахуванням постанови НКРЕКП від 21.12.2022 р. № 1788 |
Номер договору про закупівлю: | 1316360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду №1178 від 12.10.2022 « про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts. FRGUS. Регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни» пуктом 13.7 Договору від 22.12.2022р. №1316360, та з урахуванням постанови НКРЕКП від 21.12.2022р. №178, Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару. 2.Внести п.2.5. Договору в новій редакції: «2.5. Кількість Товару 272132,4088 кВт*год.». 3. Викласти Додаток 2 «Комерційна пропозиція» та Додаток 3 «Технічні вимоги» до Договору у новій редакції, що додаються. 4.Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5.Дана додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1316360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни», пунктом 13.7 Договору від 22.12.2022 р. № 1316360, та з урахуванням постанови НКРЕКП від 21.12.2022 р. № 1788, Сторони домовилися зменшити ціну за одиницю товару на підставі п.2.3. «п.2.3.Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені, зокрема залежно від реального фінансування та виробничих потреб Споживача.» Загальна сума договору зменшується на 483 448,49 грн. (Чотириста вісімдесят три тисячі чотириста сорок вісім гривень 49 копійок), у тому числі ПДВ(20%) –80 574,75грн., складається з: -300 421,56 грн.(Триста тисяч чотириста двадцять одна гривня 56 копійок), у тому числі ПДВ(20%) –50 070,26 грн.(Кошти місцевого бюджету, р/р UA808201720344320003000031971 в ДКСУ у м. Київ); -183 026,93 грн.(Сто вісімдесят три тисячі двадцять шість гривень 93 копійки), у тому числі ПДВ(20%) –30 504,49 грн. ( Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підпріємства), р/р UA363204780000026006924855917 в ПАТ АБ “Укргазбанк” 2. Викласти п.2.5. т п.5.2. Договору в новій редакції: «п.2.5. Кількість Товару 158612 кВт*год.»; «п.5.2. Загальна ціна цього Договору складає: 630 376,26 грн. (Шістсот тридцять тисяч триста сімдесят шість гривень 26 копійок) без ПДВ, ПДВ 20 % 126 075,25 грн. (Сто двадцять шість тисяч сімдесят п`ять гривень 25 копійок), разом ціна цього Договору становить 756 451,51 грн. (Сімсот п'ятдесят шість тисяч чотириста п'ятдесят одна гривня 51 копійка) з ПДВ. Ціна за одиницю електричної енергії зазначається в комерційній пропозиції. Для всіх об’єктів споживання (площадок вимірювання) застосовується єдиний спосіб визначення ціни електричної енергії.» 3. Викласти Додаток 2 «Комерційна пропозиція» та Додаток 3 «Технічні вимоги» до Договору у новій редакції, що додаються. 4. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. |
Номер договору про закупівлю: | 1316360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «п.2.3.Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені, зокрема залежно від реального фінансування та виробничих потреб Споживача.» Загальна сума договору була зменшена Додатковою угодою №5 від 22.12.2023р на 483 448,49 грн. (Чотириста вісімдесят три тисячі чотириста сорок вісім гривень 49 копійок), у тому числі ПДВ(20%) –80 574,75грн., складається з: - 358 881,56 грн.(Триста п`ятдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят одна гривня 56 копійок), у тому числі ПДВ(20%) –59 813,59 грн.(Кошти місцевого бюджету, р/р UA808201720344320003000031971 в ДКСУ у м. Київ); -124 566,93 грн.(Сто двадцять чотири тисячі п`ятсот шістдесят шість гривень 93 копійки), у тому числі ПДВ(20%) –20 761,16 грн. ( Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підпріємства), р/р UA363204780000026006924855917 в ПАТ АБ “Укргазбанк” 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1316360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |