Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, вулиця Київська, будинок 60 |
Контактна особа: |
Кокіль Іванна Іванівна 380979913744 rodl.zakup@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 700 619,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 006,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 календарних днів на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 12:26 |
ТД КП РОДЛ 2022 Реконструкція проїзд та автостоянка (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000017 ● 48e33a391d2e405eb40b053a1d033f3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2022-11-29-006723-a 29.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 17:47:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція проїзду та автостоянки біля ізоляційно-діагностичного корпусу та поліклініки КЗ "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 60 м. Рівне. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-29-006723-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання: яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 14:50:34
Пояснення на запит
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2022-11-29-006723-a 29.03.2023 року органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-03-29-000017. Термін здійснення моніторингу: 29.03.2023 – 20.04.2023
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
03.04.2023 року о 17:47 год. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«Запит про надання пояснень: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція проїзду та автостоянки біля ізоляційно-діагностичного корпусу та поліклініки КЗ «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 60 м. Рівне. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-29-006723-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання: яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, надаю наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються) наступного змісту:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція проїзду та автостоянки біля ізоляційно-діагностичного корпусу та поліклініки КЗ «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 60 м. Рівне. Коригування» здійснено у порядку встановленому п.4 Розділу ІII «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, згідно наказу Міністерства розвитку громад на території України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Реконструкція проїзду та автостоянки біля ізоляційно-діагностичного корпусу та поліклініки КЗ «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 60 м. Рівне. Коригування», затвердженої головним лікарем КП «РОДЛ» 29.11.2022р.
За наслідками проведення експертизи проектно-кошторисної документації отримано Експертний звіт (Позитивний) № 221115-05/в від 18.11.2022р, що містить техніко-економічні показники об’єкта (скан-копія додається).
Очікувана вартість закупівлі обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (скан-копія додається), шляхом виокремлення витрат на будівельні роботи від інших додаткових витрат замовника та у підсумку становить 20 700 619,20 грн. з ПДВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-03-29-000017 закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція проїзду та автостоянки біля ізоляційно-діагностичного корпусу та поліклініки КЗ «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Київська, 60 м. Рівне. Коригування», а саме: вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
2023-04-27 09:37:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/19/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 12:22
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС" |
20 555 017,00
UAH з ПДВ
|
20 555 017,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС" #21081422 |
Переможець |
20 555 017,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2022 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 16:07
|
Дод.угода 2 до Договору 647.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 19:32
|
Дод.угода 2 до Договору 647 від 21.12.2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 19:29
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 15:35
|
Договір підряду 647.pdf | укладений |
21 грудня 2022 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 647 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 647 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |