Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
968 000,00 UAH
UA-2022-11-29-005588-a ● cfa59c6ae98e4214a93480d294886d1a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП"Київська міська клінічна лікарня №8" |
Код ЄДРПОУ: | 05497146 |
Місцезнаходження: | 04159, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кондратюка, 8 |
Контактна особа: |
Мельник Наталія Олександрівни +380445023703 kmkl8p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 968 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
процедура на лоти не ділиться
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ- URAPIDIL ЕБРАНТИЛ РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, 5 МГ/МЛ ПО 10 МЛ (50 МГ) В АМПУЛІ №5 УП 20 ATRACURIUM ТРАКРІУМ РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, 10 МГ/МЛ, ПО 5 МЛ В АМПУЛІ №5 УП 360 ROPIVACAINUM НАРОПІН РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, 7,5 МГ/МЛ, ПО 10 МЛ В АМПУЛІ №5 УП 90 SUXAMETHONIUM ДИТИЛІН РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, 20 МГ/МЛ ПО 5 МЛ В АМПУЛІ №10 УП 96 POVIDONE-IODINE БЕТАЙОД РОЗЧИН НАШКІРНИЙ, 100 МГ/МЛ ПО 1000 МЛ У ФЛАКОНІ ФЛ 100 FERRI CARBOXYMALTOSAS ФЕРИНЖЕКТ РОЗЧИН ДЛЯ ІН’ЄКЦІЙ ТА ІНФУЗІЙ, 50 МГ/МЛ, ПО 10 МЛ У ФЛАКОНІ №1 ФЛ 10 POTASSIUM CHLORIDE КАЛІЮ ХЛОРИД 4 % РОЗЧИН ДЛЯ ІНФУЗІЙ 4 % ПО 100 МЛ У ПЛЯШКАХ ФЛ 500 CLARITHROMYCIN КЛАБАКС ОD ТАБЛЕТКИ ПРОЛОНГО-ВАНОЇ ДІЇ, ВКРИТІ ОБО-ЛОНКОЮ, ПО 500 МГ №5 УП 60 ELECTROLYTES IN COMBI-NATION WITH OTHER DRUGS КСИЛАТ РОЗЧИН ДЛЯ ІНФУЗІЙ ПО 200 МЛ У ПЛЯШКАХ ФЛ 200 TIGECYCLINUM ТАЙГЕЦИКЛІН ЛІОФІЛІЗАТ ДЛЯ РОЗЧИНУ ДЛЯ ІНФУЗІЙ, ПО 50 МГ №10 УП 20 CLINDAMYCIN ДАЛАЦИН Ц ФОСФАТ РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, 150 МГ/МЛ ПО 4 МЛ В АМПУЛІ №1 ФЛ 300 GLYCYRRHIZA СОЛОДКИ КОРЕНЯ СИРОП СИРОП, 250 МГ/5 МЛ, ПО 200 МЛ У ФЛАКОНІ ФЛ 50 ROSA ХОЛОСАС СИРОП ПО ПО 250 МЛ У ФЛАКОНІ ФЛ 40 AMIKACIN АМІКАЦИН РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, 250 МГ/МЛ, ПО 2 МЛ (500 МГ) У ФЛАКОНІ, ПО 1 ФЛАКОНУ В КАРТОННІЙ ПАЧЦІ ФЛ 300 FERRI CARBOXYMALTOSAS ФЕРИНЖЕКТ РОЗЧИН ДЛЯ ІН’ЄКЦІЙ ТА ІНФУЗІЙ, 50 МГ/МЛ, ПО 2 МЛ У ФЛАКОНІ №1 ФЛ 150 METRONIDAZOLE МЕТРОНІДАЗОЛ ТАБЛЕТКИ ПО 250 МГ №20 УП 90 ETAMSYLATE ЕТАМЗИЛАТ РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ 12,5 % ПО 2 МЛ В АМПУЛІ №10 УП 50 GENTAMICIN ГЕНТАМІЦИНУ СУЛЬФАТ РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ, 40 МГ/МЛ, ПО 2 МЛ В АМПУЛІ №10 УП 150 РANTOPRAZOLE ПРОКСІУМ ПОРОШОК ДЛЯ РОЗЧИНУ ДЛЯ ІН`ЄКЦІЙ ПО 40 МГ, ПО 1 ФЛАКОНУ У КАРТОННІЙ ПАЧЦІ УП 4000 VITAMIN B1 IN COMBINA-TION WITH VITAMIN B6 AND/OR VITAMIN B12 ВІТАКСОН РОЗЧИН ДЛЯ ІН'ЄКЦІЙ ПО 2 МЛ В АМПУЛІ №5 УП 100
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04159, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Кондратюка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Urapidil
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 2.1. Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару протягом 10 банківських днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 11:46 |
Проєкт договору про закупівлю.docx | |
29 листопада 2022 11:46 |
Оголошення про проведення закупівлі 336.docx | |
29 листопада 2022 11:46 |
Тендерна_документація 336.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-29-005588-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТМ-Фарм", Код ЄДРПОУ:43808856
Дата подання: 01 грудня 2022 10:13
Вимога гарантийні листи
Вимога гарантийні листи
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2022 11:34
згідно з умовами тендерної документації, даний документ може надаватися у вигляді авторизаційних листів (гарантійного листа, листа-підтвердження повноважень, тощо) не лише виробником, а й його представництвом, уповноваженим на це виробником, або ж представником, дилером, дистриб’ютором, уповноваженого на це виробником, які мають відповідні повноваження надавати такі документи будь-якому потенційному добросовісному учаснику, який виявив бажання представляти їхню продукцію. У даному випадку вказана вимога тендерної документації поширюються на всіх потенційних учасників відкритих торгів.
Вимога про надання у складі пропозиції авторизаційного документу не є дискримінаційною, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших.
Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція сформовано з дотриманням принципів публічних закупівель, в тому числі, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі з Закон), з урахуванням статтей 22 та 23, а саме: - відповідно до п. 2 Статті 22 Закону «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»;- відповідно до п. 1 Статті 23 Закону «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис … порядку постачання товару (товарів).»; відповідно до п. 3 Статті 23 Закону «… технічні специфікації можуть містити посилання на … умови, вимоги, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими …, нормами та правилами. До кожного такого посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».»; - відповідно до п. 3 Статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Тобто, замовник має право вносити в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне до неї включити, а тому він жодним чином не дискримінує учасників та не обмежує їх конкуренцію.
На сьогодні відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження до типу та виду документів, які підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом.
Крім того, тендерна документація не містить особливих вимог до такого документу, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Мета отримання таких листів: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником торгів. Надання такого листа є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, представника виробника, дилера чи дистриб’ютора, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. 2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції та/або його представник, дилер чи дистриб’ютор може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності (принцип ефективності та раціональності закупівлі) товару, заявленого до закупівлі. 3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, та, як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, який співпрацює безпосередньо з виробником та/або його представником, дилером чи дистриб’ютором, як правило, має можливість запропонувати найнижчі ціни (принцип максимальної економії). Основним принципом оцінки тендерних пропозицій є найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної процедури закупівлі. 4. Надання листа щодо повноважень учасником мінімізує ризик того, що товари, які будуть постачатись учасником, є фальсифікованими або ж які отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже такий документ підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, відповідну реєстрацію та сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання умов договору учасником-переможцем, замовник на виконання гарантій, вказаних у згаданому вище листі, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Отже, вимога надання даного документу, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник, дилер чи дистриб’ютор виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником, відповідає принципам здійснення публічних закупівель, не створює дискримінаційних вимог для учасників процедур закупівель та не сприяє корупційним діям.
Відповідно до п.10 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано, що «Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, що є предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент»». Таким чином, Замовником, згідно Закону «Про публічні закупівлі», передбачено надання еквівалентів заявленого до закупівлі товару, як і надання авторизаційного документу на еквівалентну продукцію.
Крім того, проведення аналогічних процедур з даною вимогою є звичайною та поширеною практикою.
Тому, дана вимога тендерної документації не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель, не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Також показовою у даному плані є практика Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка показує, що по даному питанню скарги були не задоволені.
Наша тендерна документація не містить жодних особливих вимог до предмету закупівлі, повністю відповідає чинному законодавству та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель.
Вимога про надання у складі пропозиції авторизаційного документу не є дискримінаційною, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших.
Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція сформовано з дотриманням принципів публічних закупівель, в тому числі, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі з Закон), з урахуванням статтей 22 та 23, а саме: - відповідно до п. 2 Статті 22 Закону «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»;- відповідно до п. 1 Статті 23 Закону «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис … порядку постачання товару (товарів).»; відповідно до п. 3 Статті 23 Закону «… технічні специфікації можуть містити посилання на … умови, вимоги, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими …, нормами та правилами. До кожного такого посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».»; - відповідно до п. 3 Статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Тобто, замовник має право вносити в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне до неї включити, а тому він жодним чином не дискримінує учасників та не обмежує їх конкуренцію.
На сьогодні відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження до типу та виду документів, які підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом.
Крім того, тендерна документація не містить особливих вимог до такого документу, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Мета отримання таких листів: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником торгів. Надання такого листа є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, представника виробника, дилера чи дистриб’ютора, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. 2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції та/або його представник, дилер чи дистриб’ютор може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності (принцип ефективності та раціональності закупівлі) товару, заявленого до закупівлі. 3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, та, як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, який співпрацює безпосередньо з виробником та/або його представником, дилером чи дистриб’ютором, як правило, має можливість запропонувати найнижчі ціни (принцип максимальної економії). Основним принципом оцінки тендерних пропозицій є найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної процедури закупівлі. 4. Надання листа щодо повноважень учасником мінімізує ризик того, що товари, які будуть постачатись учасником, є фальсифікованими або ж які отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже такий документ підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, відповідну реєстрацію та сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання умов договору учасником-переможцем, замовник на виконання гарантій, вказаних у згаданому вище листі, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Отже, вимога надання даного документу, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник, дилер чи дистриб’ютор виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником, відповідає принципам здійснення публічних закупівель, не створює дискримінаційних вимог для учасників процедур закупівель та не сприяє корупційним діям.
Відповідно до п.10 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано, що «Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, що є предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент»». Таким чином, Замовником, згідно Закону «Про публічні закупівлі», передбачено надання еквівалентів заявленого до закупівлі товару, як і надання авторизаційного документу на еквівалентну продукцію.
Крім того, проведення аналогічних процедур з даною вимогою є звичайною та поширеною практикою.
Тому, дана вимога тендерної документації не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель, не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Також показовою у даному плані є практика Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка показує, що по даному питанню скарги були не задоволені.
Наша тендерна документація не містить жодних особливих вимог до предмету закупівлі, повністю відповідає чинному законодавству та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" |
956 707,44
UAH з ПДВ
|
956 707,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" #05415852 |
Переможець |
956 707,44
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2022 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 16:10
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 16:19
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
23 січня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 12:45
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 09:43
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 12:13
|
договір | зміни до договору |
13 грудня 2022 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни, з технічних причин не відобразилось на майдинчику, що дія договору до 31.05.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | Тз-107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Тз-107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |