Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
10 430,40 UAH
UA-2022-11-29-001605-a 3596513af0a343e8bf77c3e856aae4db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія Сергіївна

+380487505490 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Контактна особа: Москаленко Юлія Сергіївна
+380487505490
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Профнастил ПС-18, коричневий, 2*1,175
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Профнастил ПС-18, коричневий, 2*1,175
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, Ак. Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платник зобов'язується сплачувати видаткову накладну за фактично-поставлений товар підписані головним лікарем Платника на протязі 15-ти банківськиїх днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки, з яких сплачуються видатки на потреби Платника. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/ або інші кошти Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

29 листопада 2022 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець КОСТЕНКО ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2865018090
Переможець 10 430,40
UAH
29 листопада 2022 09:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
290.11.pdf укладений
29 листопада 2022 09:37