Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус ДК 021:2015: код 34121100-2
Очікувана вартість
63 700 000,00 UAH
UA-2022-11-28-014525-a ● f94887d47ab24d2aa95df7eef677cf64
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33722647 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Парандюк Світлана Василівна +380487226643 buh.osvita17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2022 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 63 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Шкільний автобус ДК 021:2015: код 34121100-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2022
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару на підставі накладної, при наявності у Замовника відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України (субвенція)-53 350 000,0 грн.; кошти місцевого бюджету(співфінансування) –10 350 000,0 грн. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2022 18:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2022 17:20 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
15 грудня 2022 17:20 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
15 грудня 2022 17:20 |
Додаток 3 із змінами до тендерноi документацii.pdf | |
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
28 листопада 2022 18:24 |
Тендерна документація.pdf | |
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 3 до тендерноi документацii.pdf |
15 грудня 2022 18:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2022 17:20 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
15 грудня 2022 17:20 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
15 грудня 2022 17:20 |
Додаток 3 із змінами до тендерноi документацii.pdf
|
|||
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
|||
28 листопада 2022 18:24 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
|||
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
|||
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||
28 листопада 2022 18:24 |
Додаток 3 до тендерноi документацii.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-28-014525-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Гречишкін Юрій Валерійович, Код ЄДРПОУ:3067510118
Дата подання: 16 грудня 2022 20:54
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині строку постачання товару
Шановний Замовнику!
Звертаюсь до Вас з вимогою щодо внесення змін до тендерної документації в частині строку постачання товару, оскільки, згідно документації, товар має бути поставлено до 25.12.2022 року включно. Проте, відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель - кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2022, 00:00 годин. Таким чином, подавши пропозицію, матимемо аукціон або ж розкриття пропозицій 20.12.2022 року. При умові, що ви зможете розглянути та акцептувати найбільш економічно вигідну пропозицію цього ж дня (при умові її відповідності документації), договір про закупівлю можна підписати лише починаючи з 26.12.2022 року, що в свою чергу вже пізніше дати постачання товару, визначеної в документації. При цьому, пункт 8.2 проекту договору передбачає пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Хочемо наголосити, що термін виконання зобов’язань за договором є істотною умовою, яка не може змінюватись при підписанні договору. Таким чином, підписанту (виконавцю) потрібно одразу сплатити понад 60 тис. грн. штрафу, це при тому, що всі 26 автобусів будуть поставлені Вам 26.12.2022 року, в день підписання Договору про закупівлю, що не реально зробити одним днем, та це зрозуміло без будь-яких доказів.
Враховуючи бюджет та кількість автобусів, що закуповуються за даною закупівлею, остання не відбудеться, як не відбулись закупівлі багатьох інших замовників в цьому році, у разі, якщо Ви не приведете тендерну документацію у відповідність реальним строкам виконання зобовʼязань потенціальним постачальником. Проте, ви навіть не намагаєтесь надати змогу виконати постачання автобусів за таких умов, обмежуючи постачання у часі, що є не реальним для виконання.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в частині постачання товару, зазначивши строк «до 31 грудня 2022 року включно» задля можливості виконання договору без штрафних санкцій.
Розгорнути
Згорнути
Звертаюсь до Вас з вимогою щодо внесення змін до тендерної документації в частині строку постачання товару, оскільки, згідно документації, товар має бути поставлено до 25.12.2022 року включно. Проте, відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель - кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2022, 00:00 годин. Таким чином, подавши пропозицію, матимемо аукціон або ж розкриття пропозицій 20.12.2022 року. При умові, що ви зможете розглянути та акцептувати найбільш економічно вигідну пропозицію цього ж дня (при умові її відповідності документації), договір про закупівлю можна підписати лише починаючи з 26.12.2022 року, що в свою чергу вже пізніше дати постачання товару, визначеної в документації. При цьому, пункт 8.2 проекту договору передбачає пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Хочемо наголосити, що термін виконання зобов’язань за договором є істотною умовою, яка не може змінюватись при підписанні договору. Таким чином, підписанту (виконавцю) потрібно одразу сплатити понад 60 тис. грн. штрафу, це при тому, що всі 26 автобусів будуть поставлені Вам 26.12.2022 року, в день підписання Договору про закупівлю, що не реально зробити одним днем, та це зрозуміло без будь-яких доказів.
Враховуючи бюджет та кількість автобусів, що закуповуються за даною закупівлею, остання не відбудеться, як не відбулись закупівлі багатьох інших замовників в цьому році, у разі, якщо Ви не приведете тендерну документацію у відповідність реальним строкам виконання зобовʼязань потенціальним постачальником. Проте, ви навіть не намагаєтесь надати змогу виконати постачання автобусів за таких умов, обмежуючи постачання у часі, що є не реальним для виконання.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в частині постачання товару, зазначивши строк «до 31 грудня 2022 року включно» задля можливості виконання договору без штрафних санкцій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2022 17:22
Рішенням уповноваженої особи Замовника 28 листопада 2022 року було складено та затверджено тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус ДК 021:2015: код 34120000-4). Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості зокрема, але не виключно строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. На виконання вимог положень пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 (надалі - Особливості) Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію.
Звертаємо Вашу увагу на те, що нормами Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 не передбачено можливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, як це передбачено нормами статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 51 Особливостей.
В свою чергу, доречно звернути увагу на те, що з боку Учасника ФОП Гречишкін Юрій Валерійович (код ЄДРПОУ:3067510118) 02 грудня 2022 року подавалася Скарга на умови тендерної документації до уповноваженого органу, постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель проте дане питання з боку Скаржника (Учасника ФОП Гречишкін Юрій Валерійович) не порушувалося. Крім того, провівши аналіз даних, які містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Прозорро, Замовником встановлено, що ФОП Гречишкін Юрій Валерійович (код ЄДРПОУ:3067510118) жодного разу не брав участь у тендері за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, а отже дані дії з боку даного Учасника перешкоджають Замовнику провести закупівлю та можуть свідчити про сукупність вчинків даного суб’єкта господарської діяльності з метою завідомо штучного блокування закупівлі для потреб департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації. Слід наголосити, що неналежна етична поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм та свідоме або несвідоме недотримання норм законодавства може призвести до порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність.
З огляду на зазначене вище, Учасник не довід та документально не підтвердив неможливість виконати наведу вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участі у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Звертаємо Вашу увагу на те, що нормами Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 не передбачено можливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, як це передбачено нормами статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 51 Особливостей.
В свою чергу, доречно звернути увагу на те, що з боку Учасника ФОП Гречишкін Юрій Валерійович (код ЄДРПОУ:3067510118) 02 грудня 2022 року подавалася Скарга на умови тендерної документації до уповноваженого органу, постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель проте дане питання з боку Скаржника (Учасника ФОП Гречишкін Юрій Валерійович) не порушувалося. Крім того, провівши аналіз даних, які містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Прозорро, Замовником встановлено, що ФОП Гречишкін Юрій Валерійович (код ЄДРПОУ:3067510118) жодного разу не брав участь у тендері за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, а отже дані дії з боку даного Учасника перешкоджають Замовнику провести закупівлю та можуть свідчити про сукупність вчинків даного суб’єкта господарської діяльності з метою завідомо штучного блокування закупівлі для потреб департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації. Слід наголосити, що неналежна етична поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм та свідоме або несвідоме недотримання норм законодавства може призвести до порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність.
З огляду на зазначене вище, Учасник не довід та документально не підтвердив неможливість виконати наведу вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участі у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-28-014525-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Гречишкін Юрій Валерійович, Код ЄДРПОУ:3067510118
Дата подання: 02 грудня 2022 13:41
Дата подання: 02 грудня 2022 13:41
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
В тендерній документації Замовника міститься ряд дискримінаційних вимог, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), унеможливлюють виконання вимог, встановлених Замовником, та призводять до обмеження конкуренції, неможливості участі у зазначених торгах потенційних учасників, зокрема і Фізичної особи-підприємця Гречишкіна Юрія Валерійовича (далі – Скаржник).
Скаржник має намір взяти участь у даній закупівлі, проте, незважаючи на спроможність якісно виконати поставку, Скаржник позбавлений можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем, з огляду на необґрунтовані специфічні та дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, які порушують вимоги Закону.
Встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону, порушують принципи проведення публічних торгів за державні кошти та спрямовані на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі, що підтверджується обставинами, які описані у скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2022 13:48
рішеня від 05.12.2022 № 7107.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2022 13:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2022 № 7291.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 10:41
рішення від 12.12.2022 № 7291.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 7291-р/пк-пз від 12.12.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2022 17:21
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій