Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дверна фурнітура
Очікувана вартість
35 731,21 UAH
UA-2022-11-28-010521-a 2cee05d6adc44a4b864c3d38b3c7364f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костиря Ольга Володимирівна

+380676332090 stepanova09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 21910427
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Костиря Ольга Володимирівна
+380676332090
stepanova09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Категорія замовника - органи соціального страхування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Комплект дверної ручки з урізним замком А-1295 PZ SN/CP механізм 62,5 мм, циліндр 30/30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
12 штуки
Дверна завіса стальна універсальна Н-100 SH матовий нікель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної та рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 листопада 2022 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТ - БУД ДНІПРО"
#42936109
Переможець 35 731,21
UAH з ПДВ
28 листопада 2022 15:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №479 укладений
28 листопада 2022 15:15