Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту
Очікувана вартість
7 901 520,00 UAH
UA-2022-11-28-008018-a ● d374748363ec47988407c8cb06e1a624
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Салій Сергій Миколайович 0962520152 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2022 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2022 14:34 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2022 14:34 |
Очікувана вартість: | 7 901 520,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 507,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи (далі- гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає: 39 507, 60 грн (тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сім гривень 60 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в Оголошенні про проведення процедури закупівлі. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021р. за №275/35897. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 39507.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охоронні послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 6.docx | |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 3.doc | |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 1.doc | |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 7.docx | |
28 листопада 2022 13:38 |
Тендерна документація.doc | |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 4.docx | |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 2.doc | |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 8.docx | |
28 листопада 2022 13:38 |
Оголошення про проведення.doc | |
28 листопада 2022 13:38 |
ДОДАТОК 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Багатозначні формулювання
Дата подання: 01 грудня 2022 11:54
Дата відповіді: 05 грудня 2022 14:16
Вітаємо
Будучи зацікавленими у прийнятті участі у процедурі закупівлі, у нас виникло декілька питань, адже не до кінця зрозуміло, що саме ви мали на увазі. Тож будемо вдячі, якщо вами буде надано уточнюючу відповідь, щодо того про що йшлося.
1. Додатком 1 до ТД, у переліку кваліфікаційних критеріїв передбачено, що у кожнохо охоронника повинні бути зокрема й засоби зв'язку з можливістю забезпечення безперебійного спілкування.
Малися на увазі мобільні телефони, чи радіостанції, чи смартфони обладнані мобільні месенджерами у яких також можна здійснювати безперебійне спілкування чи інші можливі варіанти спілкування та засоби зв'язку для них (які сакме потрібні)?
Вкажіть будь ласка конкретно, а не загальними фразами, щоб потім уникнути потенційнонго відхилення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником розглянуто Ваше питання, та результатами розгляду повідомляємо наступне:
Замовником, дана закупівля, як і всі інші, проводиться з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Саме з метою недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовником в тендерній документації, а саме в розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, не зазначались конкретні вимоги до засобів зв’язку, які повинен мати кожен охоронець. Учасник, на підтвердження кваліфікаційних вимог в частині наявності матеріально-технічної бази, може зазначити будь-які наявні в нього засоби зв’язку (із зазначенням марки, моделі тощо), головною вимогою до яких, зазначеною Замовником в тендерній документації, є можливість забезпечення безперебійного спілкування в будь-яких ситуаціях (відсутність електроенергії, стихійне лихо тощо).
Замовником, дана закупівля, як і всі інші, проводиться з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Саме з метою недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовником в тендерній документації, а саме в розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, не зазначались конкретні вимоги до засобів зв’язку, які повинен мати кожен охоронець. Учасник, на підтвердження кваліфікаційних вимог в частині наявності матеріально-технічної бази, може зазначити будь-які наявні в нього засоби зв’язку (із зазначенням марки, моделі тощо), головною вимогою до яких, зазначеною Замовником в тендерній документації, є можливість забезпечення безперебійного спілкування в будь-яких ситуаціях (відсутність електроенергії, стихійне лихо тощо).
Спеціальне обладнання з відповідним програмним забезпеченням для моніторингу шляхів часу обходу охоронцем території об'єктів замовника
Дата подання: 01 грудня 2022 12:52
Дата відповіді: 05 грудня 2022 14:17
Що мається на увазі під спеціальним обладнанням з відповідним програмним забезпеченням для моніторингу шляхів часу обходу охоронцем території об'єктів замовника? Відеонагляд, GPS моніторинг, чи якесь індивідуальне програмне забезпечення, чи якась конкретна марка техніки? Вкажіть що конкртено малося на увазі, перелік завдань програмного забезпечення, яке має виконувати відповідний моніторинг, та вкажіть конкретно прилади чи техніку, яка може бути надана на виконання відповідної вимоги та її технічні характеристики.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником розглянуто Ваше питання, та за результатами розгляду повідомляємо:
Замовником, дана закупівля, як і всі інші, проводиться з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Саме з метою недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовником в тендерній документації, а саме в п.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, не зазначались конкретні вимоги до спеціального обладнання з відповідним програмним забезпеченням для моніторингу шляхів та часу обходу охоронцем території об'єктів замовника.
Учасник, на підтвердження кваліфікаційних вимог в частині наявності матеріально-технічної бази, може зазначити будь-яке наявне в нього спеціальне обладнання з відповідним програмним забезпеченням (із зазначенням найменування, марки, моделі тощо), головною вимогою до якого, зазначеною Замовником в тендерній документації, є можливість забезпечення, за його допомогою, моніторингу шляхів та часу обходу охоронцем території об'єктів замовника та можливість надати Замовнику доступ до такого програмного забезпечення.
Замовником, дана закупівля, як і всі інші, проводиться з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Саме з метою недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовником в тендерній документації, а саме в п.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, не зазначались конкретні вимоги до спеціального обладнання з відповідним програмним забезпеченням для моніторингу шляхів та часу обходу охоронцем території об'єктів замовника.
Учасник, на підтвердження кваліфікаційних вимог в частині наявності матеріально-технічної бази, може зазначити будь-яке наявне в нього спеціальне обладнання з відповідним програмним забезпеченням (із зазначенням найменування, марки, моделі тощо), головною вимогою до якого, зазначеною Замовником в тендерній документації, є можливість забезпечення, за його допомогою, моніторингу шляхів та часу обходу охоронцем території об'єктів замовника та можливість надати Замовнику доступ до такого програмного забезпечення.
Шодо працівників на ГШР
Дата подання: 01 грудня 2022 16:57
Дата відповіді: 05 грудня 2022 14:18
У додатку І до ТД у розділі "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
зазначено, що у довідці в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі надати інформацію про - охоронців, не нижче 3-го кваліфікаційного розряду та в кількості не менше 4-х осіб, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування, для термінового виїзду в разі виникнення надзвичайних ситуацій (стихійне лихо, пожежа, протиправні дії, сигнал тривоги з охоронного обладнання режимно-секретного сектору тощо)."
Виходячи з даного формулювання не зовсім зрозуміло що малося на увазі Замовником:
1. 4 особи потрібно на обидві групи швидкого реагування? Чи по чотири особи потрібно на 1 групу швидкого реагування, тобто всього 8 осіб?
2. Окрім того, не зовсім зрозуміло, як саме мають діяти групи швидкого реагування. Так як особливість їхньої діяльності полягає у тому, що вони постійно патрулюють певний периметр. А на виїзд має виїжджати група, яка знаходиться найближче до відповідного місця надзвичайної ситуації. Таким чином не зрозуміло, чи на відповідну надзвичайну ситуацію повинні виїжджати одразу дві групи швидкого реагування чи та, яка знаходиться найближче? І знову ж таки у які
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником розглянуто Ваше питання, та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Щодо кількості охоронців, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування (далі-ГШР) – Замовником, в кваліфікаційних вимогах (Додаток 1 до тендерної документації) доволі чітко зазначено, що кількість охоронців, не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування, для термінового виїзду в разі виникнення надзвичайних ситуацій (стихійне лихо, пожежа, протиправні дії, сигнал тривоги з охоронного обладнання режимно-секретного сектору тощо) повинна бути не менше чотирьох осіб, тобто не менше двох осіб на кожну ГШР.
2. Щодо питання, як саме мають діяти групи швидкого реагування – відповідь на зазначене питання викладена Замовником в п.1.8 Загальні вимоги Додатка 3 до тендерної документації, а саме: «В разі настання надзвичайної ситуації (стихійні лиха, пожежі тощо), протиправних дій, забезпечити негайне прибуття (до 7 хвилин) 2-ох автомобільних груп швидкого реагування (у кількості не менше як по два охоронця в кожній) одночасно (на ВПК-1 та ВПК-2).
Забезпечити негайне оперативне реагування охоронцями групи швидкого реагування на сигнал тривоги, що надходитиме з охоронного обладнання, встановленого у режимно-секретному секторі, на центральний пульт охорони Виконавця, з метою організації заходів передбачених в умовах особливого періоду, надзвичайного стану або у разі виникнення загрози захоплення матеріальних носіїв секретної інформації, згідно вимог п. 734 «Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженого Постановою КМУ від 18.12.2013 №939.»
Також слід зазначити, що специфіка надання послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту, не передбачає постійного патрулювання ГШР певного периметра, та її виїзд передбачений лише за умов, що зазначені вище.
Окрім того, Замовник радить Вам більш уважно ознайомитись з вимогами викладеними в тендерній документації, з метою уникнення в подальшому запитань, відповіді на які містяться в тендерній документації.
1. Щодо кількості охоронців, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування (далі-ГШР) – Замовником, в кваліфікаційних вимогах (Додаток 1 до тендерної документації) доволі чітко зазначено, що кількість охоронців, не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування, для термінового виїзду в разі виникнення надзвичайних ситуацій (стихійне лихо, пожежа, протиправні дії, сигнал тривоги з охоронного обладнання режимно-секретного сектору тощо) повинна бути не менше чотирьох осіб, тобто не менше двох осіб на кожну ГШР.
2. Щодо питання, як саме мають діяти групи швидкого реагування – відповідь на зазначене питання викладена Замовником в п.1.8 Загальні вимоги Додатка 3 до тендерної документації, а саме: «В разі настання надзвичайної ситуації (стихійні лиха, пожежі тощо), протиправних дій, забезпечити негайне прибуття (до 7 хвилин) 2-ох автомобільних груп швидкого реагування (у кількості не менше як по два охоронця в кожній) одночасно (на ВПК-1 та ВПК-2).
Забезпечити негайне оперативне реагування охоронцями групи швидкого реагування на сигнал тривоги, що надходитиме з охоронного обладнання, встановленого у режимно-секретному секторі, на центральний пульт охорони Виконавця, з метою організації заходів передбачених в умовах особливого періоду, надзвичайного стану або у разі виникнення загрози захоплення матеріальних носіїв секретної інформації, згідно вимог п. 734 «Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженого Постановою КМУ від 18.12.2013 №939.»
Також слід зазначити, що специфіка надання послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту, не передбачає постійного патрулювання ГШР певного периметра, та її виїзд передбачений лише за умов, що зазначені вище.
Окрім того, Замовник радить Вам більш уважно ознайомитись з вимогами викладеними в тендерній документації, з метою уникнення в подальшому запитань, відповіді на які містяться в тендерній документації.
продовження щодо ГШР
Дата подання: 01 грудня 2022 16:58
Дата відповіді: 05 грудня 2022 14:18
і знову ж таки, у якій кількості охоронників повинні бути ГШР?
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником розглянуто Ваше, та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
І знову ж таки, щодо кількості охоронців, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування (далі-ГШР) – Замовником, в кваліфікаційних вимогах (Додаток 1 до тендерної документації) доволі чітко зазначено, що кількість охоронців, не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування, для термінового виїзду в разі виникнення надзвичайних ситуацій (стихійне лихо, пожежа, протиправні дії, сигнал тривоги з охоронного обладнання режимно-секретного сектору тощо) повинна бути не менше чотирьох осіб, тобто не менше двох осіб на кожну ГШР.
І знову ж таки, щодо кількості охоронців, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування (далі-ГШР) – Замовником, в кваліфікаційних вимогах (Додаток 1 до тендерної документації) доволі чітко зазначено, що кількість охоронців, не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування, для термінового виїзду в разі виникнення надзвичайних ситуацій (стихійне лихо, пожежа, протиправні дії, сигнал тривоги з охоронного обладнання режимно-секретного сектору тощо) повинна бути не менше чотирьох осіб, тобто не менше двох осіб на кожну ГШР.
Довідки з реєстру внутрішніх справ
Дата подання: 01 грудня 2022 17:03
Дата відповіді: 05 грудня 2022 14:19
Відповідно до вимог абз. 2, ч.2, п. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 1 до ТД вимагається: "- копії довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість;"
Які саме довідки та з якого саме реєстру органів внутрішніх справ ви вимагаєте? Якщо мова йде про витяги про неасудимість то так і вкажіть. Або якщо якісь інші довідки, то вкажіть посилання на реєстр, та нлормативнло-правовий акт, яким регулюється видача відповідних витягів, бо не зрозуміло що саме ви хочете, та яким нормативним актом це регулюється.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником розглянуто Ваше питання щодо вимог Замовника зазначених в абзаці другому пункту 2 частини другої Додатку 1 до тендерної документації, про надання, на підтвердження кваліфікаційних вимог наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копій довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість, та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. В пункті 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015 зазначені вимоги до персоналу охорони та перелік документів, які повинні надати особи при працевлаштуванні на роботу до суб’єкта охоронної діяльності. Серед переліку вказаних документів є зокрема вимога надати «документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів».
2. Відповідно абзацу 2 пункту 2 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.11.2016 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України №22/29890 від 10.01.2017 (далі-Порядок), Довідка - документ, який містить відомості з персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Бланк (Форма) довідки, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, наведено в Додатку 2 до вищезазначеного Порядку.
3. Підпунктом 2 пункту 1 наказу Міністерства внутрішніх справ України №207 від 30.03.2022 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України №425/37761 від 15.04.2022 затверджено Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», та пунктом 3 цього ж наказу визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства внутрішніх справ України від 29 листопада 2016 року № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за № 22/29890 (із змінами). Зазначений вище наказ Міністерства внутрішніх справ України №207 від 30.03.2022 набрав чинності 15.04.2022 року.
Враховуючи вищезазначене, якщо особи працевлаштовувались до суб’єкта охоронної діяльності до прийняття наказу Міністерства внутрішніх справ України №207 від 30.03.2022, необхідно, на підтвердження кваліфікаційних вимог наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати копії Довідок, відповдіно до наказу Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.11.2016, якщо після, надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», але в будь якому випадку документально підтвердити вимоги зазначені в пункті 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015 в частині надання документу, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
1. В пункті 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015 зазначені вимоги до персоналу охорони та перелік документів, які повинні надати особи при працевлаштуванні на роботу до суб’єкта охоронної діяльності. Серед переліку вказаних документів є зокрема вимога надати «документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів».
2. Відповідно абзацу 2 пункту 2 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.11.2016 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України №22/29890 від 10.01.2017 (далі-Порядок), Довідка - документ, який містить відомості з персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Бланк (Форма) довідки, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, наведено в Додатку 2 до вищезазначеного Порядку.
3. Підпунктом 2 пункту 1 наказу Міністерства внутрішніх справ України №207 від 30.03.2022 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України №425/37761 від 15.04.2022 затверджено Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», та пунктом 3 цього ж наказу визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства внутрішніх справ України від 29 листопада 2016 року № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за № 22/29890 (із змінами). Зазначений вище наказ Міністерства внутрішніх справ України №207 від 30.03.2022 набрав чинності 15.04.2022 року.
Враховуючи вищезазначене, якщо особи працевлаштовувались до суб’єкта охоронної діяльності до прийняття наказу Міністерства внутрішніх справ України №207 від 30.03.2022, необхідно, на підтвердження кваліфікаційних вимог наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати копії Довідок, відповдіно до наказу Міністерства внутрішніх справ України №1256 від 29.11.2016, якщо після, надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», але в будь якому випадку документально підтвердити вимоги зазначені в пункті 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015 в частині надання документу, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Охоронці
Дата подання: 02 грудня 2022 18:25
Дата відповіді: 05 грудня 2022 16:23
Тендерною документацією ви повсюди використовуєте поняття "охоронець", однак професія "охоронець" і "охоронник" різняться за своєю суттю, функціями та завадннями, які повинні виконуватись. Тож просимо роз'яснити, чи це було технічною помилкою, чи дійсно вимагається, щоб до надання відповдіних послуг, залучалися саме охоронці, а не охоронники. Якщо ж було допущено технічну помилку, то просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником розглянуто Ваше питання, та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
Закон України «Про охоронну діяльність» використовує поняття «персонал охорони». Працівники які відносяться до такого персоналу здійснюють охорону, як майна так і фізичних осіб. При цьому, п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015, розділяє «персонал охорони» на дві конкретні професії: «Охоронник» та «Охоронець», залежно від об’єкта, що охороняється.
Так дійсно, Ви маєте рацію, професії «Охоронник» та «Охоронець» хоча і перебувають у Класифікаторі професій під одним кодом (5169), але за змістом є різними професіями та відповідають різним кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності». Так в Розділі 2 «Професії робітників» Випуску 1 ДКХПП містяться кваліфікаційні характеристики професій «Охоронник» та «Охоронець».
Із розділу «Завдання та обов’язки» обох професій вбачається різниця між ними, саме тому Замовником в абзаці четвертому пункту 2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації зазначено, що «В якості документального підтвердження наявності охоронців, в тому числі які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування (зазначених в Довідці) та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: копії документів, що підтверджують проходження працівниками учасника професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме - свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду;».
Тобто, учаснику для підтвердження кваліфікаційних вимог, необхідно підтвердити наявність в штаті осіб, які мають свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 р. № 336 (в редакції від 22.09.2015).
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Закон України «Про охоронну діяльність» використовує поняття «персонал охорони». Працівники які відносяться до такого персоналу здійснюють охорону, як майна так і фізичних осіб. При цьому, п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015, розділяє «персонал охорони» на дві конкретні професії: «Охоронник» та «Охоронець», залежно від об’єкта, що охороняється.
Так дійсно, Ви маєте рацію, професії «Охоронник» та «Охоронець» хоча і перебувають у Класифікаторі професій під одним кодом (5169), але за змістом є різними професіями та відповідають різним кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності». Так в Розділі 2 «Професії робітників» Випуску 1 ДКХПП містяться кваліфікаційні характеристики професій «Охоронник» та «Охоронець».
Із розділу «Завдання та обов’язки» обох професій вбачається різниця між ними, саме тому Замовником в абзаці четвертому пункту 2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації зазначено, що «В якості документального підтвердження наявності охоронців, в тому числі які будуть задіяні в складі двох груп швидкого реагування (зазначених в Довідці) та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: копії документів, що підтверджують проходження працівниками учасника професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме - свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду;».
Тобто, учаснику для підтвердження кваліфікаційних вимог, необхідно підтвердити наявність в штаті осіб, які мають свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 р. № 336 (в редакції від 22.09.2015).
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2022 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
7 684 247,47
UAH
|
7 387 921,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРТАЛ-Ю" |
7 799 000,00
UAH
|
7 400 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" #40207890 |
Переможець |
7 387 921,20
UAH
|
22 грудня 2022 09:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2022 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 11:10
|
Повідомлення про внесення змін до договору (додаткова угода 2).docx | зміни до договору |
17 серпня 2023 11:10
|
ДУ № 1 від 17.08.2023.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 13:06
|
43-В-ІЗФ-22 ТОВ ОХОРОННА КОМПАНІЯ АЛЬФА БЕЗПЕКА.pdf | укладений |
30 грудня 2022 13:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 12.1, 12.6 розділу 12 Договору № 43-В-ІЗФ-22 від 30.12.2022 та у відповідності до підпункту 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв'язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування та підпункту 5 пункту 12.5 розділу 12 Договору № 43-В-ІЗФ-22 від 30.12.2022 (далі – Договір), уклали дану додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони домовились на підставі Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» №3219-ІХ від 30.06.2023 та з урахуванням листа №010208 від 02.08.2023, відповідно до якого товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» з 01.08.2023 набуло статусу платника податку на прибуток та податку на додану вартість на загальних підставах, встановлених діючим податковим законодавством України, змінити ціну в Договорі, що встановлена пунктом 3.1. Договору, з 7 387 921,20 (сім мільйонів триста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 20 копійок) грн. без ПДВ на 8 007 292,13 (вісім мільйонів сім тисяч двісті дев’яносто дві гривні 13 копійок) грн., в тому числі ПДВ – 619 370,93 грн. та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначається в Розрахунку ціни (Додаток №2 до цього Договору) і складає 8 007 292,13 (вісім мільйонів сім тисяч двісті дев’яносто дві гривні 13 копійок) грн., в тому числі ПДВ 619 370,93 (шістсот дев’ятнадцять тисяч триста сімдесят гривень 93 копійки) грн.». 2. Сторони домовились Додаток №2 «Розрахунок ціни» до Договору викласти в новій редакції (додається до цієї Додаткової угоди), у зв’язку із чим додаток №2 до Договору в редакції від 30.12.2022 втрачає чинність. 3. Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти пункт 4.2 та пункт 4.5 Договору в наступній редакції: «4.2 Розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Оплата суми ПДВ як складової вартості Послуг здійснюється Замовником за фактом надання Послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Застосування визначеного в цьому розділі Договору способу оплати відповідає інтересам Сторін та вважається належним виконанням грошових зобов’язань Замовника. В разі невжиття/вжиття в недостатньому обсязі Виконавцем передбачених цим Договором заходів, а також в разі їх вжиття з порушенням встановлених цим Договором строків та послідовності, та втрати Замовником права на податковий кредит за відповідною господарською операцією, Замовник не сплачує на користь Виконавця суму ПДВ як складову вартості Послуг, при цьому в такому разі грошові зобов’язання Замовника вважатимуться виконаними в повному обсязі. 4.5 Статус Сторін як платників податків: Виконавець є платником ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах, встановлених діючим податковим законодавством України.. Замовник є платником ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах, встановлених діючим податковим законодавством України.» 4. Сторони домовились внести зміни до Договору шляхом доповнення умов Договору пунктами 4.6, 4.7, 4.8, 6.1.21 та 7.8 наступного змісту: «4.6 При заповненні такого реквізиту як «Отримувач (покупець)» у податковій накладній Виконавець вказує назву Замовника, відповідно до умов цього Договору, зареєстрованого як платник ПДВ, та назву уповноваженого відокремленого підрозділу (філії), яка від імені Замовника фактично отримує Послуги. 4.7 Виконавець зобов’язаний зазначити код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 - 84.24.19 «Послуги щодо охорони громадського порядку та громадської безпеки, інші» при заповненні податкової накладної та при оформленні відповідного рахунку для здійснення оплати. У випадку відсутності або невідповідності даної інформації рахунок повертається Виконавцю без акцепту та оплати. 4.8 Сторони домовились (визначили), що в разі отримання Виконавцем квитанції (повідомлення) про зупинення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної / розрахунку коригування (ПН/РК) (щодо кожного подібного випадку), він не пізніше наступного робочого дня повідомляє про це Замовника та протягом 90 календарних днів з дня, наступного за днем зупинення реєстрації ПН/РК, подає до контролюючого органу пояснення та документи, передбачені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, що підтверджують здійснення Виконавцем господарських операцій. У разі прийняття відповідною комісією ДФС/ДПС рішення про відмову в реєстрації ПН/РК Виконавець подає у встановленому порядку та строки скаргу на таке рішення, в разі отримання негативного рішення до суду згідно визначеної чинним законодавством України підсудності та юрисдикції, із залученням ДП «АМПУ» до участі у справі в якості третьої особи. Всі зазначені заходи мають бути вжиті Виконавцем впродовж визначеного Сторонами 90-денного строку з дня, наступного за днем зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Про факт подання зазначених документів, звернень, адміністративних позовів та результати їх розгляду Виконавець не пізніше наступного робочого дня з дня настання відповідної події інформує Замовника із наданням підтверджуючих документів. Невжиття Виконавцем визначених у цьому пункті Договору заходів та/або їх вжиття в неповному обсязі чи з недотриманням встановленого Сторонами строку вважається бездіяльністю Виконавця, що тягне за собою повну та безумовну компенсацію ним відповідних втрат Замовника (нараховані податковими органами штрафи та пені, втрачена сума податкового кредиту за відповідною сумою податку тощо). 6.1.21 Надати Замовнику належним чином оформлену податкову накладну/розрахунок коригування податкової накладної, складену(і) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) в порядку та строки, визначені чинним законодавством України оплати 7.8 Виконавець, в разі надання податкової накладної/розрахунку коригування податкової накладної, оформленої з порушеннями вимог Податкового кодексу України (в тому числі (але не виключно) п. 201.1 ст. 201 та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу) та умов цього Договору (в тому числі (але не виключно) невірне заповнення реквізиту «Отримувач (Покупець)», не зазначення/зазначення непогодженого Сторонами коду за ДК 016:2010 тощо), та/або реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у строки, що перевищують визначені Податковим кодексом України, та/або невжиття визначених Сторонами заходів та/або недотримання визначених Сторонами строків оскарження у разі зупинення реєстрації (відмова в реєстрації) податкової накладної/розрахунку коригування податкової накладної, - у зв’язку з чим Замовник несе негативні наслідки (нарахування податковими органами штрафів та пені, втрата права на нарахування податкового кредиту за відповідною сумою податку тощо), Виконавець за першою вимогою Замовника сплачує на користь останнього компенсацію у розмірі такого податкового кредиту, нарахованих штрафних санкцій тощо.» 5. Сторони домовились внести зміни до Договору шляхом виключення з умов Договору пункту 13.11 та відповідно пункт 13.12 вважати пунктом 13.11. 6. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє протягом строку дії Договору. 9. Сторони домовились, що відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного Кодексу України умови цієї Додаткової угоди розповсюджуються на їх взаємовідносини, які виникли між ними до її укладання, а саме з 01.08.2023 року. 10. В усьому іншому, що не враховане цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України. |
Номер договору про закупівлю: | 43-В-ІЗФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |