Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний дендрологічний парк "Софіївка" Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 03534653 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Київська, 12-а |
Контактна особа: |
Гронська Наталія Василівна 380972198078 gronskaja.natalija@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2022 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем здійснюються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів із дня підписання Сторонами відповідного акту прийому-здачі робіт (послуг), шляхом перерахування грошових коштів на зазначений Виконавцем розрахунковий рахунок у відповідності до чинного законодавства України. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 10:06 |
Фізична охорони ТД 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-13-000021 ● 71ca3de96a9347ab883f8c194b3920e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 15-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
13.03.2023№15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-28-002226-a, 28.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 14:50:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-28-002226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-11-28-002226-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- з яких підстав розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПП БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ? Зокрема, просимо надати інформацію про те, де в тендерній документації чітко зазначено вимога про надання підтвердження сертифікатів підвищення кваліфікації працівників?
- з яких підстав строк розгляду тендерної пропозиції ПП БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ перевищив 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
- з яких підстав рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ухвалене 14.12.2022, що більший ніж 5 робочих днів з дня розгляду тендерної пропозиції ПП БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією 06.12.2022 року?
- з яких підстав тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,7,8,9 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 15:59:53
пояснення
Надаються пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме:
1. 16.11.2022 року був сформований лист запит на отримання Комерційної пропозиції стосовно потреб Замовника, і отримано три Комерційні пропозиції від потенційних учасників. Замовником було вибрано середню вартість запропонованих пропозицій. ( листи надаються).
2. оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-11-28-002226-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті, посилання додається.( https://sofievka.org/zakupy/ )
3. Згідно Додатку 1 першої таблиці п 2 Учасник повинен був надати копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду. Основним обов'язком Замовника є перевірка наданої Учасником Документації. Згідно Розділу 5 Оцінки Тендерних пропозицій Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. І тому вимога була сформовані відповідно до вимог Законодавства та вимог Тендерної документації.
4. рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ухвалене 14.12.2022, що більший ніж 5 робочих днів з дня розгляду тендерної пропозиції ПП БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією 06.12.2022 року було прийнято на основі Протокольного рішення від 14.12.2022 року ( надається)
5.Пояснення до цієї вимоги надається окремим файлом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно "Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень." Вимога контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб’єкту (об’єкту контролю, його посадових осіб), які є обов’язковими до виконання останнім. Зобов’язання самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення чинного законодавства. Зазначені висновки відповідають висновкам Верховного Суду, які були неодноразово викладені, зокрема, у постановах від 05.03.2020 у справі №640/467/19, від 23.04.2020 у справі №160/5735/19 та від 11.06.2020 в справі №160/6502/19, від 26.11.2020 у справі №160/11367/19. Колегія суддів Верховного Суду вказала, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Змовник вжив заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не буде допускати такі порушення
2023-03-30 23:11:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 40 Особливостей)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ |
5 735 439,00
UAH з ПДВ
|
5 735 439,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ #42466045 |
Переможець |
5 735 439,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2022 07:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2022 00:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:37
|
ДУ1 Охорона 2023.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 21:38
|
Охорона 2023.PDF | укладений |
26 грудня 2022 21:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 127/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |