Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2022-11-27-000146-a 19244df1be1f4e92841609c0f6574dce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775, +380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2022 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2022 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2022 11:44
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачка
Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Папір призначений для друку і копіювання на лазерній, струменевій техніці.
Папір білий чистоцелюлозний ксерографічний, некрейдований, одношаровий, без захисних властивостей, відповідає міжнародним стандартам якості.
Формат А-4 (210*297 мм), 500 аркушів в вологозахисній упаковці, щільність 80 г/м2±3,0, товщина min 100 µm, вологість абс. 4,6%±0,6 яскравість не менше 110,0%, білизна 161%±3,0, непрозорість не менше 92,0%.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару однієї партією. Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов закупівлі; (b) у валюті, передбаченій в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці. (c) з урахування умов договору про закупівлю, усіх витрат, пов’язаних з постачанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов закупівлі. Ціна пропозиції повинна включати (враховувати): (d) ПДВ, у разі, якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України, (e) витрати на сплату інших податків і зборів (обов’язкових платежів), які сплачуються, або мають бути сплачені відповідно до законодавства, і які включаються у собівартість продукції (товарів, робіт і послуг). Ціна пропозиції та усі її вартісні елементи (ціна за одиницю, статті витрат тощо) повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, в тому числі податкового законодавства, законодавства про ціни та ціноутворення, в тому числі законодавства, що регулює провадження господарської діяльності та особливості ціноутворення у сфері реалізації предмета закупівлі. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2022 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2022 10:24
Вимоги до предмета закупівлі папір.docx
27 листопада 2022 10:24
Оголошення папір.docx
27 листопада 2022 10:24
Проект договору папір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2022 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОРВЕТ" 38 484,00
UAH з ПДВ
37 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 38 208,00
UAH з ПДВ
37 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2022 14:54
Електронний підпис
05 грудня 2022 14:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
05 грудня 2022 14:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 грудня 2022 17:53
Електронний підпис
01 грудня 2022 17:52
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
01 грудня 2022 17:52
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 грудня 2022 17:52
Гарантійний лист.pdf.p7s
01 грудня 2022 17:52
витяг з опендатабот.pdf.p7s
01 грудня 2022 17:52
витяг 31.08.2022.PDF.p7s
01 грудня 2022 17:52
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ТОВАРУ.pdf
01 грудня 2022 17:52
Довідка щодо ст. 236 ГКУ.pdf
01 грудня 2022 17:52
витяг з опендатабот.pdf
01 грудня 2022 17:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 грудня 2022 17:52
Гарантійний лист.pdf
01 грудня 2022 17:52
витяг 31.08.2022.PDF
01 грудня 2022 17:52
Виписка з ЄДР.pdf
01 грудня 2022 17:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
01 грудня 2022 17:52
Довідка з ЄДРПОУ.pdf.p7s

Публічні документи

02 грудня 2022 12:10
Електронний підпис
02 грудня 2022 12:10
ЦП.pdf
02 грудня 2022 12:10
IQ ECONOMY+_2022, 80, В+.pdf
02 грудня 2022 12:10
довідка про довкілля.pdf
02 грудня 2022 12:10
довідка санкції.pdf
02 грудня 2022 12:10
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2022 12:10
Протокол.pdf
02 грудня 2022 12:10
Протокол №19.pdf
02 грудня 2022 12:10
гарантійний лист 1.pdf
02 грудня 2022 12:10
Протокол №3.pdf
02 грудня 2022 12:10
гарантійний лист.pdf
02 грудня 2022 12:10
довідка.pdf
02 грудня 2022 12:10
гарантійний лист 2.pdf
02 грудня 2022 12:10
Проект договору папір.pdf
02 грудня 2022 12:10
інформація.pdf
02 грудня 2022 12:10
витяг від 18.11.2022 р..pdf
02 грудня 2022 12:10
ТВ.pdf
02 грудня 2022 12:10
Витяг ПДВ Ромус.pdf
02 грудня 2022 12:10
Наказ.pdf
02 грудня 2022 12:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 грудня 2022 12:10
Виписка.pdf
02 грудня 2022 12:10
Протокол №24.pdf
02 грудня 2022 12:10
ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОРВЕТ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 37 188,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2022 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2022 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОРВЕТ"
#21337459
37 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 12:24
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 13:30
Договір_на_папір_грудень_2022.pdf укладений
09 грудня 2022 13:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір призначений для друку і копіювання на лазерній, струменевій техніці. Папір білий чистоцелюлозний ксерографічний, некрейдований, одношаровий, без захисних властивостей, відповідає міжнародним стандартам якості. Формат А-4 (210*297 мм), 500 аркушів в вологозахисній упаковці, щільність 80 г/м2±3,0, товщина min 100 µm, вологість абс. 4,6%±0,6 яскравість не менше 110,0%, білизна 161%±3,0, непрозорість не менше 92,0%. 200 пачка 185,94
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 37 188,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 198,00 UAH)