Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
(Ремонтування та технічне обслуговування систем протипожежної
автоматики і димовидалення)
Очікувана вартість
1 458 607,00 UAH
UA-2022-11-25-015638-a ● bba40334a07a4a01bf0363b918d7363c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ І РЕМОНТУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ "ЖИТЛО-СЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31025659 |
Місцезнаходження: | 02081, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 25-Б |
Контактна особа: |
Олег Грабовський +380442814417 js-zakupki-prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 23:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2022 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 458 607,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерна документація
25 листопада 2022 23:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 23:38 |
ТД ППА і ДВ 2023 Лот 1-2.docx | |
25 листопада 2022 23:38 |
Додаток 6 договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-25-015638-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 30 листопада 2022 10:05
Дскримінаційні вимоги
Добрий день. Вимога: працівників (посадових, службових осіб) з числа адміністрації, в тому числі керівництва, провідних спеціалістів, тощо), наявність кваліфікованих сертифікатів відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг)
- експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки ;
- експерт у частині експертизи проектної документації у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки ;
- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки;
Кількість працівників та їх кваліфікація повинна бути відповідно до Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.Відповідно до п. 14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, учасник повинен мати:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, Постанова №852 не передбачає наявності таких спеціалістів, як:
експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки ;
- експерт у частині експертизи проектної документації у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки ;
- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки;
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
- експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки ;
- експерт у частині експертизи проектної документації у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки ;
- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки;
Кількість працівників та їх кваліфікація повинна бути відповідно до Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.Відповідно до п. 14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, учасник повинен мати:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, Постанова №852 не передбачає наявності таких спеціалістів, як:
експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки ;
- експерт у частині експертизи проектної документації у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки ;
- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки;
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2022 19:05
Шановний потенційний учасник, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ч.1 статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з вимогами НАПБ Б.07.016-2016 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі НАПБ Б.07.016-2016), ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки та кваліфікації, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти та кваліфікації для отримання ліцензії. Але у зв’язку з тим, що закупівля проводиться на виконання послуг Ремонтування та технічне обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення значної кількості об’єктів, то наявність в штаті виконавця робіт кваліфікованих спеціалістів (експертів) в даних сферах діяльності є обов’язковою для оперативного та правильного вирішення і виконання робіт.
Послуги надаються з Ремонтування та технічного обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення, у зв’язку з чим потрібні кваліфіковані працівники: експерт будівельного, експерт проектної документації та інженер-проектувальник з пожежної і техногенної безпеки, які в свою чергу повинні надавати свої пропозиції та висновки для зміни, заміни, модернізації, перенесення обладнання протипожежної автоматики та вирішення інших інженерно-технічних питань відповідного рівня кваліфікації.
Згідно з вимогами НАПБ Б.07.016-2016 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі НАПБ Б.07.016-2016), ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки та кваліфікації, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти та кваліфікації для отримання ліцензії. Але у зв’язку з тим, що закупівля проводиться на виконання послуг Ремонтування та технічне обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення значної кількості об’єктів, то наявність в штаті виконавця робіт кваліфікованих спеціалістів (експертів) в даних сферах діяльності є обов’язковою для оперативного та правильного вирішення і виконання робіт.
Послуги надаються з Ремонтування та технічного обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення, у зв’язку з чим потрібні кваліфіковані працівники: експерт будівельного, експерт проектної документації та інженер-проектувальник з пожежної і техногенної безпеки, які в свою чергу повинні надавати свої пропозиції та висновки для зміни, заміни, модернізації, перенесення обладнання протипожежної автоматики та вирішення інших інженерно-технічних питань відповідного рівня кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2022-11-25-015638-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 30 листопада 2022 10:12
Дискримінаційна вимога
Добрий день. ТД містить вимогу:-На підтвердження інформації, учасник має надати копію вказаного договору (зазначена копія має бути додатково завірені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою (у разі наявності) замовника, на користь якого надавались послуги учасником) та Лист – відгук (позитивний) від суб`єкта господарювання.
*Аналогічним договором вважається: договір, який підпадає під визначення за кодом ДК 021:2015-50410000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання на суму не менше 50 % закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною, адже замовник має право вимагати лише наявність аналогічного договору, а не вказувати за які роки вони повинні бути виконані, за яким кодом ДК та за якою сумою. Дана вимога є спеціфічною до договору, а відтак договір вважається не аналогічним. Ці вимоги були визнані органами АМК як дискримінаційні. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
*Аналогічним договором вважається: договір, який підпадає під визначення за кодом ДК 021:2015-50410000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання на суму не менше 50 % закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною, адже замовник має право вимагати лише наявність аналогічного договору, а не вказувати за які роки вони повинні бути виконані, за яким кодом ДК та за якою сумою. Дана вимога є спеціфічною до договору, а відтак договір вважається не аналогічним. Ці вимоги були визнані органами АМК як дискримінаційні. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2022 19:12
Шановний потенційний учасник, згідно статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Замовник вимагає документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, згідно Закону і не вимагає наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, зважаючи на спроможність учасника виконати послуги на суму закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-11-25-015638-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 30 листопада 2022 10:25
Дискриміаційні вимоги
Копії ліцензій, дозволів, в т.ч. Держпраці на висотні роботи, монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа; роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, обладнання та захисні системи призначені для експлуатації у потенційно вибухонебезпечному середовищі (газові котельні).
Дана вимога є дискримінаційна.Навіщо вам дозвільні документи на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, обладнання та захисні системи призначені для експлуатації у потенційно вибухонебезпечному середовищі (газові котельні)?Обгрунтуйте вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційна.Навіщо вам дозвільні документи на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, обладнання та захисні системи призначені для експлуатації у потенційно вибухонебезпечному середовищі (газові котельні)?Обгрунтуйте вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2022 19:38
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже предметом закупівлі є Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонтування та технічне обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення) на об’єктах Замовника. До об’єктів на які передбачена закупівля послуг відносяться багатоповерхові житлові та громадські будівлі на яких влаштовані приміщення котелень, що в свою чергу обладнані системами протипожежної автоматики та модульного пожежогасіння, які влаштовано в приміщеннях ліфтових, яку необхідно обслуговувати та за необхідності ремонтувати. Для виконання послуг з ремонту та обслуговування обладнання в приміщеннях котелень та систем модульного пожежогасіння приміщень ліфтових, відповідно до вимог нормативно-правових актів органів Держпраці наявність у виконавця робіт (послуг) копії ліцензій, дозволів, в т.ч. Держпраці на висотні роботи, монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа; роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, обладнання та захисні системи призначені для експлуатації у потенційно вибухонебезпечному середовищі (газові котельні), є обов’язкове та необхідне. Відсутність даних дозволів, декларацій, ліцензій та інших дозвільних документів у виконавця робіт унеможливлює допуск його працівників до виконання робіт (послуг) передбачених умовами Закупівлі.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже предметом закупівлі є Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонтування та технічне обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення) на об’єктах Замовника. До об’єктів на які передбачена закупівля послуг відносяться багатоповерхові житлові та громадські будівлі на яких влаштовані приміщення котелень, що в свою чергу обладнані системами протипожежної автоматики та модульного пожежогасіння, які влаштовано в приміщеннях ліфтових, яку необхідно обслуговувати та за необхідності ремонтувати. Для виконання послуг з ремонту та обслуговування обладнання в приміщеннях котелень та систем модульного пожежогасіння приміщень ліфтових, відповідно до вимог нормативно-правових актів органів Держпраці наявність у виконавця робіт (послуг) копії ліцензій, дозволів, в т.ч. Держпраці на висотні роботи, монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа; роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки, обладнання та захисні системи призначені для експлуатації у потенційно вибухонебезпечному середовищі (газові котельні), є обов’язкове та необхідне. Відсутність даних дозволів, декларацій, ліцензій та інших дозвільних документів у виконавця робіт унеможливлює допуск його працівників до виконання робіт (послуг) передбачених умовами Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-11-25-015638-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 30 листопада 2022 10:30
Дискримінаційна вимога
Добрий день. ТД містить вимогу:Акт обстеження будинків, відповідно до Адресного переліку об’єктів, поданого Замовником, які підлягають обслуговуванню з підписами представників від Замовника, з подальшим наданням пропозиції щодо вартості технічного обслуговування в розрізі системи за кожен об’єкт відповідно до переліку.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо, що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб довести вашу неправоту при проведенні закупівлі із незаконною конкуренцією до правоохоронних органів
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо, що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб довести вашу неправоту при проведенні закупівлі із незаконною конкуренцією до правоохоронних органів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2022 19:33
Шановний потенційний учасник, згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єктів та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення обладнання до існуючих мереж, фактичний стан та типи наявних систем протипожежної автоматики і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт.
Акти обстеження об’єктів Замовника закупівлі, будуть завірені від усіх потенційних учасників, які їх подали.
Доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єктів та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення обладнання до існуючих мереж, фактичний стан та типи наявних систем протипожежної автоматики і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт.
Акти обстеження об’єктів Замовника закупівлі, будуть завірені від усіх потенційних учасників, які їх подали.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 285 285,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 426,43 UAH з ПДВ |
Позиції
63 посл
Ремонтування та технічне обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення житлових будинків
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, м. Київ, Київ, Дніпровська Набережна,25б
Дата доставки:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 23:38 |
Додаток 3 лот 1.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" |
1 285 284,00
UAH з ПДВ
|
1 285 284,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" #41112700 |
Переможець |
1 285 284,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2022 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:57
|
ДУ №4 2023.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 09:39
|
ДУ №3 2023.pdf | зміни до договору |
31 травня 2023 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 11:58
|
450-22.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2023 14:39
|
угода.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2022 11:55
|
550-22.pdf | укладений |
17 грудня 2022 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зв’язку з завершенням з 01 лютого 2023 року надання послуги з управління багатоквартирним будинком на вулиці Юрія Пасхаліна, 17 |
Номер договору про закупівлю: | 450-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з завершенням з 01 травня 2023 року надання послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкової території багатоквартирного будинку на проспект Бажана, 26 |
Номер договору про закупівлю: | 450-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з завершенням з 01 червня 2023 року надання послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкової території багатоквартирного будинку за адресою вул. Соломії Крушельницької, 15-В |
Номер договору про закупівлю: | 450-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з завершенням з 01 серпня 2023р. надання послуги з управління багатоквартирним будинком по вул. Шептицького, 12 |
Номер договору про закупівлю: | 450-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |