Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2022 01:00 |
Очікувана вартість: | 741 158 624,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 411 586,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 500 000,00 (п’ятсот тисяч) грн. 00 коп. (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Електронна гарантія надається відповідно до форми забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Вимоги до гарантії відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р (в редакції Наказу Міністерства економіки України № 184-21 від 02.07.2021). Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним/кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Реквізити для оформлення гарантії: Державне підприємство "Агентство місцевих автомобільних доріг", вул. Преображенська, 2, м. Кропивницький, 25006; код ЄДРПОУ 42852223; р/р UA408201720355149001000162452, Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Кіровоградській області, Код банку 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах фінансування за фактично виконані обсяги робіт згідно форм № КБ-2в та форм № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 20:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 20:09 |
Додатки_1-6_до_ТД_ЕУ_.pdf | |
25 листопада 2022 20:09 |
Додаток_9 до ТД ЕУ (мережа).pdf | |
25 листопада 2022 20:09 |
Додаток_8_до_ТД_ЕУ (ТЗ).pdf | |
25 листопада 2022 20:09 |
Додаток м7 (проект договору).pdf | |
25 листопада 2022 20:09 |
ТД ЕУ 2023р.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Одним із найважливіших елементів в комплексі робіт (заходів) з керованого пропуску льодоходу та весняної повені є захист мостів (гідротехнічних споруд) за допомогою вибухових робіт, що при необхідності проводяться спеціалізованими організаціями.
Виходячи з цього в тендерній документації і вимагається зазначити в формі таблиці назву організації, з якою укладено договір на захист мостів за допомогою вибухових робіт, а також надати на підтвердження зазначеної інформації Учасником в складі пропозиції надаються копії чинних протягом всього строку виконання робіт договорів зі спеціалізованими організаціями на захист мостів за допомогою вибухових робіт. Або договір містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Таким чином жодних протиріч тендерна документація не містить.
Вимоги про усунення порушення
При ознайомленні з тендерною документацією та підготовкою нашої тендерної пропозиції виникла необхідність у вирішенні наступного питання.
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані, у вигляді електронного (их) файлів.
Повідомляємо, що у законодавстві України відсутнє законодавче визначення поняття «електронний файл», натомість є поняття «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа», яке закріплене у ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
З огляду на це, з метою правильного оформлення документів тендерної пропозиції, вимагаємо Замовника пояснити, з посиланням на норми діючого законодавства, що саме є «електронним файлом», у формі яких Учасник має подавати документи своєї тендерної пропозиції або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Крім того, Розділом І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що «Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі, Постановах Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», від 24 лютого 2016р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»».
Звертаємо також увагу Замовника, що у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутнє поняття «електронний файл», однак є поняття того, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що закріплено ч. 4 ст. 22 Закону.
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів. Окрім цього зазначено, що усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані, у вигляді електронного (их) файлів. Тобто всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих, відповідними технічними засобами копій, виготовлених з документів, надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на те, що експлуатаційне утримання автомобільних доріг - це організація роботи із систематичного нагляду за дорогою, дорожніми спорудами та смугою відводу для вчасного виявлення дефектів і визначення обсягу робіт з їх усунення, забезпечення умов роботи елементів дороги і споруд у різні пори року, підтримання їх у чистоті і порядку, тому з метою забезпечення максимальної економії та ефективності, запобіганню корупційним діям і зловживанням та дотриманню інших принципів здійснення публічних закупівель вимагаємо включити у тендерну документацію такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. З цією метою доцільно включити у тендерну документацію вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2021 рік, який має бути не менше ніж 90-99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2021 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Повідомляємо, що підтвердження фінансових можливостей учасника ніколи не буде зайвим, особливо враховуючи розмір очікуваної вартості, а також важливість для області якісного та своєчасного надання послуг надійним виконавцем.
Наголошуємо, що дана вимога тендерної документації замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з надання послуг за її результатами. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника. Саме для забезпечення цієї мети в Законі України «Про публічні закупівлі» передбачено такий кваліфікаційний критерій як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Стаття 16 Закону чітко регламентує, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Окрім цього, пункт 45 Особливостей передбачає, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, положення Тендерної документації Замовника в повній мірі відповідає вищезазначеним нормативним документам.
При ознайомленні з тендерною документацією та підготовкою нашої тендерної пропозиції виникла необхідність у вирішенні наступного питання.
Тендерною документацією передбачено, що до переліку обов’язкових посад інженерно-технічних працівників відноситься головний інженер.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників основною метою діяльності головного інженера є технічне керівництво діяльністю будівельної організації. Він є першим заступником керівника будівельної організації.
При наданні послуг з експлуатаційного утримання вважаємо недоцільним вимагати наявність саме головного інженера, адже краще вже вимагати в учасників наявність інженерів з технічного нагляду, які здійснюють постійний нагляд за наданням послуг з експлуатаційного утримання.
В той же час у тендерній документації не вимагається вказувати інформацію про робітників/механізаторів. Вимог щодо їх кількості та документів, яким підтверджується наявність останніх, також не має.
Враховуючи важливість належного функціонування транспортного комплексу Кіровоградської області, здатність здійснювати в комплексі роботи з утримання автомобільних доріг загального користування згідно до вимог законодавства з відповідною якістю та у встановлені терміни та враховуючи необхідність оперативного виконання робіт, вимагаємо включити до вимог тендерної документації надання інформації про наявність механізаторів/водіїв згідно з наданими учасниками переліками техніки.
З метою реалізації заходів з безпеки дорожнього руху, забезпечення безперервних, безпечних та зручних умов руху транспортних засобів, технічного нагляду за станом автомобільних доріг, впровадження заходів з ліквідації аварійно-небезпечних місць (ділянок) автомобільних доріг та сталого функціонування автомобільних доріг загального користування місцевого значення, як це передбачено Законами України «Про автомобільні дороги» та «Про дорожній рух» вважаємо, що необхідно конкретизувати, уточнити необхідну кількість дорожніх робітників, які є необхідними та достатніми для надання послуг.
Вважаємо, мінімальна необхідна кількість кваліфікованих працівників повинна базуватися на потребі одночасного виконання комплексу робіт з експлуатаційного утримання в різних адміністративних районах Кіровоградської області.
Звертаємо Вашу увагу, що наявність мінімальної кількості механізаторів (водіїв) та дорожніх робітників є фундаментальною при визначенні та забезпеченні належної якості виконання робіт.
На підставі вище викладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації: встановити мінімально необхідну кількість механізаторів (водіїв) та дорожніх робітників з відповідним підтвердженням трудових відносин (накази про призначення на посаду та/або трудові книжки тощо).
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положення Тендерної документації Замовника в повній мірі відповідає вищезазначеним нормативним документам.
«13.1 Сторони домовилися, що форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) вони визначають такі випадки: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи, але не обмежуючись ворожими атака¬ми, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.».
Однак у Кіровоградській області відсутнє море, а також порти.
На підставі вище викладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дані умови з п. 13.1. проекту Договору про закупівлю.
Пункт 13.1 Додатку №7 Тендерної документації (Проект договору) прописаний у відповідності до діючого законодавства України, а саме частини 2 статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР. Таким чином вищезазначений пункт проекту договору в повній мірі відповідає нормам діючого законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000044 ● f502808eaf1c4d98b02c343d414bc8e9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-11-25-015203-a 25.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 16:23:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-25-015203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Крім цього, необхідно надати інформацію щодо внесених додатковими угодами № 1-6 та № 9-14 змін до договору про закупівлю від 05.01.2023 № 2/23 з додаванням копій останніх.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-20 18:51:23
Відповідь на запит від 15.03.2023
На Ваш запит від 15.03.2023, повідомляємо наступне по суті заданих питань.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, розрахунок очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», здійснено на підставі: Законів України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”, ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування; ДСТУ – Н Б В. 3.2.-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг»; ДСТУ 2587-2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги»; до Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118:2005; Технічних правил Ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009; НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»; СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання"; Дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 13.10.2022 року. (Копії Дефектного акту та Зведеного кошторисного розрахунку додаються)
2. Станом на дату подання запиту, до договору №2/23 від 05.01.2023 року вносилися зміни шляхом укладення додаткових угод № 7/2/23 від 31.01.2023р.; №8/2/23 від 06.02.2023р. та №15/2/23 від 02.03.2023р. Інформація щодо внесених змін та власне сканкопії вищезазначених додаткових угод оприлюднені у спосіб та строки передбачені законодавством. Будь-які інші зміни та додаткові угоди, крім вищенаведених, до договору № №2/23 від 05.01.2023 року, станом на дату подання запиту відсутні.
Окрім цього повідомляємо, що на підприємстві діє «наскрізна» загальна нумерація договорів та додаткових угод в «Журналі реєстрації договорів» (далі – Журнал). Тобто, договорам присвоюються через знак «/» порядкові номери в Журналі (наступний вільний порядковий номер) та рік укладення договору (наприклад 1/23; 2/23…………6/23), у випадку коли реєструється додаткова угода її присвоюється наступний вільний порядковий номер в Журналі і через знак «/» номер договору якого стосується угода та через знак «/» рік укладення договору (наприклад 7/2/23; 8/2/23)
Так в Журналі за 2023 рік (для прикладу) зазначена наступна нумерація документів (договорів/додаткових угод):
- 6/23 від 27.01.23р. – Договір «Послуги з технічного обслуговування автомобіля Peugeot Rifter (заміна мастила, повітряного фільтра, фільтра салону, паливного фільтру зняття та встановлення захисту двигуна, сервісний огляд)» (ID: UA-2023-01-30-005988-a)
- № 7/2/23 від 31.01.2023р. - Додаткова угода до договору №2/23 від 05.01.2023
- №8/2/23 від 06.02.2023р - Додаткова угода до договору №2/23 від 05.01.2023
- № 9/23 від 10..02.23р. Договір «ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Поставка електронного дистрибутива ком'пютерної програми "M.E.Doc" та постачання пакетів оновлення до неї)» (ID: UA-2023-02-14-007717-a)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2022 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
654 000 000,00
UAH з ПДВ
|
654 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #32039992 |
Переможець |
654 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 14:43
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 грудня 2022 14:43
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #32039992 |
654 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2024 09:10
|
ДУ 2-23-35 (22.05.24).pdf | зміни до договору |
27 травня 2024 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2024 09:07
|
ДУ 2-23-32 (16.05.24).pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 12:02
|
ДУ 2-23-30 (02.05.24).pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 10:58
|
ДУ 2-23-26 (26.04.24).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 08:06
|
ДУ 2-23-11 (16.02.24).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 08:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:35
|
ДУ 2-23-246 (ЕУ) 26.12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:15
|
ДУ 2-23-206 18.12.23.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 17:55
|
ЕУ 2-23-181 (23.11) .pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:48
|
ДУ 2-23-168 30.10.23 ЕУ.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 08:49
|
ДУ 2-23-167 від 26.10 (ЕУ).pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 17:29
|
ДУ 2-23-158 від 11.10.23 ЕУ.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 08:23
|
ДУ 2-23-154 29.09.23 ЕУ.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2023 07:52
|
ДУ 2-23-152 від 27.09.23 ЕУ.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 07:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 08:35
|
ДУ 2-23-143 (ЕУ) 06.09.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2023 17:13
|
ДУ 2-23-141 (ЕУ).pdf | зміни до договору |
03 вересня 2023 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 10:05
|
ДУ 2-23-127 (09.08.23).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 17:06
|
ДУ 2-23-118 28.06.23.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 13:21
|
ДУ 2-23-02 27.06.23.pdf | зміни до договору |
29 червня 2023 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 08:55
|
ДУ 2-23-69 30.05.pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 14:24
|
ДУ 2-23-67.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 09:09
|
ДУ 2-23-61.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2023 15:56
|
ДУ 2-23-44.pdf | зміни до договору |
05 травня 2023 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2023 15:11
|
Додугода 15 2 23.pdf | зміни до договору |
02 березня 2023 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 08:07
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 08:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:18
|
7 2 23.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 09:14
|
ЕУ 2023 (2-23 від 05.01.23).pdf | укладений |
09 січня 2023 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розміру фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/2/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця та уточнення плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/2/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/2/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення розміру та джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/44 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/61 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/67 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/69 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/118 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/127 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/141 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/143 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/152 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна платіжних реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/154 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів вінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/168 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/181 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/206 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору та подовження строку дії договору в межах 20% вартості. |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/246 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми договору в межах 20 відсотків від суми початкового договору, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна параметрів фінансування, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23/35 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |