Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дарницьке лісопаркове господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 03359635 |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Новоросійська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Данилюк Ігор Ростиславович 380445920874 dan2014a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 236 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 17:39 |
Додаток 1.docx | |
25 листопада 2022 17:39 |
ТД автомобілі.docx | |
25 листопада 2022 17:39 |
Додаток 3.docx | |
25 листопада 2022 17:39 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-13-000013 ● 671d7fb67a2e4fd6bedf6087baf59604
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2022 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2022 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-11-25-014601-a 25.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 15:55:50
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 16:19:21
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 15.12.2022 р.
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 15.12.2022 р.
15.12.2022 року о 15:55:50 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-25-014601-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«…Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.…»
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (до розрахунку бралося щонайменше 3 ціни). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом множення необхідної кількості товару на ціну за одиницю товару.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/FE53033C79C64127C2258905004CD0D3 (додатково додаються знімки екрана з відповідної сторінки).
Окрім вищезазначеного, на виконання розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами) повідомляємо про наступне, Комунальним підприємством «Дарницьке лісопаркове господарство» було підготовлено Обґрунтування закупівлі №349 від 25.11.2022 року (файл додається), у якому міститься інформація щодо обґрунтування технічних, якісних та кількісних показників предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних, якісних та кількісних показників предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснювалося також з урахуванням службової записки директору КП «Дарницьке лісопаркове господарство» від в.о. головного інженера Роздобудька М.В. (файл додається).
Вважаємо за необхідно також повідомити, що дана закупівля, а також технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість, погоджувалась із Управлінням екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (файл листа до Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) додається №077/238-604 від 25.11.2022 року).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО МЕГАПОЛІС" |
3 234 000,00
UAH з ПДВ
|
3 234 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО МЕГАПОЛІС" #43880602 |
Переможець |
3 234 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 16:35
|
Додаткова 4 - 1.pdf | укладений |
09 січня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 14:10
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:01
|
Додаткова угода №2 - 1 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 16:38
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 АВТО - 1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2022 16:34
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
14 грудня 2022 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти п. 2.1. Розділу ІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору в наступній редакції: «Ціна Договору складається з ціни Товару і становить 3 234 000(три мільйони двісті тридцять чотири тисячі) гривень 00 коп., у т.ч. ПДВ 20% - 539 000 (п’ятсот тридцять дев’ять тисяч) гривень 00 коп., з них: - з бюджетного рахунку UA488201720344361001100023112 – 3 200 000,00 грн. (три мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 533 333,33 грн. (п’ятсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки); - з госпрозрахункового рахунку UA863052990000026004046214655- 34 000,00 грн. (тридцять чотири тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 5 666,67 грн. (п’ять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 22121301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі положень статті 17 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Протоколу Ради оборони міста Києва від 28.11.2022 № 26 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти п. 1.1. розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору в наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується передати (поставити) у обумовлений даним Договором строк у власність Покупця Легкові автомобілі (далі – Товар) з метою забезпечення охорони та патрулювання територій (в т. ч. лісів), що перебувають у віданні Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти і оплатити в порядку і на умовах, передбачених даним Договором, з урахуванням статті 17 Закону України «Про правовий режим воєнного стану». |
Номер договору про закупівлю: | 22121301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням пунктів 12.3. та 9.2. Договору, на підставі положень підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, враховуючи необхідність продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань щодо передаччі товару через затримку фінансування витрат замовника, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та викласти пункт 12.1. Договору у наступній редакції: "12.1. Договір набирає чинності з дати його укладення (підписання) Сторонами та діє до 06.01.2023 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов'язань за Договором, у тому числі фінансових. |
Номер договору про закупівлю: | 22121301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 06 січня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку із фактичною відсутністю фінансування витрат Покупця, Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання Договору з дати укладення даної додаткової угоди. 2. З дати укладення даної додаткової угоди зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором. |