Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект кондиціонерів (ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)
Очікувана вартість
515 946,00 UAH
UA-2022-11-25-013746-a ● 318309ec7bc8446bbdfd38ac9dba6e35
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти |
Код ЄДРПОУ: | 22333618 |
Вебсайт: | http://medcolpo.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Кобилко Соломія Василівна +380672520107 medcolpo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 15:29 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 515 946,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 579,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Комплект кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Липинського 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 13:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
30 листопада 2022 13:23 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
25 листопада 2022 16:22 |
Додаток _3 Проєкт договору.docx |
30 листопада 2022 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2022 13:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
30 листопада 2022 13:23 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
|||
25 листопада 2022 16:22 |
Додаток _3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація
Дата подання: 01 грудня 2022 15:47
Дата відповіді: 04 грудня 2022 20:03
Згідно додатку 2, клас енергоефективності на обігрів вимагається не менше А+++ при споживчій потужності не більше 2,6 кВт. При цьому кондиціонер касетного типу з даними характеристиками не може мати клас А+++ на обігрів при такій низькій споживчій потужності. Чи може бути використано кондиціонер з класом енергоефективності А, А+ або А++?
Відповідь: Шановний Учасник, клас енергоефективності на нагрівання повинен бути не менше А+++. Дякуємо за Ваше запитання.
монтаж
Дата подання: 01 грудня 2022 16:08
Дата відповіді: 04 грудня 2022 20:06
Які умови монтажу: довжина фреономагістралі, поверх, наявність решіток на вікнах і можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка?
Відповідь: Шановний учасник, послуги автовишки потрібні. Детальніша інформація щодо умов монтажу міститься в додатку №2. Для більш детального ознайомлення рекомендуємо Вам ознайомитись з особливостями монтажу особисто за адресою: м.Львів, вул. Липинського 54.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-25-013746-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:3392507826
Дата подання: 09 грудня 2022 16:15
Оскарження дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Пропозиція ФОП Пайонкевич Ірини Володимирівни, згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2022-11-25-013746-a. у процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями). відхилена Вами з порушенням норм законодавства.
Причина дискваліфікації відсутність «Авторизаційного листа від виробника товару або від офіційного представника товару, або дистриб’ютора на території України про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого товару Замовнику із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника»
Але згідно умов Тендерної документації «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» , і Згідно з Положеннями про Особливості вказується :
Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
на додаток до вищенаведеного в пункті 40 Особливостей зазначено
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ОТЖЕ
Якщо Замовником виявлено невідповідності в документах наданих Учасником на виконання технічної специфікації, але вони не свідчать про зміну предмета закупівлі (його номенклатури, асортименту, технічних та якісних характеристик) дається 24 години на виправлення цих помилок.
Вимагаємо діяти згідно норм законодавства і повернути пропозицію ФОП Пайонкевич І.В., і на етап розгляду. Сподіваємось, що ми не будемо вимушені подавати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Пайонкевич Ірини Володимирівни, згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2022-11-25-013746-a. у процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями). відхилена Вами з порушенням норм законодавства.
Причина дискваліфікації відсутність «Авторизаційного листа від виробника товару або від офіційного представника товару, або дистриб’ютора на території України про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого товару Замовнику із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника»
Але згідно умов Тендерної документації «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» , і Згідно з Положеннями про Особливості вказується :
Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
на додаток до вищенаведеного в пункті 40 Особливостей зазначено
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ОТЖЕ
Якщо Замовником виявлено невідповідності в документах наданих Учасником на виконання технічної специфікації, але вони не свідчать про зміну предмета закупівлі (його номенклатури, асортименту, технічних та якісних характеристик) дається 24 години на виправлення цих помилок.
Вимагаємо діяти згідно норм законодавства і повернути пропозицію ФОП Пайонкевич І.В., і на етап розгляду. Сподіваємось, що ми не будемо вимушені подавати скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2022 14:58
Шановний Учасник. Відповідно до п.40 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на наведене вище, відсутність авторизаційного листа не належить до невідповідностей, які можна виправити протягом 24 год, оскільки вказаний лист підтверджує спроможність поставки товару в кількості, що передбача вимогами технічного завдання.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на наведене вище, відсутність авторизаційного листа не належить до невідповідностей, які можна виправити протягом 24 год, оскільки вказаний лист підтверджує спроможність поставки товару в кількості, що передбача вимогами технічного завдання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЬКОНД" |
399 200,00
UAH з ПДВ
|
396 620,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
492 860,00
UAH з ПДВ
|
399 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕЛЕС-ЕНЕРГО |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
429 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯРТА" |
515 946,00
UAH з ПДВ
|
429 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЬКОНД" #43269180 |
Відхилено |
396 620,27
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 15:08
|
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" #3392507826 |
Відхилено |
399 150,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 15:11
|
ТОВ ВЕЛЕС-ЕНЕРГО #40936641 |
Переможець |
429 997,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 18:11
|
ДОДАТКОВА УГОДА №2 ДО ДОГОВОРУ закупівлі товару №399-22 від 19.12.2022р | зміни до договору |
31 січня 2023 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 15:35
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ДО ДОГОВОРУ закупівлі товару №399-22 від 19.12.2022р. | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 15:18
|
Договір закупівлі товару №399-22 | укладений |
19 грудня 2022 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились про покращення предмету закупівлі в зв’язку з чим у додатку №1 до договору закупівлі товару № 399 від 19 грудня 2022р (далі за текстом - Договір) внести наступні зміни: - літери та цифри «MCA3U-12FNXDO/MOU-12FN8-RDO» замінити на літери та цифри «MCA3U-12HRFNX-QR/MOU1-12HFN8-QR»; - літери та цифри «MCA-18FNXDO/MOU-18FN8-RDO» замінити на літери та цифри «MCA3U-18HRFNX-QR/MOU1-18HFN8-QR». |
Номер договору про закупівлю: | 399-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Договору закупівлі товару № 399 від «19» грудня 2022р. та викласти його в наступній редакції: 4.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, у випадках, передбачених чинним законодавством України, і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині здійснення розрахунків Покупцем за поставлений Товар та виконання гарантійних зобов’язань Продавцем- до повного виконання зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 399-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |