Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля 380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 15:55 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 15:55 |
Очікувана вартість: | 2 899 357,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 993,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Поточний ремонт дороги: Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах: с. Трипілля вул. Підгірна, с. Жуківці вул. Гагаріна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 15:34 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч. 26 Постанови КМУ від 23.05.2001 року №559 (зі змінами) «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» обов’язковим профілактичним медичним оглядам підлягають працівники транспортно-дорожнього комплексу, так як ці працівники обов‘язково будуть залучені Учасником-Переможцем до надання послуг з: Поточний ремонт дороги: Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах: с. Трипілля вул. Підгірна, с. Жуківці вул. Гагаріна, що є предметом цієї закупівлі
Надання Учасником в складі пропозиції медичних даних про професійну придатність до роботи та відсутність протипоказань, а також Картки медичного огляду працівника з висновком про придатність для роботи за посадою/професією (професійний медичний огляд) жодним чином не є дискримінаційним, а навпаки є наданням прямих доказів Замовнику та розуміння того, наскільки такий Учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг, дотримуюсь всіх норм охорони праці та чинного законодавства.
З огляду на зазначе, змушені Вам відмовити у внесенні змін в тендерну документацію в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-13-000020 ● 4c720bc22f154a109698ba8a435b47d6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2022 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2022 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-11-25-012626-a 25.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-14 21:22:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дороги: Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах: с. Трипілля вул. Підгірна, с. Жуківці вул. Гагаріна», за кодом ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-25-012626-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 12:08:13
Пояснення
Міська цільова Програма розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки( далі –Програма) затверджена рішенням тринадцятої(позачергової) сесії Української міської ради VIII скликання від 06.12.2021 року № 416, у додатку 1 до Програми(Напрями діяльності та заходи Програми), а саме пунктом 17 передбачено здійснення поточного ремонту та технічного обслуговування дорожньої, інженерно-транспортної інфраструктури, тротуарів, пішохідних доріжок і пов’язаного обладнання з улаштуванням засобів заспокоєння руху та обмеження паркування автомобілів та супутні роботи (відновлення бетонного, асфальтового покриття, тощо). У відповідності до пункту 17 спеціалісти відділу благоустрою управління розвитку інфраструктури здійснюють щоквартальне обстеження проблемних ділянок доріг, пішохідних зон та ін.
Відповідно до вимог законодавства РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ № 399 від 12 липня 2022 року «Про внесення змін до Переліку вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Київської області, що потребують проведення аварійних, відновних робіт та експлуатаційного утримання, на період дії воєнного стану» дороги, де на даний час виконується поточний ремонт внесені в даний список та затверджені у Додатку 1 до вище згаданого Розпорядження.
18 листопада 2022 року Виконавчим комітетом Української міської ради був укладений договір №148 на виконання проєктно-кошторисних робіт. Відповідно до умов цього договору ВК УМР отримав експертну оцінку щодо розгляду кошторисної документації №122214-ОК, де визначена вартість робіт по запитуваному об’єкту. Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 21 листопада 2022 року склала 2935,001тис. У відповідності до службової записки від 24.11.2022 року, яка є внутрішнім документом та реєструється у системі документообігу оголошено дану закупівлю з очікуваною вартістю 2899 357,00 грн.( за мінусом технічного нагляду 1,5% від суми вказаної в експертній оцінці).
Посилання на сайт, де містяться відомості про запитувану інформацію: Додаємо посилання на публікацію: https://ukrainska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk.
До пояснення додаю:
Програма розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки;
Експертну оцінку;
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ № 399 від 12 липня 2022 року «Про внесення змін до Переліку вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Київської області, що потребують проведення аварійних, відновних робіт та експлуатаційного утримання, на період дії воєнного стану»;
Додаток 1 до РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ № 399 від 12 липня 2022 року «Про внесення змін до Переліку вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Київської області, що потребують проведення аварійних, відновних робіт та експлуатаційного утримання, на період дії воєнного стану»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНКО" |
2 658 000,00
UAH з ПДВ
|
2 658 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВЕСТ БУД |
2 774 000,00
UAH з ПДВ
|
2 699 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-БУДТРАНС" |
2 890 799,77
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДАНКО" #32727466 |
Відхилено |
2 658 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 17:32
|
ТОВ АВЕСТ БУД #41530051 |
Відхилено |
2 699 995,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-БУДТРАНС" #44038515 |
Переможець |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 14:33
|
МЕГАБУДТРАНС.pdf | укладений |
12 грудня 2022 14:33
|