Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01993291 |
Місцезнаходження: | 76007, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 66 |
Контактна особа: |
Ткачук Зоряна Богданівна 380342562977 ifokil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 995 106,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 975,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 18:52 |
протокол змін (2).pdf | |
28 листопада 2022 18:43 |
ТД зі змінами віддкриті торги з особливостями Вікна.docx | |
25 листопада 2022 14:05 |
віддкриті торги з особливостями Вікна.docx |
28 листопада 2022 18:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 листопада 2022 18:52 |
протокол змін (2).pdf
|
||||||
28 листопада 2022 18:43 |
ТД зі змінами віддкриті торги з особливостями Вікна.docx
|
||||||
25 листопада 2022 14:05 |
віддкриті торги з особливостями Вікна.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-28-000002 ● 9a28c11b047a484d95fe73bedb1f80d6
- Статус: завершено ● Дата: 16 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 13:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2022 №85-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.12.2022 № 85-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-11-25-009757-a 25.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 11:31:58
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій Поточний ремонт для здійснення заходів по енергозбереженню (заміна віконних блоків та дверей) у приміщеннях КНП «Івано-Франківська клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Сагайдачного,66» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-25-009757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Додаткові угоди від 16.12.2022 №1 та від 27.12.2022 №3 до Договору від 14.12.2022 №215.
Враховуючи вищевикладене, Замовнику необхідно надати додаткову угоду №2 до Договору від 14.12.2022 №215.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-10 18:27:22
відповідь на запит
на проведення поточного ремонту для здійснення заходів по енергозбереженню у приміщеннях КНП «Івано-Франківська клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради» з ТзОВ «ПМК-113» укладено Договір №215 від 14.12.2022р. термін дії якого по 31.12.2023р.;
- 14.12.2022р. з Підрядником укладено Додаткову угоду №2 до договору №215 від 14.12.2022р. про зміну терміну дії договору, а саме по 31.12.2022р., внесення відповідних змін на майданчику etender не передбачено, тому Додаткову угоду №2 не було оприлюднено.
- 27.12.2022р. укладено Додаткову угоду №3 про розірвання Договору №215 від 14.12.2022р. Оплата за даним договором не проводилась.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПМК-113" |
929 460,17
UAH з ПДВ
|
929 460,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПМК-113" #36116834 |
Переможець |
929 460,17
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2022 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:16
|
розірвання договору.pdf | укладений |
28 грудня 2022 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2022 08:55
|
ДУ 1 ПМК.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2022 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 15:32
|
215.pdf | укладений |
16 грудня 2022 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.188 Господарського кодексу України, ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до п.3., Договору про закупівлю №215 від 14.12.2022р., Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в Договір та викласти п.3.4 у наступній редакції: "Сума договору становить 805 844,38 грн." Сума зобовязань на наступні періоди на залишкову вартість робіт за Договором буде визначена додатковими угодами при наявності бюджетних призначень. |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись п.11.1 частини 11 Договору №215 від 14.12.2022р. та положеннями ЗУ "Про публічні закупівлі", нормами статей 651, 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України сторони дійшли згоди розірвати Договір №215 від 14.12.2022р. |