Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки, принтерів (код ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
16 800,00 UAH
UA-2022-11-25-007236-a ● 897898f101514d759490c678782314c6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 44118658 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Сімферопольська, 17А |
Контактна особа: |
Мороз Олексій Анатолійович +380663456876 tender_gudpsdo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 12:57 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 12:57 |
Очікувана вартість: | 16 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 12:36 |
Тендерна документація.docx | |
25 листопада 2022 12:36 |
Проєкт_договору.docx | |
25 листопада 2022 12:36 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-25-007236-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 08 грудня 2022 10:20
Вимога про скасування рішення, яке викладене у вигляді Протоколу №207 від 06.12.2022 року
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді Протоколу №207 від 06.12.2022 року, вимушені звернутися до Вас з вимогою.
У Протоколі № 207 від 06.12.2022 року вказано: «Згідно абз. 4 пп. 1 п. 41 постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник не виправив виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевикладене, вирішено відхилити пропозицію ТОВ «В.М.» відповідно до абз. 4 п.п. 1 п. 41 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178.»
У Протоколі №207 від 02.12.2022 року вказано:
1) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абз. 4 пп. 1 пункту 41 Постанови № 1178):
- у складі тендерної пропозиції відсутній оригінал Відомостей з ЄДРПОУ, які отримані не раніше 30 днів до дати оголошення даної закупівлі.
- у складі тендерної пропозиції відсутні Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." як учасник процедури закупівлі виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абз. 4 пп. 1 пункту 41 Постанови № 1178):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." у складі тендерної пропозиції надав ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ) Вих.№1369-3/01-03 Від 05.12.2022 р. аргументуючи про те, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» доступ до державних реєстрів та баз даних, тимчасово не доступно, тому отримання ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ), є неможливим. Надав Відомості з ЄДРПОУ, видану 06.01.2021 р.
Крім цього, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» гарантував, що інформація у наданих ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ) є достовірною і станом на даний час ніяких змін у реєстр не вносилося. Після відновлення доступу до державних реєстрів та баз даних надасть оновлений документ ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ).
У складі тендерної пропозиції надав ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий 30.11.2022 р.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." у складі тендерної пропозиції надав довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абз. 6 пп. 2 пункту 41 Постанови № 1178).
Тобто, вимога п.п. 3.4. п. 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації виконана, а тому Замовник не має правової підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Враховуючи перелічене вище, а також той факт, що Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» було виконано всі вимоги Замовника, вимагаємо скасувати рішення, яке викладене у вигляді Протоколу №207 від 06.12.2022 року та повторно розглянути нашу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
У Протоколі № 207 від 06.12.2022 року вказано: «Згідно абз. 4 пп. 1 п. 41 постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник не виправив виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевикладене, вирішено відхилити пропозицію ТОВ «В.М.» відповідно до абз. 4 п.п. 1 п. 41 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178.»
У Протоколі №207 від 02.12.2022 року вказано:
1) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абз. 4 пп. 1 пункту 41 Постанови № 1178):
- у складі тендерної пропозиції відсутній оригінал Відомостей з ЄДРПОУ, які отримані не раніше 30 днів до дати оголошення даної закупівлі.
- у складі тендерної пропозиції відсутні Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." як учасник процедури закупівлі виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абз. 4 пп. 1 пункту 41 Постанови № 1178):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." у складі тендерної пропозиції надав ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ) Вих.№1369-3/01-03 Від 05.12.2022 р. аргументуючи про те, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» доступ до державних реєстрів та баз даних, тимчасово не доступно, тому отримання ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ), є неможливим. Надав Відомості з ЄДРПОУ, видану 06.01.2021 р.
Крім цього, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» гарантував, що інформація у наданих ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ) є достовірною і станом на даний час ніяких змін у реєстр не вносилося. Після відновлення доступу до державних реєстрів та баз даних надасть оновлений документ ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ).
У складі тендерної пропозиції надав ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий 30.11.2022 р.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." у складі тендерної пропозиції надав довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абз. 6 пп. 2 пункту 41 Постанови № 1178).
Тобто, вимога п.п. 3.4. п. 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації виконана, а тому Замовник не має правової підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Враховуючи перелічене вище, а також той факт, що Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» було виконано всі вимоги Замовника, вимагаємо скасувати рішення, яке викладене у вигляді Протоколу №207 від 06.12.2022 року та повторно розглянути нашу пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2022 09:27
У складі тендерної пропозиції відсутній оригінал відомостей з ЄДРПОУ, які отримані не раніше 30 днів до дати оголошення даної закупівлі.
Учасник надав у складі пропозиції Відомості з ЄДРПОУ від 06.01.2021 та лист-роз’яснення щодо неможливості надати відомості з ЄДРПОУ через тимчасову відсутність доступу до держаних реєстрів та баз даних.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 та від 17.02.2017 № 3302-06/5397-06 з метою вдосконалення процедури надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс за допомогою якого в режимі реального часу можливо отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (на даний час вільний доступ до відкритого реєстру в умовах воєнного стану обмежено). Відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо вимоги тендерної документації в частинні надання відомостей з ЄДРПОУ необхідно зазначити, що даний документ надається виключно органами статистики з можливістю отримати дану інформацію. На даний час відсутній відкритий єдиний державний реєстр органів статистики.
У складі тендерної пропозиції відсутні Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі.
Довідки обслуговуючого банку АТ «Креді Агріколь Банк» (зазначений у відомостях про учасника) про відкриття рахунку(ів) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видані 15.11.2022 (дата публікації закупівлі 25.11.2022). Довідка обслуговуючого банку про залишок коштів на рахунку взагалі відсутня.
Враховуючи вищевикладене, в Учасника була реальна можливість протягом 24 годин, надані для усунення невідповідностей, замовити і надати у складі пропозиції вищезазначені документи.
Учасник надав у складі пропозиції Відомості з ЄДРПОУ від 06.01.2021 та лист-роз’яснення щодо неможливості надати відомості з ЄДРПОУ через тимчасову відсутність доступу до держаних реєстрів та баз даних.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 та від 17.02.2017 № 3302-06/5397-06 з метою вдосконалення процедури надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс за допомогою якого в режимі реального часу можливо отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (на даний час вільний доступ до відкритого реєстру в умовах воєнного стану обмежено). Відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо вимоги тендерної документації в частинні надання відомостей з ЄДРПОУ необхідно зазначити, що даний документ надається виключно органами статистики з можливістю отримати дану інформацію. На даний час відсутній відкритий єдиний державний реєстр органів статистики.
У складі тендерної пропозиції відсутні Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі.
Довідки обслуговуючого банку АТ «Креді Агріколь Банк» (зазначений у відомостях про учасника) про відкриття рахунку(ів) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видані 15.11.2022 (дата публікації закупівлі 25.11.2022). Довідка обслуговуючого банку про залишок коштів на рахунку взагалі відсутня.
Враховуючи вищевикладене, в Учасника була реальна можливість протягом 24 годин, надані для усунення невідповідностей, замовити і надати у складі пропозиції вищезазначені документи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
13 173,00
UAH з ПДВ
|
13 173,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
13 173,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2022 16:03
|
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович #3148208078 |
Переможець |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2022 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2022 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 13:13
|
Договір | укладений |
16 грудня 2022 13:11
|