Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів, що знаходяться на балансі ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» )
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2022-11-25-006163-a ● 3a0e7c4eaa424bc6843867e2d84d96a5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» |
Код ЄДРПОУ: | 37027405 |
Вебсайт: | https://kyiv-tmo.mvs.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П.Майбороди, 19 |
Контактна особа: |
Дарина Загоруйко +380938838803 kudelkinad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів, що знаходяться на балансі ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» ) - 11 автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 10:14 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями ремонт авто.doc |
29 листопада 2022 10:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2022 10:14 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями ремонт авто.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 6 - відсутні Вимоги та вводні для заповнення таблиці
Дата подання: 29 листопада 2022 00:31
Дата відповіді: 29 листопада 2022 10:13
Шановні, відповідно до яких вимог чи вводних заповнювати Додаток 6- Цінову пропозицію. Є таблиця для заповнення, але відсутні вимоги, та перелік очікуваних послуг., тож, наразі не має можливості коректно сформувати цінову пропозицію. Просимо доповнити Тендерну документацію.
Відповідь: В додатку 4 вказано "Щодо переліку запчастин, то даний перелік станом на день подачі оголошення не може бути визначений, так як закупівля послуг з техобслуговування та поточного ремонту автотранспорту (Згідно перелік транспортних засобів) розрахована 2022 рік. Замовник змоги передбачити конкретний перелік запчаснин, які потрібно буде замінити протягом року – змоги не має. Перелік запчастин для заміни під час ремонту, в кожному конкретному випадку, встановлюватиметься під час діагностування поломки автомобіля та затверджується Замовником."Також у додатку до договору є перелік транспортних хасобів та очікувана кількість нормогодин. До оголошення внесено зміни -інформацію продубльовано у додаток 4.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-25-006163-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 28 листопада 2022 11:59
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( Станція технічного обслуговування Учасника повинна бути розміщена в радіусі не більше, ніж 2,5-3 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19). як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 3 кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 листопада 2022 13:25
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Таким чином, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Відповідно до статті 5 Законом України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: СТО розміщена в радіусі не більше, ніж 2,5-3 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19), Замовник виконав вимоги Закону.
У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту.
Також при виборі місця надання послуг м. Київ, враховані такі обмежувальні заходи:
сезонні обмеження в’їзду до міста;
значна завантаженність доріг м. Київа;
достатня кількість сервісних СТО, які знаходяться в межах 2-3 км. від місцезнаходження замовника.
Тим самим, Замовник скористувався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги.
Вимогу щодо розташування станції технічного обслуговування Учасника на відстані не більше 2,5-3 кілометрів від місця розташування Замовника не вважаємо дискримінаційною, оскільки вона була встановлена з метою економії витрат на доставку автомобіля до СТО, а також зручності та економії часу.
Вважаємо, внесення змін до тендерної документації - не доцільно.
Таким чином, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Відповідно до статті 5 Законом України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: СТО розміщена в радіусі не більше, ніж 2,5-3 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19), Замовник виконав вимоги Закону.
У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту.
Також при виборі місця надання послуг м. Київ, враховані такі обмежувальні заходи:
сезонні обмеження в’їзду до міста;
значна завантаженність доріг м. Київа;
достатня кількість сервісних СТО, які знаходяться в межах 2-3 км. від місцезнаходження замовника.
Тим самим, Замовник скористувався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги.
Вимогу щодо розташування станції технічного обслуговування Учасника на відстані не більше 2,5-3 кілометрів від місця розташування Замовника не вважаємо дискримінаційною, оскільки вона була встановлена з метою економії витрат на доставку автомобіля до СТО, а також зручності та економії часу.
Вважаємо, внесення змін до тендерної документації - не доцільно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУШКАРУК МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУШКАРУК МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ #3099410471 |
Переможець |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 18:03
|
авто.pdf | укладений |
21 грудня 2022 18:00
|