Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | https://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10 |
Контактна особа: |
Катерина Володимирівна Павловська +380443668519 tender.kts.kmda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 194 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 20 робочих днів з дати отримання належним чином оформленої видаткової накладної за фактично поставлений Товар | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 11:38 |
2.Додаток 1 ст.16.pdf | |
25 листопада 2022 11:38 |
0.ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
25 листопада 2022 11:38 |
5.Додаток 4 Проєкт договору.pdf | |
25 листопада 2022 11:38 |
4.Додаток 3 ТВ.pdf | |
25 листопада 2022 11:38 |
1.тендерна документація.pdf | |
25 листопада 2022 11:38 |
3.Додаток 2 ст.17.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-13-000003 ● 2c12a38cc5ca4c7bb1354342758fcfff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2022 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2022 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-11-25-005599-a 25.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 12:58:18
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 15:26:34
надання пояснень (інформації, документів)
На Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 15.12.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Придбання засобів зв’язку (давачі для впровадження системи моніторингу доступу до технічних приміщень); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (CPV)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-25-005599-a), розпочатого відповідно до наказу від 12.12.2022 № 317, повідомляємо наступне.
По пункту 1. «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?»
Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік зі змінами, паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік зі змінами, затвердженими наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 04.05.2022 №33, на виконання пункту 16.8 «Створення та супровід платформи Інтернету речей» переліку завдань і заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (у редакції рішення Київської міської ради від 13.03.2022 № 4547/4588).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі рекомендовані протоколом № 97 від 17 листопада 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно отриманих комерційних пропозицій на підставі проведеного Ініціатором закупівлі (відповідальним за розробку технічних вимог) моніторингу цін.
По пункту 2. «Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обгрунтування https://kts.kmda.gov.ua/publicprocurement
- безпосереднє посилання на обгрунтування https://kts.kmda.gov.ua/web/content/1574?unique=6c5cca7f754fb0bac58cc369d3187bf47f515fb0&download=true
Додатки:
1. План використання бюджетних коштів на 2022 рік – на 6 арк.
2. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, зі змінами затвердженими наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 04.05.2022 №33 – на 17 арк.
3. Комплексна міська цільова програма «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (у редакції рішення Київської міської ради від 13.03.2022 № 4547/4588) – на 54 арк.
4. Протокол № 97 від 17 листопада 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки – на 10 арк.
Комерційні пропозиції – на 3 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-25-005599-a («Придбання засобів зв’язку (давачі для впровадження системи моніторингу доступу до технічних приміщень); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (CPV)»), опублікований в системі електронних закупівель 30.12.2022, повідомляємо наступне. Замовник не погоджується з Висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення. На участь у відкритих торгах в наведеній закупівлі було подано одну тендерну пропозицію. Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Керуючись п.39 Особливостей, Замовником було проведено розгляд та оцінку поданої тендерної пропозиції та визначено що тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Будь яких невідповідностей в інформації та документах Учасника, що були подані згідно вимог тендерної документації Замовника, не виявлено. Відповідно, підстав для надання Учаснику вимоги про усунення невідповідностей не було, та, як наслідок, порушення пункту 40, частини 2 пункту 41 та частини 1 пункту 48 Особливостей немає. Торги проведені згідно законодавства та всі принципи здійснення закупівель дотримані в повному обсязі. Щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, зазначаємо, що на момент публікації висновку про результати моніторингу Сторонами Договору про закупівлю №37 від 12.12.2022 зобов’язання за договором виконані в повному обсязі, про що Замовником оприлюднено звіт про виконання договору в електронній системі закупівель. Після публікації звіту про виконання договору договір вважається завершеним. Керуючись ч.10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» СКП «Київтелесервіс» повідомляє про свій намір скористатися правом оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2023-01-05 21:31:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 40 та частини 1 пункту 48 Особливостей № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | 12.01.2023р. СКП "Київтелесервіс" направлено до Київського окружного адміністративного суду Адміністративний позов (позовну заяву) про визнання протиправними та скасування Висновку Північного офісу Держаудитслужби «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-25-005599-a» від 30 грудня 2022 року. |
Дата публікації: | 12 січня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/5848/23 |
Дата відкриття провадження: | 14 березня 2023 |
Документи:
15 березня 2023 08:20
|
Електронний підпис |
15 березня 2023 08:20
|
Електронний підпис |
12 січня 2023 14:57
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОФТНЕТ ГРУП" |
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТНЕТ ГРУП" #42952398 |
Переможець |
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2022 12:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 15:55
|
договір №37 від 12.12.2022.pdf | укладений |
12 грудня 2022 15:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект обладнання ЗЗВП | 1 | комплект |
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|