Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паста для миття рук
Очікувана вартість
51 120,00 UAH
UA-2022-11-25-005079-a ● a1579731cb30414fb59f79b92039cfb8
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "РЕФРИЖЕРАТОРНА ВАГОННА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081326 |
Місцезнаходження: | 08502, Україна , Київська обл., Фастів, 08502, Київська обл., місто Фастів, ВУЛИЦЯ АНДРІЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 1-Б |
Контактна особа: |
Костецька Тетяна Миколаївна 380634525520 kostetska.t.m@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 51 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
паста для миття рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2022 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2022 14:27 |
ПР №159_МТР від 02.12 (відповідь на питання та внесення змін).doc | |
02 грудня 2022 14:27 |
ТД ВТ з особл паста для рук (зі змінами).docx |
02 грудня 2022 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2022 14:27 |
ПР №159_МТР від 02.12 (відповідь на питання та внесення змін).doc
|
|||
02 грудня 2022 14:27 |
ТД ВТ з особл паста для рук (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 25 листопада 2022 11:52
Дата відповіді: 25 листопада 2022 12:05
Доброго дня. Прохання уточнити скільки планується поставок
Відповідь: Добрий день! Планується одна поставка. Дякуємо за звернення!
Щодо складу засобу
Дата подання: 29 листопада 2022 11:49
Дата відповіді: 02 грудня 2022 10:17
Шановний Замовник, чи може бути запропонований товар, який замість піску, у якості абразиву містить древісну стружку? Що не погіршує очисних властивостей засобу. Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію, та допустити еквівалент абразиву "пісок". Найближчим часом будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-25-005079-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Карабанов Денис Сергійович, Код ЄДРПОУ:2942816239
Дата подання: 17 грудня 2022 23:01
Усунення невідповідностей
Вимога
Фізична особа-підприємець Карабанов Денис Сергійович, (далі учасник), приймав участь в електронному аукціоні на закупівлю :UA-2022-11-25-005079-a код ДК 021:2015 39830000-9 – Продукція для чищення (паста для миття рук), який проходив 07.12.2022р.
Під час розгляду пропозиції Учасника виявлені підстави для відхилення пропозиції Учасника, поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі Паста для миття рук, ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, (№ оголошення UA-2022-11-25-005079-a).
Виявлено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів. Подана у складі пропозиції Учасника інформація та документи містять такі невідповідності:
- відсутній документ, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» та п.2.2 Додатку 8 тендерної документації: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Протоколом №183_МТР від 12.12.2022р щодо прийняття рішення уповноваженою особою Філії «Рефрижераторна вагонна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» пропозицію було відхилено.
ФОП Карабанов Д.С не погоджується з прийнятим рішенням, та вважає дії Замовника, такими, що порушують його права та інтереси. Також дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Як визначено пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 12 жовтня 2022р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у випадку у нього питань до поданої учасником документації, мав розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Натомість всупереч вищенаведеним положеням, Замовником одразу прийнято протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карабанов Д.С.
Також варто зазначити, що положеннями пп. 1-6 п. 1 ст. 5 цього закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо, що відхилення пропозиції ФОП Карабанов Д.С не узгоджується з задекларованими в Законі принципами публічних закупівель.
В переліку ненаданих документів передбачається документ, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» та п.2.2 Додатку 8 тендерної документації: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Також на кожен вид продукції надани скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)» Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»
Зазначаємо, що згідно поданих до тендерної документації сканованих документів якості, запропонована продукція повністю відповідає вимогам Замовника. Надані документи якості не мають позначки «Зразок» так як рекомендація не є вимога.
ФОП Карабанов Д.С в обов’язковому порядку на вимогу Замовника були б надані документи, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» з метою усунення невідповідності як це визначено в п.40 Особливостей.
Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карабанов Д.С прийнято без належного обгрунтування з порушенням вимог передбачених п.40 Особливостей та не відповідає принципам публічних закупівель викладених у Законі України «Про публічні закупівлі», отже є не законним і підлягає скасуванню.
Просимо
1. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Карабанов Д.С.
2. Надати можливість усунути невідповідності згідно вимог передбачених п.40 Особливостей «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Фізична особа-підприємець Карабанов Денис Сергійович, (далі учасник), приймав участь в електронному аукціоні на закупівлю :UA-2022-11-25-005079-a код ДК 021:2015 39830000-9 – Продукція для чищення (паста для миття рук), який проходив 07.12.2022р.
Під час розгляду пропозиції Учасника виявлені підстави для відхилення пропозиції Учасника, поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі Паста для миття рук, ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, (№ оголошення UA-2022-11-25-005079-a).
Виявлено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів. Подана у складі пропозиції Учасника інформація та документи містять такі невідповідності:
- відсутній документ, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» та п.2.2 Додатку 8 тендерної документації: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Протоколом №183_МТР від 12.12.2022р щодо прийняття рішення уповноваженою особою Філії «Рефрижераторна вагонна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» пропозицію було відхилено.
ФОП Карабанов Д.С не погоджується з прийнятим рішенням, та вважає дії Замовника, такими, що порушують його права та інтереси. Також дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Як визначено пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 12 жовтня 2022р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у випадку у нього питань до поданої учасником документації, мав розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Натомість всупереч вищенаведеним положеням, Замовником одразу прийнято протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карабанов Д.С.
Також варто зазначити, що положеннями пп. 1-6 п. 1 ст. 5 цього закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо, що відхилення пропозиції ФОП Карабанов Д.С не узгоджується з задекларованими в Законі принципами публічних закупівель.
В переліку ненаданих документів передбачається документ, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» та п.2.2 Додатку 8 тендерної документації: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Також на кожен вид продукції надани скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)» Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»
Зазначаємо, що згідно поданих до тендерної документації сканованих документів якості, запропонована продукція повністю відповідає вимогам Замовника. Надані документи якості не мають позначки «Зразок» так як рекомендація не є вимога.
ФОП Карабанов Д.С в обов’язковому порядку на вимогу Замовника були б надані документи, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» з метою усунення невідповідності як це визначено в п.40 Особливостей.
Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карабанов Д.С прийнято без належного обгрунтування з порушенням вимог передбачених п.40 Особливостей та не відповідає принципам публічних закупівель викладених у Законі України «Про публічні закупівлі», отже є не законним і підлягає скасуванню.
Просимо
1. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Карабанов Д.С.
2. Надати можливість усунути невідповідності згідно вимог передбачених п.40 Особливостей «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-25-005079-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Карабанов Денис Сергійович, Код ЄДРПОУ:2942816239
Усунення невідповідностей
Фізична особа-підприємець Карабанов Денис Сергійович, (далі учасник), приймав участь в електронному аукціоні на закупівлю :UA-2022-11-25-005079-a код ДК 021:2015 39830000-9 – Продукція для чищення (паста для миття рук), який проходив 07.12.2022р.
Під час розгляду пропозиції Учасника виявлені підстави для відхилення пропозиції Учасника, поданої на участь у відкритих торгах за предметом закупівлі Паста для миття рук, ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, (№ оголошення UA-2022-11-25-005079-a).
Виявлено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів. Подана у складі пропозиції Учасника інформація та документи містять такі невідповідності:
- відсутній документ, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» та п.2.2 Додатку 8 тендерної документації: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Протоколом №183_МТР від 12.12.2022р щодо прийняття рішення уповноваженою особою Філії «Рефрижераторна вагонна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» пропозицію було відхилено.
ФОП Карабанов Д.С не погоджується з прийнятим рішенням, та вважає дії Замовника, такими, що порушують його права та інтереси. Також дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Як визначено пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 12 жовтня 2022р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у випадку у нього питань до поданої учасником документації, мав розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Натомість всупереч вищенаведеним положеням, Замовником одразу прийнято протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карабанов Д.С.
Також варто зазначити, що положеннями пп. 1-6 п. 1 ст. 5 цього закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо, що відхилення пропозиції ФОП Карабанов Д.С не узгоджується з задекларованими в Законі принципами публічних закупівель.
В переліку ненаданих документів передбачається документ, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» та п.2.2 Додатку 8 тендерної документації: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Також на кожен вид продукції надани скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)» Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»
Зазначаємо, що згідно поданих до тендерної документації сканованих документів якості, запропонована продукція повністю відповідає вимогам Замовника. Надані документи якості не мають позначки «Зразок» так як рекомендація не є вимога.
ФОП Карабанов Д.С в обов’язковому порядку на вимогу Замовника були б надані документи, згідно п.2.1 Додатку 8 тендерної документації: «Відповідність продукції нормативному документу» з метою усунення невідповідності як це визначено в п.40 Особливостей.
Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карабанов Д.С прийнято без належного обгрунтування з порушенням вимог передбачених п.40 Особливостей та не відповідає принципам публічних закупівель викладених у Законі України «Про публічні закупівлі», отже є не законним і підлягає скасуванню.
Просимо
Прийняти скаргу до розгляду.
Забов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Карабанов Д.С
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Карабанов Денис Сергійович |
41 550,00
UAH з ПДВ
|
41 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Карабанов Денис Сергійович #2942816239 |
Відхилено |
41 550,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 14:30
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій