Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт будівлі КП "Малинська друкарня" за адресою: вул. Кримського (Степана Бандери), 7, м. Малин, Коростенського району, Житомирської області (поточний ремонт покриття покрівлі, ремонт і заміна заповнення віконних прорізів, ремонт конструкцій фасадів) (код ДК 021:2015(CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 506 902,43 UAH
UA-2022-11-24-002838-a 6878910f46944d61a6b4343a4fda7a76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі КП "Малинська друкарня" за адресою: вул. Кримського (Степана Бандери), 7, м. Малин, Коростенського району, Житомирської області (поточний ремонт покриття покрівлі, ремонт і заміна заповнення віконних прорізів, ремонт конструкцій фасадів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11603, Україна, Житомирська область, м. Малин, Коростенського району, вул. Кримського (Степана Бандери), 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

24 листопада 2022 11:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 1 506 902,43
UAH
24 листопада 2022 11:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2023 16:38
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 19:06
Додаткова угода № 4 до Д-ру № 1325-22.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 19:05
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 12:21
Додаткова_3 до Договору_1325-22 від 22.11.2022.pdf зміни до договору
03 березня 2023 12:19
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2023 09:10
Додаткова угода №2 від 19.01.2022р..pdf зміни до договору
20 січня 2023 09:04
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 09:14
Додаткова угода №1 до Договору №1325-22 від 22.11.2022.pdf зміни до договору
04 січня 2023 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору та термін надання послуг до 28.02.2023
Номер договору про закупівлю: №1325-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити договір Додатком №3 до договору.
Номер договору про закупівлю: №1325-22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору та термін надання послуг до 31.03.2023. Викласти Додаток №3 до Договору (календарний графік надання послуг) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №1325-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 2.1. розділу 2 Договору, Додаток № 1 та Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №1325-22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 1 302 264,71
UAH