Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт житлового будинку за адресою: пров. Привокзальний, 2, м. Малин, Коростенського району, Житомирської області (поточний ремонт покриття покрівлі, ремонт і заміна заповнення віконних та дверних прорізів, ремонт конструкцій фасаду) (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
232 404,68 UAH
UA-2022-11-24-002701-a 522a9545428d498a9f2998e292776b09
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт житлового будинку за адресою: пров. Привокзальний, 2, м. Малин, Коростенського району, Житомирської області (поточний ремонт покриття покрівлі, ремонт і заміна заповнення віконних та дверних прорізів, ремонт конструкцій фасаду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11603, Україна, Житомирська область, м.Малин, Коростенського району, пров.Привокзальний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

24 листопада 2022 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 232 404,68
UAH
24 листопада 2022 11:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2023 12:52
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2023 16:43
Додаткова угода_ 2 до Договору_1358-22 від 22.11.2022.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 16:29
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:41
Додаткова угода №1 до Договору №1358-22 від 22.11.2022.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт житлового будинку за адресою: пров. Привокзальний, 2, м. Малин, Коростенського району, Житомирської області (поточний ремонт покриття покрівлі, ремонт і заміна заповнення віконних та дверних прорізів, ремонт конструкцій фасаду) 1 послуга 232 404,68
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору та термін надання послуг до 28.02.2023
Номер договору про закупівлю: №1358-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Викласти п. 2.1 розділу 2 Договору "ЦІНА ДОГОВОРУ" в новій редакції. 2. Викласти Додаток 1 до Договору (Дефектний акт) в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток 2 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №1358-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 184 155,68
UAH