Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 35» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 132». I ЧЕРГА.
Очікувана вартість
401 717,00 UAH
UA-2022-11-23-006959-a 4beabc5a44cd415b87cf7c8ce5a6bad4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380634075064 potapenkoalena26@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Потапенко
+380634075064
potapenkoalena26@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2022 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2022 23:59
Очікувана вартість: 401 717,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 008,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 008,00 грн. (дві тисячі вісім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2008 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 35» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 132». I ЧЕРГА.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 008,00 грн. (дві тисячі вісім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804

Сума забезпечення: 2008 UAH
Форма підтвердження: документ
23 листопада 2022 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2022 12:12
Додаток 3 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.doc
23 листопада 2022 12:12
Додаток 4 Інформаційна довідка.doc
23 листопада 2022 12:12
Додаток 1 Пропозиція.doc
23 листопада 2022 12:12
Оголошення про проведення закупівлі.doc
23 листопада 2022 12:12
Додаток 2 Проєкт договору.doc
23 листопада 2022 12:12
Додаток 6 Зведений кошторисний розрахунок.rtf
23 листопада 2022 12:12
Додаток 7.6 Технічна специфікація.rtf
23 листопада 2022 12:12
Додаток 5 Технічне завдання.doc
23 листопада 2022 12:12
Додаток 7.1 Технічна специфікація.rtf
23 листопада 2022 12:12
Додаток 7.3 Технічна специфікація.rtf
23 листопада 2022 12:12
Додаток 7.5 Технічна специфікація.rtf
23 листопада 2022 12:12
Додаток 7.2 Технічна специфікація.rtf
23 листопада 2022 12:12
Додаток 7.4 Технічна специфікація.rtf
23 листопада 2022 12:12
Додаток 7.7 Технічна специфікація.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2022 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 401 467,30
UAH з ПДВ
401 467,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 грудня 2022 14:05
Електронний підпис
02 грудня 2022 14:03
Підписаний_G1222-7334-GL_tender.pdf
02 грудня 2022 14:03
23.1 Лист витрати.pdf
02 грудня 2022 14:03
Підписаний_G1222-7334-GL_tender.pdf
02 грудня 2022 14:03
23.1 Лист витрати.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
21.1 Довідка печатка.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
8.1 Витяг ЄДР 28.11.2022.pdf
02 грудня 2022 14:03
14.1 ISO 9001_2015_НААУ.pdf
02 грудня 2022 14:03
8.1 Витяг ЄДР 28.11.2022.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
5.14 ПФЕ Бойко.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
21.1 Довідка печатка.pdf
02 грудня 2022 14:03
7.1 Довідка досвід.pdf
02 грудня 2022 14:03
Підписаний_70250703258167.pdf.pdf
02 грудня 2022 14:03
5.14 ПФЕ Стельмах.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
1 Пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
5.8 Накази працівники.pdf
02 грудня 2022 14:03
6.5 Оборотно-сальдові.pdf
02 грудня 2022 14:03
5.14 ПФЕ Стельмах.pdf
02 грудня 2022 14:03
5.1 Довідка працівники.pdf
02 грудня 2022 14:03
28.1 Кошторис 35.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
5.14 ПФЕ Бакмаєв.pdf
02 грудня 2022 14:03
6.5 Оборотно-сальдові.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
4.2 Проект договору.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
5.14 ПФЕ Бойко.pdf
02 грудня 2022 14:03
6.1 Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2022 14:03
4.2 Проект договору.pdf
02 грудня 2022 14:03
5.14 ПФЕ Бакмаєв.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
1 Пропозиція.pdf
02 грудня 2022 14:03
28.1 Кошторис 35.pdf
02 грудня 2022 14:03
5.8 Накази працівники.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
Підписаний_70217991454952.pdf.pdf
02 грудня 2022 14:03
5.11 Медицина Бойко 04102022.pdf
02 грудня 2022 14:03
7.1 Довідка досвід.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
14.1 ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
02 грудня 2022 14:03
6.1 Довідка МТБ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Переможець 401 467,30
UAH з ПДВ
06 грудня 2022 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2022 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
401 467,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 17:10
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2023 15:07
дод.угода №2 від 21.06.2023 договір №100ПД_22 від 19.12.2022.pdf зміни до договору
21 червня 2023 15:06
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 14:43
дод.угода №1 від 22.02.2023 договір №100ПД_22 від 19.12.2022.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 14:42
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 15:09
договір №100ПД_22 від 19.12.2022.pdf укладений
19 грудня 2022 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 100ПД/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 100ПД/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 345 376,16
UAH