Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів для ВП РАЕС
Очікувана вартість
319 780 657,53 UAH
UA-2022-11-23-003181-a 54b12445151247ef91b81053eabde478
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлянська Світлана Аркадіївна

380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.com.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Орлянська Світлана Аркадіївна
380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2022 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2023 11:00
Початок аукціону: 06 січня 2023 12:33
Початок аукціону: 06 січня 2023 12:33
Очікувана вартість: 319 780 657,53 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 598 903,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3  згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3197806.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320160 кілограм
Вогнестійка турбінна олива на основі триксиленілфосфатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Рівненське відділення ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2023
ДК 021:2015: 09211300-4 — Турбінні оливи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом: - оплата Продукції проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі Продукції. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Договором здійснюється наступним чином:- авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 кал. днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 календарних днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. Якщо учасник не є резидентом - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Контрактом здійснюється наступним чином: - авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості Продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 календарних днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 кал. днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. Аванс 10 Календарні 40
Поставка товару якщо учасник є резидентом: - оплата Продукції проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі Продукції. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Договором здійснюється наступним чином:- авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 кал. днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 календарних днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. Якщо учасник не є резидентом - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Контрактом здійснюється наступним чином: - авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості Продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 календарних днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 кал. днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. Пiсляоплата 10 Календарні 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2022 10:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3  згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника.

Сума забезпечення: 3197806.58 UAH
30 грудня 2022 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2022 12:28
7053 - перелік ЗТД-6.doc
30 грудня 2022 12:28
Додаток 10 до ТД «Витрати, пов’язані з оплатою митних платежів при здійснені імпорту на митну території України» -6.pdf
30 грудня 2022 12:28
Додаток 5 до ТД «Проєкт Договору» -6.docx
30 грудня 2022 12:28
Додаток 3 до ТД - інформація про технічні, якісні і кількісні х-ки-6 .docx
30 грудня 2022 12:28
7053 - ТД -6.doc
27 грудня 2022 16:37
7053 - перелік ЗТД-5.doc
19 грудня 2022 16:18
7053 - перелік ЗТД-4.doc
14 грудня 2022 16:16
7053 - перелік ЗТД-3.doc
08 грудня 2022 13:44
7053 - перелік ЗТД-2.doc
29 листопада 2022 16:40
7053 - перелік ЗТД-1.doc
23 листопада 2022 10:28
Додаток 2 до ТД - інформ про тех харак.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 11 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
23 листопада 2022 10:28
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція цінова.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 6 до ТД - Довідка про досвід.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 7 до ТД - лист-згода.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 9 до ТД- довідка ст. 17 для об'єднання.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 4 до ТД - ТСдоПЗ.pdf
23 листопада 2022 10:28
Додаток 8 до ТД - Довідка ст. 17.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 12 до ТД - анкета.docx
30 грудня 2022 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2022 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2022 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2022 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2022 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2022 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2022 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2022 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2022 12:28
7053 - перелік ЗТД-6.doc
30 грудня 2022 12:28
Додаток 10 до ТД «Витрати, пов’язані з оплатою митних платежів при здійснені імпорту на митну території України» -6.pdf
23 листопада 2022 10:28
Додаток 10 до ТД - митні платежі.docx
30 грудня 2022 12:28
Додаток 5 до ТД «Проєкт Договору» -6.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 5 до ТД- Проєкт договору.pdf
30 грудня 2022 12:28
Додаток 3 до ТД - інформація про технічні, якісні і кількісні х-ки-6 .docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 3 до ТД - інформ про тех харак.docx
30 грудня 2022 12:28
7053 - ТД -6.doc
27 грудня 2022 16:37
7053 - ТД -5.doc
19 грудня 2022 16:18
7053 - ТД -4.doc
14 грудня 2022 16:16
7053 - ТД -3.doc
08 грудня 2022 13:44
7053 - ТД -2.doc
29 листопада 2022 16:40
7053 - ТД -1.doc
23 листопада 2022 10:28
7053 - ТД.doc
27 грудня 2022 16:37
7053 - перелік ЗТД-5.doc
19 грудня 2022 16:18
7053 - перелік ЗТД-4.doc
14 грудня 2022 16:16
7053 - перелік ЗТД-3.doc
08 грудня 2022 13:44
7053 - перелік ЗТД-2.doc
29 листопада 2022 16:40
7053 - перелік ЗТД-1.doc
23 листопада 2022 10:28
Додаток 2 до ТД - інформ про тех харак.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 11 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
23 листопада 2022 10:28
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція цінова.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 6 до ТД - Довідка про досвід.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 7 до ТД - лист-згода.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 9 до ТД- довідка ст. 17 для об'єднання.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 4 до ТД - ТСдоПЗ.pdf
23 листопада 2022 10:28
Додаток 8 до ТД - Довідка ст. 17.docx
23 листопада 2022 10:28
Додаток 12 до ТД - анкета.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 30 листопада 2022 16:03
Дата відповіді: 02 грудня 2022 13:19
Шановний Замовнику, наша компанія, як офіційний представник виробника вогнестійкої турбінної оливи на основі триксиленілфосфатів, планує взяти участь у закупівлі. Просимо Вас розглянути можливість зміни умов оплати та надати можливість 100% авансування. За інших умов постачання предмету закупівлі неможливе. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти умови оплати в настпній редакції: "60% - оплата протягом 10 календарних днів з дати надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». Остаточний розрахунок у розмірі 40 % шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 календарних днів після надання Постачальником повідомлення про готовність продукції до відвантаження".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Умови ТД
Дата подання: 30 листопада 2022 16:15
Дата відповіді: 02 грудня 2022 13:19
Наша компанія є офіційним представником виробника турбінної олії, що є предметом закупівлі і планує приймати участь у закупівлі. У зв'язку із цим звертаємося до Вас щодо неможливості дотриматися умов ТД в частині строків постачання. Просимо Вас змінити строк постачання продукції та вказати його таким, що складає 5 місяців із моменту офромлення страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Умови ТД в частині кваліфікації
Дата подання: 30 листопада 2022 16:25
Дата відповіді: 01 грудня 2022 15:52
В умовах тендерної документації п. Б7 Додатку Б ТСдоПЗ зазначено, що Учасник має надати копію чинного «Рішення про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом». Просимо Вас відмінити цю вимогу у звязку із тим, що закуповується продукція не СВБ.
Відповідь: Вогнестійка турбінна олива використовується в системах змащування і регулювання парових турбін та турбоживильних насосів.
Дане обладнання відноситься до основного обладнання енергоблоків ВП РАЕС.
У відповідності до п. 1.3 СОУ НАЕК 012:2021 виконується проведення оцінки суб’єктів господарювання, що постачають продукцію, яка не використовується в СВБ, але відноситься до основного обладнання АЕС (та його складових частин), яке впливає на навантаження АЕС у разі його відмови, або на вироблення електроенергії, встановлена вимога, яка зазначена у п. Б7 Додатку 4 до ТД (ТСдоПЗ).
Враховуючи вищезазначене внесення змін до ТД недоцільно
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-11-23-003181-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Enerpower s.r.o, Код ЄДРПОУ:01438662
Дата подання: 24 листопада 2022 14:05
умови оплати
Наше підприємство має можливість постачання вогнестійкої турбінної оливи на основі триксиленілфосфатів, яка повністю відповідає всім вимогам даної закупівлі, та має позитивний досвід експлуатації на АЕС України. Через воєнний стан, що діє на території України, викликаний вторгненням Росії, виробник відвантажує продукцію лише на умовах 100% передоплати. Транспортні компанії також вимагають 100% передоплату. Таким чином, виконати поставку необхідного обсягу в кількості 320160 кг на умовах оплати, зазначених у ТД (100% протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю) є неможливим. Для забезпечення можливості поставки вогнестійкої турбінної оливи на основі триксиленілфосфатів в кількості 320 160 кг просимо Вас переглянути умови оплати на наступні: авансовий платіж у розмірі 40% протягом 10 календарних днів з дати надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». Остаточний розрахунок у розмірі 60 % шляхом відкриття документарного покритого безвідклиного акредитиву протягом 10 календарних днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2022 15:42
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2022-11-23-003181-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Enerpower s.r.o, Код ЄДРПОУ:01438662
Дата подання: 24 листопада 2022 14:07
термін поставки
В умовах ТД термін поставки, Додаток 3 до ТД вказано термін поставки вогнестійкої турбінної оливи до 30.12.2022.
Враховуючи можливі строки проведення закупівли, аукціону та підписання договору, виконання вимог щодо постачання продукції у термін до 30.12.2022 є неможливим, оскільки великий обсяг продукції (320160 кг) потребує додаткового часу для її підготовки, навантаження та транспортування (18 машин). Також просимо мати на увазі, що через Різдвяні свята в Європі з кінця грудня завод не працює і в цей час відвантажити продукцію буде неможливо.
У зв'язку з цим просимо Вас переглянути вимоги та встановити термін поставки вогнестійкої турбінної оливи – до 30.01.2022
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2022 15:42
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2022-11-23-003181-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Enerpower s.r.o, Код ЄДРПОУ:01438662
Дата подання: 24 листопада 2022 14:09
Рішення про затвердження постачальника
В умовах тендерної документації п. Б7 Додатку Б ТСдоПЗ зазначено, що Учасник має надати копію чинного «Рішення про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом».
Таким чином не всі постачальники вогнестійкої турбінної оливи на основі триксиленілфосфатів можуть брати участь у закупівлі.
Просимо змінити вимогу та передбачити можливість надати лист-згоду виробника на проведення оцінки в установленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку якщо учасник не має рішення про затвердження учасника як постачальника ДП НАЕК «Енергоатом»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2022 13:56
Вимога зазначена у п. Б7 Додатку 4 до ТД (ТСдоПЗ), а саме, що Учасник має надати копію чинного «Рішення про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом» встановлена у відповідності до діючих НД СОУ НАЕК 012:2021, а саме:
5.1 Предметом оцінки є здатність постачальника забезпечити відповідність продукції/робіт/послуг встановленим ДП «НАЕК «Енергоатом» вимогам до них. Об’єктами оцінки є виробничі бази, на яких здійснюється виготовлення продукції, матеріально-технічні і людські ресурси, технічна, виробнича документація, документація системи управління
5.3 До проведення торгів потенційний учасник процедури закупівлі продукції/робіт/послуг для СВБ, який не має «Рішення про затвердження постачальника» із вказаним у ньому видом діяльності, що є предметом закупівлі, або постачальник, в якого термін дії раніше виданого «Рішення про затвердження постачальника» закінчився або може закінчитися під час постачання повинен:
- не пізніше ніж за 3 місяці до орієнтовного початку проведення процедури закупівлі згідно з річним планом закупівель надати «Заявку на оцінку» та заповнену «Анкету постачальника»;
- пройти оцінку згідно з вимогами цього стандарту;
- забезпечити ефективну комунікацію з працівниками постачальника та умови для проведення оцінки (якщо у закупівлі братиме участь посередник).
Таким чином оцінку проходить виробник продукції і рішення стосується, саме виробника продукції і вимога щодо надання окремого рішення про затвердження учасника, як постачальника ДП НАЕК «Енергоатом» відсутня.
Враховуючи вищезазначене внесення змін до ТД недоцільно
Номер вимоги: UA-2022-11-23-003181-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: JSC Svertas Group, Код ЄДРПОУ:303017303
Дата подання: 24 листопада 2022 17:02
Вимога
Як офіційний представник виробника турбінної оливи, яке експлуатується компанією ДП "НАЕК "Енергоатом", просимо Вас переглянути вимоги даної закупівлі, зазначені у пункті 3 розділу 5 ТД та у таблиці Додатка 3 до ТД: 1) Потрібний термін поставки (до 30.12.2022) є нездійсненним, тому що для виконання відвантаження всього обсягу, зазначеного в ТД (320160 кг), необхідно більше часу. Просимо збільшити термін постачання щонайменше на один місяць. 2) Просимо розглянути можливість зміни умов оплати таким чином: аванс у розмірі 50% після підписання договору, залишковий платіж у розмірі 50% після повідомлення Замовника про готовність до відвантаження у зв'язку з тим, що виробник не може відвантажити продукцію без повної оплати товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2022 15:42
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-22-000035 ● d869a9ac3b974a61892ce5f91eb3f61a
  • Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2023 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.02.2023 № 50

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-11-23-003181-a 23.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-01 16:54:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вогнестійкої турбінної олива на основі трикселенілфосфатів для ВП РАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-23-003181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи перераховано аванс переможцю торгів Enerpower s.r.o відповідно до умов підпункту 4.2.1 контракту поставки від 09.02.2023 № 53-129-01-23-02682 (далі – Договір)?
У разі перерахування переможцю торгів Enerpower s.r.o авансу відповідно пункту 4.2.1 Договору, надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання Enerpower s.r.o належним чином оформленої страхової гарантії, згідно з вимогами пункту 4.7 Договору в розмірі авансового платежу (авансу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-06 17:04:46

Пояснення на запит ДАСУ від 01.03.2023 (процедура закупівлі UA-2022-11-23-003181-a № 18341966)

1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом».
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні найнижчої комерційної пропозиції в перерахунку на курс гривні до євро на момент проведення процедури закупівлі  319 780 657,53 грн. у т. ч. ПДВ (висновок додається).
Предметом вищезазначеної закупівлі є вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів, яка використовується на енергоблоках ВП РАЕС в системах змащування і регулювання парових турбін та турбоживильних насосів.
Замовником визначено технічні характеристики предмета закупівлі (вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів) на підставі розробленої та затвердженої 1ВП-ТД технічної специфікації до предмета закупівлі «Вогнестійка турбінна олива на основі триксиленілфосфатів» ТСдоПЗ-У(т).03.145-2022, яка є складовою частиною тендерної документації.
Технічні характеристики предмета закупівлі (вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів) визначені на підставі вимог таких документів:
- СОУ НАЕК 006:2018 «Управління закупівлями продукції. Турбінні оливи для енергетичного обладнання АЕС. Технічні вимоги до якості, умов приймання та зберігання»;
- СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції ВП Компанії»;
- СОУ-Н НАЕК 061:2019 «Управління закупівлями продукції. Методичні вказівки з дослідження сумісності турбінних олив».

2. Станом на 06.03.2023р авансовий платіж згідно з умовами контракту від 09.02.2023 № 53-129-01-23-02682 не було сплачено у зв’язку з проведенням банком фінансового моніторингу даного платежу, відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 02.01.2019 №8 «Про затвердження Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції» https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_02012019_8.

Відповідальність за дотримання строків укладення договору про закупівлю та відповідність умов договору про закупівлю вимогам тендерної документації та пропозиції переможця торгів покладається на керівника підрозділу-ініціатора процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом».

Додатки:

1. Висновок щодо визначення очікуваної вартості закупівлі від 28.10.2022 на 1 арк.;
2. Комерційна пропозиція UAB «Svertas Group» від 22.09.2022 №Р/22/078 на 2 арк.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-07 17:00:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вогнестійкої турбінної олива на основі трикселенілфосфатів для ВП РАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-23-003181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію (пояснення) та відповідні документи щодо виконання вимог підпункту Б.9 додатку Б Додатку 4 тендерної документації учасником Enerpower s.r.o в частині надання листа-відгуку від кінцевих користувачів оливи, що підтверджують позитивні результати експлуатації запропонованого учасника типу оливи в системах змащування або регулювання турбогенераторів. Зазначені листи – відгуки повинні бути надані за період останніх 3-х років експлуатації запропонованого типу оливи (тобто за період з 2019 по 2022 р.р.) і повинні містити відомості про дотримання експлуатаційних параметрів оливи в межах значень нормативних документів експлуатуючих організацій. Позаяк в тендерній пропозиції учасника Enerpower s.r.o надано лист про позитивні результати оливи Reolube 46RS в системах змащування та регулювання парової турбіни К-1000-60/3000 енергоблока №2 ХАЕС протягом усього експлуатаційного періоду з 2021 по 2022 рр.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-10 15:14:30

Процедура закупівлі UA-2022-11-23-003181-a № 18341966

Предметом вищезазначеної закупівлі є вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів, яка використовується на енергоблоках ВП РАЕС в системах змащування і регулювання парових турбін та турбоживильних насосів. Дане обладнання відноситься до основного обладнання АЕС та його складових частин, яке впливає на навантаження енергоблоків АЕС у разі його відмови, або на вироблення електроенергії.
Технічні характеристики предмета закупівлі (вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів) визначені на підставі нормативних документів ДП «НАЕК «Енергоатом», одним з яких є СОУ НАЕК 006:2018 «Управління закупівлями продукції. Турбінні оливи для енергетичного обладнання АЕС. Технічні вимоги до якості, умов приймання та зберігання», який введено в дію наказом від 28.01.2019 № 70 (далі - СОУ 006).
Відповідно до маркеру 7 п. 6.1.4 СОУ 006 при укладанні договорів на постачання олив підрозділи-замовники ДП «НАЕК «Енергоатом» повинні володіти достовірною інформацією про результати використання олив в енергетичному обладнанні, де вона має застосовуватись. Зважаючи на це, тендерна документація містить вимогу щодо надання листів-відгуків від кінцевих користувачів оливи, а саме: не менше одного незалежного висновка від АЕС, що підтверджує позитивні результати експлуатації запропонованого учасником типу оливи в системах змащування або регулювання турбогенераторів. Зазначені листи – відгуки повинні бути надані за період останніх 3-х років експлуатації запропонованого типу оливи (тобто за період з 2019 по 2022 р.р.) і повинні містити відомості про дотримання експлуатаційних параметрів оливи в межах значень нормативних документів експлуатуючих організацій.
Учасник процедури закупівлі Enerpower s.r.o виконав вимогу підпункту Б.9 додатку Б Додатку 4 ТСдоПЗ тендерної документації та надав у складі тендерної пропозиції лист-відгук ВП ХАЕС від 29.11.2022 № 20-14-4108/14945 щодо позитивного результату експлуатації запропонованої турбінної оливи Reolube 46RS за експлуатаційний період з 2021р. по 2022р, що входить у межі встановленого періоду останніх 3-х років експлуатації запропонованого типу оливи тобто за період з 2019 по 2022 р.р. та підтвердив дотримання експлуатаційних параметрів оливи Reolube 46RS в межах значень нормативних документів експлуатуючої організацій ВП ХАЕС.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 березня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2023 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Enerpower s.r.o 319 666 048,83
UAH з ПДВ
318 067 145,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛЕНД ХОЛДИНГ" 319 000 000,00
UAH з ПДВ
319 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 січня 2023 09:54
розрахунки ціни.pdf
13 січня 2023 09:54
Довідки.pdf
12 січня 2023 12:22
Додаткови документи.pdf
12 січня 2023 12:22
E-23-195 лист-пояснення.pdf
04 січня 2023 17:44
E-23-182 Ціна.pdf
04 січня 2023 17:44
Лист_20-14№4108_29.11.2022`_PS.pdf
04 січня 2023 17:44
Enerpower - ISO сертифікати.pdf
04 січня 2023 17:44
E-22.151 Анкета.pdf
04 січня 2023 17:44
RB_confirmation_20221205102346.pdf
04 січня 2023 17:44
RB_confirmation_20221205102346 UA.pdf
04 січня 2023 17:44
Договір страхування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Enerpower s.r.o

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ЛЕНД ХОЛДИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Enerpower s.r.o
#01438662
Переможець 318 067 145,54
UAH з ПДВ
12 січня 2023 16:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2023 14:25

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: у складі тендерної пропозиції учасник не надав документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника (Lanxess Solutions UK) або підтвердження від регіонального представництва виробника (Lanxess Solutions UK), або його офіційного дилера, дистриб’ютора тощо. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково надається документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Допускається надання такого підтвердження від регіонального представництва виробника або його офіційного дилера, дистриб’ютера тощо» (п.п «в» п. 4 розділ ІІІ ТД). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника (Lanxess Solutions UK) або від регіонального представництва виробника (Lanxess Solutions UK) або його офіційного дилера, дистриб’ютора тощо. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень п. 40 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також зазначаємо, що відповідно до абз. 4 пп. 1 п. 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі не виправлення виявленої замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

12 січня 2023 16:24
Електронний підпис
12 січня 2023 16:24
1-1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2023 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Enerpower s.r.o
#01438662
318 067 145,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2023 16:24
Електронний підпис
12 січня 2023 16:24
1-1.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2023 12:57
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
22 травня 2023 12:57
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 15:47
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
18 квітня 2023 15:47
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2023 14:28
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
21 березня 2023 14:28
Електронний підпис укладений
10 лютого 2023 09:07
2-1.docx укладений
10 лютого 2023 09:06
53-129-01-23-02682.pdf укладений
10 лютого 2023 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено строки постачання продукції (передбачено постачання продукції частинами). Зменшення обсягів постачання, відповідно нова сума контракту становить 6 557 355,20 евро. Пункти 3.1, 4.8 Контракту викладено у новій редакції. Додано пункт 6.4.2. Специфікацію № 1 до Контракту змінено та викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-23-02682
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено строк поставки товару
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-23-02682
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 4.2.2 Контракту. Пункт 4.8 та Додаток № 5 Контракту виключено.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-23-02682
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML