Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 41680696 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Леся Снігур +380688385659 munitcipalvarta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2022 14:39 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2022 14:39 |
Очікувана вартість: | 25 151 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 756,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 15:14 |
Додатки_8-9 +.doc | |
25 листопада 2022 15:14 |
Тендерна_документацiя +.doc | |
25 листопада 2022 15:14 |
Додатки_1-7 +.doc | |
25 листопада 2022 15:14 |
перелік змін.docx |
25 листопада 2022 15:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2022 15:14 |
Додатки_8-9 +.doc
|
|||
25 листопада 2022 15:14 |
Тендерна_документацiя +.doc
|
|||
25 листопада 2022 15:14 |
Додатки_1-7 +.doc
|
|||
25 листопада 2022 15:14 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проект виконання робіт — це вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію й умови виконання будівельних робіт
Орієнтовний склад і зміст ПВР визначається на основі Додатка K до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». У складі ПВР основними документами є:
- об’єктний будівельний генплан на виконання відповідного етапу робіт на об’єкті будівництва;
- за необхідності технологічні карти або схеми;
- схеми спільної роботи будівельних механізмів та/або обладнання;
- пояснювальна записка.
Вихідними матеріалами для розроблення ПВР є:
- ПОБ;
- робоча документація;
- умови поставки матеріалів, конструкцій, готових виробів і устаткування, виробничо-технологічної комплектації і перевезення будівельних вантажів;
- умови використання будівельних машин і транспортних засобів;
- умови забезпечення робочими кадрами будівельників з основних професій, можливі режими використання робочого часу, а в необхідних випадках – умови організації будівництва і виконання робіт вахтовим методом;
- матеріали і результати технічного обстеження існуючих будівель та споруд при їх реконструкції, капітальному ремонті чи технічному переоснащенні, а також вимоги до виконання будівельних робіт в умовах діючого об’єкта (виробництва);
- матеріали і результати технічного обстеження прилеглих будівель та споруд, а також вимоги до виконання робіт в умовах ущільненої існуючої забудови.
В системі було поставлено запитання щодо виключення даної вимоги з Тендерної документації, адже вихідних документів для розробки ПВР в оголошенні про закупівлю не опубліеовано. На що Замовник надав відповідь, що позбавлений технічної можливості оприлюднити робочу документацію під час проведення закупівлі, та зазначив що ознайомитися з нею можна в приміщенні Замовника.
Тобто Замовником встановлено вимогу, що нівелює принципи здійснення закупівлі, Замовник матиме орієнтовний перелік учасників їх найменування, що мають намір прийняти участь в закупівлі. Відповідно проведення аукціону без розкриття найменування учасників є нікчемним.
Окрім цього, учасники що перебувають в Київській області мають привілеї перед учасниками, що знаходяться в більш віддалених областях, оскільки такі учасники несуть більші незручності та фінансові витрати при виконання даної вимоги.
Додатково зазначаємо, що відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Отже Замовник відповідно до закону має надати учасникам всю необхідну інформацію та опис усіх необхідних характеристик робіт виконання яких передбачено предметом закупівлі, відповідно при якісно підготовленому завданні на проектування учасник може отримати всю необхідну інформацію саме з нього..
Відповідно до вищезазначеного вимагаємо виключити вимогу з оголошення про надання проекту виконання робіт на етапі подання пропозиції та дати можливість всім учасникам приймати участь на рівних умовах.
Як відомо, проект виконання робіт — це вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію й умови виконання будівельних робіт Орієнтовний склад і зміст ПВР визначається на основі Додатка K до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва».
В оголошенні до закупівлі не опубліковані документи які дають змогу розробити даний проект.
Тому вимагаємо виключити вимогу з оголошення про надання проекту виконання робіт на етапі подання пропозиції та дати можливість всім учасникам приймати участь на рівних умовах.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-20-000045 ● 6b262d1ae3b54a78849b7668771f0281
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2022 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 № 322
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.12.2022 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-11-22-017586-a 22.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-22 14:04:05
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-26 14:48:33
відповідь на запит
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі Капітальний ремонт навчально-матеріальної бази з підготовки сил муніципальної безпеки та територіальної оборони за адресою: м. Київ, Бориспільське шосе, 23 (1 черга) повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку. Сканована копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://municipal-guard.com.ua/wp-content/uploads/2022/12/kapitalnij_remont_1cherga_ua-2022-11-22-017586-a_vid-22.11.2022-2.docx
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2022 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" |
22 198 908,00
UAH з ПДВ
|
22 198 908,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Спецсервіс АДС |
24 955 423,00
UAH з ПДВ
|
24 955 423,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" #41752215 |
Відхилено |
22 198 908,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 13:36
|
ТОВ Спецсервіс АДС #33955530 |
Переможець |
24 955 423,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 15:05
|
лист-повідомлення_Центрсервісбуд_110-408.pdf | укладений |
05 квітня 2024 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 22:21
|
ДУ_№5_до_Договору_№88_від_09_12_2022_кап_ремонт_23км_ТОВ_Спецсервіс.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 22:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 15:25
|
ДУ № 4 від 30.06.2023 Спецсервіс АДС - ремонт 23 км.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 12:03
|
ДУ 3_№ 88 від 09.12.2022 ТОВ Спецсервіс АДС.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2023 14:47
|
ДУ № 2 від 13.02.2023 капремонт 23 км.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:45
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 14:59
|
7_Відомість_ресурсів_до_кошт_розрахунку.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
6_Локальний кошторис № 06-01-01.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
5_Лок. кошторис № 02-01-07.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
4_Лок. кошторис № 02-01-05.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
3_Лок. коштирис № 02-01-03.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
2_Лок. кошторис № 02-01-01.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
1_Договірна ціна.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
Дог. № 88 ремонт.pdf | укладений |
13 грудня 2022 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.2 та додатку 4 договору |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в Додаток 2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в пункти 2.1, 3.2 та 19.1 договору, а також в додатки 2-4 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.1 та п.3.2 договору, а також в додатки до договору |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |