Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ №1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу);ЛОТ №2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме:1.Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2.Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 -33181100-3 Апарати для гемодіалізу)
Очікувана вартість
17 150 000,00 UAH
UA-2022-11-22-017032-a 7a9208c477804c6fb3c569cb1a42d171
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Винарчук Віра

380976966091 VERUNCHIK_2409@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
Код ЄДРПОУ: 05415786
Вебсайт: http://clinic.gov.ua/
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Контактна особа: Винарчук Віра
380976966091
VERUNCHIK_2409@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2022 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2022 15:00
Очікувана вартість: 17 150 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Обладнання для операційних відділень

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2022 19:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 листопада 2022 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2022 11:43
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 28.11.2022р.docx
28 листопада 2022 11:43
ТД (відкриті торги згідно Особливостей)(нова редакція) від 28.11.2022.docx
28 листопада 2022 11:43
Додаток 2 (нова редакція) від 28.11.2022.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 5.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 4.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 3.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 1.docx
28 листопада 2022 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2022 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2022 11:43
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 28.11.2022р.docx
28 листопада 2022 11:43
ТД (відкриті торги згідно Особливостей)(нова редакція) від 28.11.2022.docx
22 листопада 2022 19:14
ТД (відкриті торги згідно Особливостей).docx
28 листопада 2022 11:43
Додаток 2 (нова редакція) від 28.11.2022.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 2.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 5.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 4.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 3.docx
22 листопада 2022 19:14
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-11-22-017032-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА», Код ЄДРПОУ:41360386
Дата подання: 25 листопада 2022 16:50
Вимога
Щодо внесення змін до ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2022 11:42
Внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме:
ЛОТ №1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу);
ЛОТ №2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме:
1.Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори;
2.Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 -33181100-3 Апарати для гемодіалізу)»Додатку 2 до тендерної документації, оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом викладення зазначених документів у новій редакції та продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

25 листопада 2022 16:49
Вимога.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-02-000008 ● e9ea65294ead4a9d8c2e3520c7daed90
  • Статус: завершено ● Дата: 06 березня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2023 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.02.2023 № 25

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА





Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України

«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
29 UA-2022-11-22-017032-a 22.11.2022

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-07 13:20:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 14.12.2022 № 387/К (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2022 № 1 до Договору, якою внесені зміни до умов договору (пункт 10.1.) в частині продовження строку терміну дії Договору до 30.06.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-09 16:46:33

Відповідь на запит Держаудитслужби України

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін на товари з відповідними параметрами на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено пошук та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на ідентичні товари з відповідними параметрами, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та постачальників товарів даної категорії, моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro (Додатки 1,2,3,4).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі виробничих потреб установи, для забезпечення безперебійного лікувального процесу, з метою забезпечення можливості виконання оперативних втручань за хірургічними напрямами: хірургія, кардіохірургія, урологія та проведення ендоскопічних досліджень у відповідності до міжнародних стандартів.

2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на сторінці власного вебсайту за посиланням: https://clinic.gov.ua/?page_id=23920#UA-2022-11-22-017032-a

3. Обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов Договору про закупівлю від 14.12.2022 № 387/к (далі - Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2022 № 1 до Договору.

Відповідно до пп.4 п.19. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідно до умов п.4.2. Договору, 21.12.2022 Покупцем було здійснено попередню оплату (авансування) в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пунктом 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 вересня 2022 року № 1644 згідно наданого Постачальником - Товариством з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" рахунку на оплату № 228 від 21 грудня 2022р (Додаток 5).
Відповідно до умов п.10.1 Договору: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором».
Відповідно до умов п.5.2. Договору: «Поставка Товару здійснюється Продавцем не пізніше 31.12.2022 включно, у строки, визначені у заявці на поставку Товару, що подається Покупцем відповідно до цього Договору...».
Враховуючи умови п.5.2 Договору:«.... У разі, якщо застосовуються положення пункту 4.2 цього Договору, поставка Товару здійснюється у строк, що не перевищує 12 календарних місяців з дня здійснення попередньої оплати» та здійснення Покупцем попередньої оплати (авансування), в зв'язку з проблемами логістичного сполучення, що є об'єктивними підставами, які спричинили затримку термінів поставки товару, 21.12.2022 Постачальником було надіслано проект Додаткової угоди щодо продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару.
Враховуючи вищевикладене, наявність об'єктивних підстав, керуючись пп.4 п.19. Особливостей та умовами Договору, строк дії Договору було продовжено шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2022 № 1 до Договору.

Додатки:
Питання 1:
1. Заявка на придбання обладнання.
2. Комерційні пропозиції.
3. Службові записки щодо обґрунтування необхідності закупівлі обладнання.
4. Технічні вимоги.
Питання 3:
5. Рахунок на оплату №228 від 21.12.2022

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-21 21:55:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання
Враховуючи вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону щодо своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору за лотом 2 та з метою підтвердження виконання умов договору від 14.12.2022 № 391/К (лот 2) в частині постачання товару, його оплати, необхідно надати відповідні документи та інформацію, що підтверджують виконання його умов, а також документи, що підтверджують оприбуткування товару в бухгалтерському обліку Замовника (платіжні доручення, рахунки на оплату, накладні тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-22 16:14:31

Відповідь на запит Держаудитслужби України

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення (інформацію та документи).

Для підтвердження виконання умов договору від 14.12.2022 № 391/К (лот 2) в частині постачання товару, його оплати, надаємо відповідні документи та інформацію, що підтверджують виконання його умов, а також документи, що підтверджують оприбуткування товару в бухгалтерському обліку Замовника:
- видаткові накладні (Додаток 1);
- акти приймання-передачі обладнання (Додаток 2);
- платіжні доручення (Додаток 3);
- скрін інформації з авторизованого електронного майданчика щодо оприлюднення звіту про виконання договору (Додаток 4).
- звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-11-22-017032-a (Додаток 5).

Додатки:
1. Видаткові накладні.
2.Акти приймання-передачі обладнання.
3. Платіжні доручення.
4. Скрін інформації з авторизованого електронного майданчика щодо оприлюднення звіту про виконання договору
5. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-11-22-017032-a.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. ЛОТ №1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу)
Опис предмету закупівлі:
Апарат штучного кровообігу в комплекті
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 140 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 141 400,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: У формі гарантії банку, іншої фінансової установи, страхової організації. Гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 212100 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35099 — Система штучного кровообігу, з роликовим насосом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. Також може бути здійснено попередню оплату (авансування) в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пунктом 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та наказом Міністерства Охорони Здоров’я України від 09 вересня 2022 року №1644. Попередня оплата може бути здійснена за наявності погодження/рішення головного розпорядника бюджетних коштів, якщо таке погодження є необхідним згідно з чинним в Україні законодавством та рішеннями/розпорядженнями головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2022року. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

У формі гарантії банку, іншої фінансової установи, страхової організації. Гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628.

Сума забезпечення: 212100 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" 13 999 880,00
UAH з ПДВ
13 999 880,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 грудня 2022 10:26
Електронний підпис
08 грудня 2022 10:26
Довідка корупція ЮО.zip
08 грудня 2022 10:26
Довідка корупція СО.zip
08 грудня 2022 10:26
Документи переможця.pdf
08 грудня 2022 10:26
Витяг-489436-Гук-2022-12-06.pdf
06 грудня 2022 15:07
Електронний підпис
06 грудня 2022 15:06
Електронний підпис
06 грудня 2022 15:06
Інструкція АШК.pdf.xml.zip
06 грудня 2022 15:06
Виправлення.pdf
02 грудня 2022 15:40
Електронний підпис
02 грудня 2022 15:39
Пропозиція.pdf
02 грудня 2022 15:39
Банківська гарантія.zip
02 грудня 2022 15:39
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
Переможець 13 999 880,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2022 09:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2022 13:23

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації, на підтвердження технічних вимог запропонованого товару, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛМЕДГРУП» (далі - Учасник) було надано у складі документів тендерної пропозиції Брошуру з описом технічних характеристик товару Система штучного кровообігу S5. Однак, наданий Учасник вищезазначений документ викладений мовою іншою ніж українська мова та не супроводжується перекладом на українську мову. Відповідно до вимоги п.7 р.І тендерної документації: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі подання у складі тендерної пропозиції документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інформації. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Не потребують перекладу імена, власні назви, назви марок, моделей тощо. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Таким чином, вищезазначений документ, що наданий Учасником у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам п.7 р. І до тендерної документації. На виконання вимог п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції було надано документ: «ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної» (Вих. № 04 Від 02.12.2022р.) (файл «Кваліфікаційна частина.pdf»). На виконання вимог п.1.2. Додатку №1 до тендерної документації Учасником на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в документі «ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної» (Вих. № 04 Від 02.12.2022р.) було надано документи/документ щодо підтвердження права користування (оренди) відповідним майном, а, саме: складським приміщенням та офісним приміщенням. Однак, інформація щодо площі орендованих приміщень, зазначена Учасником у документі: «ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної» (Вих. № 04 Від 02.12.2022р.) містить розбіжності з інформацією, що містять надані Учасником документи: ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ № 09/02/43 від 04.01.2022 року та ДОГОВІР ОРЕНДИ № 31/12/21-4 від 31 грудня 2021 року. Таким чином, Учасником не в повному обсязі підтверджено вимоги п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.7 р.І тендерної документації - п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Брошура з описом технічних характеристик товару Система штучного кровообігу S5, викладена української мовою та/або Брошура з описом технічних характеристик товару Система штучного кровообігу S5 з перекладом на українську мову. - Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару із зазначенням найменування, кількості та підстави власності/користування, що відповідає інформації, зазначеній у наданих Учасником документах: ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ № 09/02/43 від 04.01.2022 року та ДОГОВІР ОРЕНДИ № 31/12/21-4 від 31 грудня 2021 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2022 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
13 999 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 14:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:47
Додаткова угода №2 від 28.12.2022 до договору 387-к.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 18:37
Додаткова угода №1 від 23.12.2022 до договору 387-к.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 18:37
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 14:18
Договір №387-к від 14.12.2022.(лот-1).pdf укладений
14 грудня 2022 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.4 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, п.11.14, п.12.2, п. 14.1 Договору, існує необхідність подовжити дію Договору до 30.06.2023р.
Номер договору про закупівлю: 387/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись, п.п. 12.2, Договору, у зв’язку зі зміною реквізитів Продавця існує необхідність внесення змін до Договору, шляхом викладення відповідних змін у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 387/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 13 999 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 915 880,00 UAH)