Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
Код ЄДРПОУ: | 05415786 |
Вебсайт: | http://clinic.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Винарчук Віра 380976966091 VERUNCHIK_2409@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 19:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 17 150 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
28 листопада 2022 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 11:43 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 28.11.2022р.docx | |
28 листопада 2022 11:43 |
ТД (відкриті торги згідно Особливостей)(нова редакція) від 28.11.2022.docx | |
28 листопада 2022 11:43 |
Додаток 2 (нова редакція) від 28.11.2022.docx | |
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 5.docx | |
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 4.docx | |
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 3.docx | |
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 1.docx |
28 листопада 2022 11:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2022 11:43 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації від 28.11.2022р.docx
|
|||
28 листопада 2022 11:43 |
ТД (відкриті торги згідно Особливостей)(нова редакція) від 28.11.2022.docx
|
|||
28 листопада 2022 11:43 |
Додаток 2 (нова редакція) від 28.11.2022.docx
|
|||
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 5.docx
|
|||
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 4.docx
|
|||
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 3.docx
|
|||
22 листопада 2022 19:14 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ЛОТ №1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу);
ЛОТ №2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме:
1.Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори;
2.Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 -33181100-3 Апарати для гемодіалізу)»Додатку 2 до тендерної документації, оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом викладення зазначених документів у новій редакції та продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000008 ● e9ea65294ead4a9d8c2e3520c7daed90
- Статус: завершено ● Дата: 06 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
29 UA-2022-11-22-017032-a 22.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 13:20:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 14.12.2022 № 387/К (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2022 № 1 до Договору, якою внесені зміни до умов договору (пункт 10.1.) в частині продовження строку терміну дії Договору до 30.06.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 16:46:33
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін на товари з відповідними параметрами на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено пошук та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на ідентичні товари з відповідними параметрами, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та постачальників товарів даної категорії, моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro (Додатки 1,2,3,4).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі виробничих потреб установи, для забезпечення безперебійного лікувального процесу, з метою забезпечення можливості виконання оперативних втручань за хірургічними напрямами: хірургія, кардіохірургія, урологія та проведення ендоскопічних досліджень у відповідності до міжнародних стандартів.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на сторінці власного вебсайту за посиланням: https://clinic.gov.ua/?page_id=23920#UA-2022-11-22-017032-a
3. Обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов Договору про закупівлю від 14.12.2022 № 387/к (далі - Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2022 № 1 до Договору.
Відповідно до пп.4 п.19. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідно до умов п.4.2. Договору, 21.12.2022 Покупцем було здійснено попередню оплату (авансування) в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пунктом 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 вересня 2022 року № 1644 згідно наданого Постачальником - Товариством з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" рахунку на оплату № 228 від 21 грудня 2022р (Додаток 5).
Відповідно до умов п.10.1 Договору: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором».
Відповідно до умов п.5.2. Договору: «Поставка Товару здійснюється Продавцем не пізніше 31.12.2022 включно, у строки, визначені у заявці на поставку Товару, що подається Покупцем відповідно до цього Договору...».
Враховуючи умови п.5.2 Договору:«.... У разі, якщо застосовуються положення пункту 4.2 цього Договору, поставка Товару здійснюється у строк, що не перевищує 12 календарних місяців з дня здійснення попередньої оплати» та здійснення Покупцем попередньої оплати (авансування), в зв'язку з проблемами логістичного сполучення, що є об'єктивними підставами, які спричинили затримку термінів поставки товару, 21.12.2022 Постачальником було надіслано проект Додаткової угоди щодо продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару.
Враховуючи вищевикладене, наявність об'єктивних підстав, керуючись пп.4 п.19. Особливостей та умовами Договору, строк дії Договору було продовжено шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2022 № 1 до Договору.
Додатки:
Питання 1:
1. Заявка на придбання обладнання.
2. Комерційні пропозиції.
3. Службові записки щодо обґрунтування необхідності закупівлі обладнання.
4. Технічні вимоги.
Питання 3:
5. Рахунок на оплату №228 від 21.12.2022
- Додаток 1 (Комерційні пропозиції).pdf
- Додаток 2 (Заявка на придбання обладнання медичного призначення).pdf
- Додаток 3 (Службові записки стосовно обгрунтування доцільності закупівлі обладнання).pdf
- Додаток 4 (Технічні завдання).pdf
- Додаток 5 (Рахунок на оплату №228 від 21.12.2022).pdf
- Пояснення Державна аудиторська служба 09.02.2023.docx
- Пояснення Державна аудиторська служба 09.02.2023.pdf.asice.zip
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 21:55:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання
Враховуючи вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону щодо своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору за лотом 2 та з метою підтвердження виконання умов договору від 14.12.2022 № 391/К (лот 2) в частині постачання товару, його оплати, необхідно надати відповідні документи та інформацію, що підтверджують виконання його умов, а також документи, що підтверджують оприбуткування товару в бухгалтерському обліку Замовника (платіжні доручення, рахунки на оплату, накладні тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 16:14:31
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для операційних відділень, а саме: ЛОТ № 1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу); ЛОТ № 2 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Обладнання для хірургічного стаціонару, а саме: 1. Дефібрилятор з набором ложок - код згідно НК 24:2019-37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор - за ДК 021:2015 - 33182100-0 Дефібрилятори; 2. Апарат мультифільтрації - код згідно НК 24:2019-36426 Система гемодіалізу для фільтрації плазми - за ДК 021:2015 - 33181100-3 Апарати для гемодіалізу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-017032-a) відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення (інформацію та документи).
Для підтвердження виконання умов договору від 14.12.2022 № 391/К (лот 2) в частині постачання товару, його оплати, надаємо відповідні документи та інформацію, що підтверджують виконання його умов, а також документи, що підтверджують оприбуткування товару в бухгалтерському обліку Замовника:
- видаткові накладні (Додаток 1);
- акти приймання-передачі обладнання (Додаток 2);
- платіжні доручення (Додаток 3);
- скрін інформації з авторизованого електронного майданчика щодо оприлюднення звіту про виконання договору (Додаток 4).
- звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-11-22-017032-a (Додаток 5).
Додатки:
1. Видаткові накладні.
2.Акти приймання-передачі обладнання.
3. Платіжні доручення.
4. Скрін інформації з авторизованого електронного майданчика щодо оприлюднення звіту про виконання договору
5. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-11-22-017032-a.
- Додаток 1 (Видаткові накладні).pdf
- Додаток 2 (Акти приймання-передачі обладнання).pdf
- Додаток 3 (Платіжні доручення).pdf
- Додаток 4 (Скрін інф-ї з авторизованого електронного майданчика щодо оприлюднення звіту про виконання договору).docx
- Додаток 5 (Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-11-22-017032-a).pdf
- Пояснення Державна аудиторська служба 22.02.2023.docx
- Пояснення Державна аудиторська служба 22.02.2023.docx.asice.zip
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. ЛОТ №1 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - за ДК 021:2015 -33180000-5 (Апарат штучного кровообігу в комплекті - код згідно НК 24:2019-35099 Система штучного кровообігу, з роликовим насосом - за ДК 021:2015 - 33186000-7 Апарати штучного кровообігу) |
Опис предмету закупівлі: |
Апарат штучного кровообігу в комплекті
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 14 140 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 141 400,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | У формі гарантії банку, іншої фінансової установи, страхової організації. Гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 212100 UAH |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. Також може бути здійснено попередню оплату (авансування) в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пунктом 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та наказом Міністерства Охорони Здоров’я України від 09 вересня 2022 року №1644. Попередня оплата може бути здійснена за наявності погодження/рішення головного розпорядника бюджетних коштів, якщо таке погодження є необхідним згідно з чинним в Україні законодавством та рішеннями/розпорядженнями головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2022року. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 11:43 |
Оголошення про проведення (нова редакція) від 28.11.2022.docx |
28 листопада 2022 11:43 |
Оголошення про проведення (нова редакція) від 28.11.2022.docx
|
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" |
13 999 880,00
UAH з ПДВ
|
13 999 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100 |
Переможець |
13 999 880,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2022 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:47
|
Додаткова угода №2 від 28.12.2022 до договору 387-к.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 18:37
|
Додаткова угода №1 від 23.12.2022 до договору 387-к.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2022 14:18
|
Договір №387-к від 14.12.2022.(лот-1).pdf | укладений |
14 грудня 2022 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.4 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, п.11.14, п.12.2, п. 14.1 Договору, існує необхідність подовжити дію Договору до 30.06.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 387/к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись, п.п. 12.2, Договору, у зв’язку зі зміною реквізитів Продавця існує необхідність внесення змін до Договору, шляхом викладення відповідних змін у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 387/к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |