Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Шаран Дарія Володимирівна +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 32 603 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 163 015,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Повний опис умов та розміру забезпечення тендерної пропозиції міститься у п. 3.4. розділу 3 тендерної документації. Форма: електронна банківська гарантія.Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000, 00 грн. (триста тисяч гривень, 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається з підстав визначених ч. 3, ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику з підстав визначених ч. 4, ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2022 17:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2022 17:37 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
22 листопада 2022 17:37 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
22 листопада 2022 17:37 |
Додаток _ 4 Тендерна пропозиція.docx | |
22 листопада 2022 17:37 |
Додаток _3 стаття 17.docx | |
22 листопада 2022 17:37 |
Додаток _2 Технічні специфікація.docx | |
22 листопада 2022 17:37 |
Додаток _ 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
22 листопада 2022 17:37 |
Тендерна документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Технологічно і якісно такий обсяг робіт не можливо зробити за менше ніж 20-25 днів....(аукціон мінімум 1 грудня) потім час на оскардження і т.д. Це просто абсурд. Вам любий спеціаліст, люба експертиза це підтвердить. Виглядає як термінове і злочинне освоєння бюджетних коштів до кінця року. Прохання відмінити цей тендер, або поставити більш реальні терміни на виконання.
Дякуємо за ваше Звернення!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000047 ● 6a0374b36c53438799d337c9bdb0387b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2022-11-22-016392-a 22.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 21:47:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область» (Код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-016392-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 08.12.2022 № 06-ОС (далі – договір), шляхом укладання додаткових угод від 17.12.2022 № 2 та від 30.12.2022 № 3 до договору, якими внесені зміни до умов договору (пункти 2.1 та 6.1) в частині зменшення суми договору та в частині продовження терміну дії договору до 31.03.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-03 18:20:32
Відповідь на запит
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
На поточний ремонт приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область, було виділено кошти Розпорядженням Голови ОВА №168 від 12.07.2022 р.
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту «Поточний ремонт приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область», що розроблений кваліфікованим інженером – проектувальником. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в Технічній специфікації, яка міститься у Додатку №2 до тендерної документації. У Технічній специфікації міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення поточного ремонту приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи".
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі послуг з «Поточний ремонт приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область» (Код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) була розрахована на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Щодо обставин, які спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю:
Підчас виконання поточного ремонту приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область» (Код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), було зменшено кількість та обсяг послуг з поточного ремонту, у зв’язку з переглядом кошторису та його зміною в подальшому. Отже, сторони на підставі п.6.2. Договору № 6 – ОС від 08.12.2022 р., було зменшено загальну суму договору, про що було укладено Додаткову угоду №2 27.12.2022 р.
Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в черговості згідно до п. 19 Постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Додаткова угода № 3 від 30.12.2022 р., була укладена, у зв’язку з тим, що станом на кінець року, а саме грудень 2022 р. Підрядником були виконані послуги з поточного ремонту по об’єкту «Поточний ремонт приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область» (Код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)», про що свідчать акти виконаних робіт. Однак фінансові зобов’язання між сторонами не були виконані в повному обсязі, а саме Замовником не було здійснено розрахунків за надані послуги, відтак була необхідність внести зміни до Договору 6 – ОС від 08.12.2022 р., та продовжити термін його дії на підставі п. 4, ч. 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додатки:
- Дефектний акт на «Поточний ремонт приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область» (Код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» та зведений кошторисний розрахунок.
- Постанова КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 13:43:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область (Код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-016392-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо обґрунтування зменшення кількості та обсягу послуг з поточного ремонту з поточного ремонту приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область, відповідно до додаткової угоди від 27.12.2022 № 2 до договору від 08.12.2022 № 6-ОС (далі –Договір).
2. Надати інформацію та підтверджуючі документи (акти виконаних робіт, тощо) щодо виконання умов пунктів 2.1, 6.3 та 8.1 Договору в частині надання послуг у відповідності з термінами встановленими даним договором, з урахуванням умов додаткової угоди від 27.12.2022 № 2, а також документи, що підтверджують кредиторську заборгованість за надані послуги.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-13 17:13:13
Відповідь на Запит
Щодо обґрунтування зменшення кількості та обсягу послуг:
Кількість, обсяг послуг з поточного ремонту з поточного ремонту приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область та сума Договору № 6-ОС від 08.12.2022 р., було зменшено шляхом укладення додаткової угоди № 2 від 27.12.2022 р. Дані зміни були спричиненні неможливістю звільнити повністю приміщення відділень для проведення поточного ремонту на 5 та 6 поверхах госпіталю, у зв’язку з великою кількістю пацієнтів, про що свідчить службова записка Заступника медичного директора з хірургічної допомоги Сав’юка А.П. Для узгодження зменшення кількості та об’ємів послуг з поточного ремонту було сформовано робочу групу за участі представників Замовника КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” та підрядника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" за результатами якої було сформовано дефектний акт.
До даної відповіді на Запит надаємо скановані довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат з актами приймання виконаних будівельних робіт, а також платіжне доручення № 253 від 22.12.2022 р., з відміткою про оплату та доручення № 272 від 28.12.2022 р., оплата про якому не здійснена. Як документ, що підтверджує кредиторську заборгованість за надані послуги надаємо лист №02-05/30 від 03.01.2023 р. від Управління Державної Казначейської Служби України у Личаківському Районі м. Львова Львівської області «Про облік бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань». Повідомляємо, що Сторонами було укладено Додаткову угоду №3 від 30.12.2022 р., оскільки фінансові зобов’язання між сторонами не були виконані в повному обсязі, а саме Замовником не було здійснено розрахунків за надані послуги, відтак була необхідність внести зміни до Договору 6 – ОС від 08.12.2022 р., та продовжити термін його дії, з метою здійснити розрахунок за вже надані послуги, при цьому термін надання послуг не продовжувався.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-13 17:17:16
Пояснення з власної ініціативи
Щодо обґрунтування зменшення кількості та обсягу послуг:
Кількість, обсяг послуг з поточного ремонту з поточного ремонту приміщень 5-6 поверхів корпусів Б, В, Г, Д КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Юрія Липи» на вул. Івасюка, 31 в м. Винники Львівська область та сума Договору № 6-ОС від 08.12.2022 р., було зменшено шляхом укладення додаткової угоди № 2 від 27.12.2022 р. Дані зміни були спричиненні неможливістю звільнити повністю приміщення відділень для проведення поточного ремонту на 5 та 6 поверхах госпіталю, у зв’язку з великою кількістю пацієнтів, про що свідчить службова записка Заступника медичного директора з хірургічної допомоги Сав’юка А.П. Для узгодження зменшення кількості та об’ємів послуг з поточного ремонту було сформовано робочу групу за участі представників Замовника КНП ЛОР “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” та підрядника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" за результатами якої було сформовано дефектний акт.
До даної відповіді на Запит надаємо скановані довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат з актами приймання виконаних будівельних робіт, а також платіжне доручення № 253 від 22.12.2022 р., з відміткою про оплату та доручення № 272 від 28.12.2022 р., оплата про якому не здійснена. Як документ, що підтверджує кредиторську заборгованість за надані послуги надаємо лист №02-05/30 від 03.01.2023 р. від Управління Державної Казначейської Служби України у Личаківському Районі м. Львова Львівської області «Про облік бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань». Повідомляємо, що Сторонами було укладено Додаткову угоду №3 від 30.12.2022 р., оскільки фінансові зобов’язання між сторонами не були виконані в повному обсязі, а саме Замовником не було здійснено розрахунків за надані послуги, відтак була необхідність внести зміни до Договору 6 – ОС від 08.12.2022 р., та продовжити термін його дії, з метою здійснити розрахунок за вже надані послуги, при цьому термін надання послуг не продовжувався.
- Службова записка
- Акт
- Акт
- Платіжне доручення
- Платіжне доручення
- Лист
- Протокол засідання робочої наради.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2022 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
27 943 791,41
UAH з ПДВ
|
27 943 791,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Переможець |
27 943 791,41
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 15:38
|
Дод.3 6-ОС.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 12:56
|
Дод.2 6-ОС.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 14:05
|
Дод.1 Жовква ЛТД.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2022 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 14:18
|
Договір | укладений |
09 грудня 2022 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна ціна договору 27943791.41 грн. без ПДВ, в т.ч. за рахунок коштів обласного бюджету 13943791,41 грн., за рахунок власних коштів 14 000 000.00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 6-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 6-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |