Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44141080 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., місто Камінь-Каширський, вул.Воля, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Дзіна +380977775172 nana0610@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2022 15:51 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2022 15:51 |
Очікувана вартість: | 2 074 919,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 374,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2022 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2022 15:59 |
ТД Видричі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000013 ● 900087f5497a49a7ac140ac43a8a3b19
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-22-014150-a від 22.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 11:35:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - ДК 021:2015 — 45230000-8 (Поточний середный ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області. (Перерахунок кошторисної вартості)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-014150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-23 09:55:39
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області. (Перерахунок кошторисної вартості), (який включає пояснювальну записку, завдання № 26-22, кошторисну документацію 26-2022-КД), «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області), який включає завдання №11-21, акт №11-21, дефектрий акт, креслення, кошторисну документацію 11-2021-КД Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області. (Перерахунок кошторисної вартості)» (який включає пояснювальну записку, завдання № 26-22, кошторисну документацію 26-2022-КД), «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області), який включає завдання №11-21, акт №11-21, дефектрий акт, креслення, кошторисну документацію 11-2021-КД), Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області. (Перерахунок кошторисної вартості), (який включає пояснювальну записку, завдання № 26-22, кошторисну документацію 26-2022-КД), «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області), який включає завдання №11-21, акт №11-21, дефектрий акт, креслення, кошторисну документацію 11-2021-КД
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області. (Перерахунок кошторисної вартості)» (який включає пояснювальну записку, завдання № 26-22, кошторисну документацію 26-2022-КД), «Робочого проекту (Поточний середній ремонт тротуару по вулиці в с.Видричі Камінь-Каширського району Волинської області), який включає завдання №11-21, акт №11-21, дефектрий акт, креслення, кошторисну документацію 11-2021-КД),
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2022 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
1 849 000,00
UAH з ПДВ
|
1 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
1 909 414,01
UAH з ПДВ
|
1 909 414,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" #31820131 |
Переможець |
1 849 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 08:30
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:21
|
Додаткова угода №1.jpg | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 10:28
|
Договір №90.pdf | укладений |
15 грудня 2022 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ І викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |