Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 864 580,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 322,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2022 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2022 15:07 |
Оголошення про торги просп. Г.Гонгадзе, 20-Д, п. 1-6.pdf | |
22 листопада 2022 15:07 |
Тендерна документація з проектом договору Реконструкція ліфтів просп. Георгія Гонгадзе,20-Д,п.1-6-2-100.pdf |
22 листопада 2022 15:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2022 15:07 |
Оголошення про торги просп. Г.Гонгадзе, 20-Д, п. 1-6.pdf
|
|||
22 листопада 2022 15:07 |
Тендерна документація з проектом договору Реконструкція ліфтів просп. Георгія Гонгадзе,20-Д,п.1-6-2-100.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000012 ● b29224e741294c15874ce9f0fb674f23
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 13:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
32 UA-2022-11-22-011992-a 22.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-16 13:05:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Георгія Гонгадзе, 20-Д, під'їзди 1-6 у Подільському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-22-011992-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-16 13:46:58
Щодо надання пояснень (інформації та відповідних документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Георгія Гонгадзе, 20-Д, під'їзди 1-6 у Подільському районі м. Києва», очікуваною вартістю 18 864 580,40 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за № UA-2022-11-22-011992-a), щодо надання інформації та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної спрощеної закупівлі (UA-2021-09-13-012911-b) укладено договір № 102-ПР від 01.10.2021 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Георгія Гонгадзе, 20-Д, під'їзди 1-6 у Подільському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «Майстерліфт» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 29.11.2021 р. № 01-0371-21/ЦБ, розроблений філією «Київоблбудекспертиза» Державного Підприємства «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2022-11-22-011992-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Георгія Гонгадзе, 20-Д, під'їзди 1-6 у Подільському районі м. Києва» склала 18 864 580,40 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році» (зі змінами). Експертний звіт № 01-0371-21/ЦБ від 29.11.2021 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році»(зі змінами), рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
18 860 454,00
UAH з ПДВ
|
18 860 454,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
18 860 454,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2023 16:01
|
Додаткова угода № 3 від 07.08.2023р. до Дог. № 50-22-КТ від 16.12.2022р..pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:31
|
Додаткова угода № 2 від 05.04.2023 до дог. № 50-22-КТ від 16.12.2022.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 15:27
|
Додаткова угода № 1 від 16.12.2022 до дог. № 50-22-КТ від 16.12.2022.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 15:26
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 15:19
|
Договір підряду № 50-22-КТ від 16.12.2022 просп. Георгія Гонгадзе, 20-Д, п.1-6 у Подільському районі.pdf | укладений |
16 грудня 2022 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.3. Договору Сторони, на підставі взаємної згоди, вирішили внести зміни до Договору, а саме: - в розділ 2 Договору «Строки виконання робіт»; - в розділ 3 Договору «Договірна ціна»; - в розділ 4 Договору «Умови виконання Робіт»; - в розділ 5 Договору «Порядок розрахунків»; - в розділ 15 Договору «Інші умови Договору»; - пункти 6.1.3. і 15.9. Договору виключити. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 16.12.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 50/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді 2 від 05.04.2023 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 50/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 3 від 07.08.2023 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 50/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |