Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2022-11-22-009647-a ● f76edb8ba7904868819366dab9452bbb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145406 |
Вебсайт: | http://izmail-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 62 |
Контактна особа: |
Бахарєва Ірина Олександрівна +380484121127 tend.goroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 14:52 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 14:52 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2023 рік, відповідно після укладення договору обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
Масло вершкове (жирн. 72,5%-73%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі накладних через державну казначейську службу України на протязі 10 календарних днів після поставки Товару та отримання фінансування | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 14:27 |
Перелік змін до Тендерної документації від 25.11.2022.pdf | |
25 листопада 2022 14:27 |
Протокол 154 (2022-Б) від 25.11.2022.pdf | |
25 листопада 2022 14:27 |
Додаток 2 (зі змінами).pdf | |
22 листопада 2022 14:06 |
Додаток 3.pdf | |
22 листопада 2022 14:06 |
Додаток 1.docx | |
22 листопада 2022 14:06 |
Тендерна документацiя.pdf | |
22 листопада 2022 14:06 |
Протокол 144 (2022-Б) від 22.11.2022.pdf |
25 листопада 2022 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2022 14:27 |
Перелік змін до Тендерної документації від 25.11.2022.pdf
|
|||
25 листопада 2022 14:27 |
Протокол 154 (2022-Б) від 25.11.2022.pdf
|
|||
25 листопада 2022 14:27 |
Додаток 2 (зі змінами).pdf
|
|||
22 листопада 2022 14:06 |
Додаток 3.pdf
|
|||
22 листопада 2022 14:06 |
Додаток 1.docx
|
|||
22 листопада 2022 14:06 |
Тендерна документацiя.pdf
|
|||
22 листопада 2022 14:06 |
Протокол 144 (2022-Б) від 22.11.2022.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-22-009647-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВРЗ 21", Код ЄДРПОУ:44243094
Дата подання: 24 листопада 2022 17:08
Дискримінаційна умова в тендерній документації
Вимога про усунення дискримінаційної умови в тендерній документації за предметом закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 15530000-2 - Вершкове масло (Масло вершкове)
Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-11-22-009647-a
Відповідно п. 6.6. та 6.10 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників відкритих торгів з особливостями надати:
6.6. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2022 року. Акт має бути без виявлених порушень;
6.10. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2022 року. Акт має бути без виявлених порушень;
Вимога щодо надання Учасником актів перевірок не раніше 2022 року є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закону), та звужує коло потенційних учасників, зважаючи на наступне.
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження здоров'я та благополуччя тварин", "Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896, про що компетентними органами складається щорічний план.
Відповідно до ч. 3 статті 25 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» щорічний план державного контролю має відповідати довгостроковому плану державного контролю, ґрунтуватися на ризик-орієнтованому підході та визначати кількість відборів зразків різних видів харчових продуктів і кормів та їх лабораторних досліджень (випробувань) за визначеними показниками.
Проте, у зв’язку із повномасштабним вторгнення російської федерації та введенням воєнного стану в Україні річний план державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, - не був складений, так як відповідно до Постанови «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13 березня 2022 р. № 303 Кабінет Міністрів України постановив припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/303-2022-%D0%BF#Text
Крім того, про заборону проведення планових та позапланових заходів державного нагляду під час дії воєнного стану на підставі Постанови КМУ №303 від 13.03.2022 року, також зазначено на офіційному сайті Держпродспоживлужби України.
Посилання https://dpss.gov.ua/news/do-uvahy-spozhyvachiv
Таким чином, у зв’язку із не проведенням планових та позапланових заходів державного нагляду органами Держпродспоживслужби у період з 13.03.2022 по теперішній час, вимога щодо надання Акту перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень та Акту перевірки Держпродспоживслужби щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданих не раніше 2022 року, значно звужує коло потенційних учасників, та унеможливлює участь нашого підприємства (відповідні заходи контролю були проведені у грудні 2021 року).
Окрім того, Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не визначено певного строку дії актів перевірки, наявність у підприємства даних актів, вже свідчить про дотримання ним вимог, що стосуються дотримання безпечності харчових продуктів, яка визначається компетентним органом з урахуванням певних критеріїв.
Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено у Рішенні № 1604-р/пк-пз від 27.01.2020 р. та у Рішенні № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 р.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Зважаючи на вищевказане, просимо Замовника внести зміни до Додатка 1 Тендерної документації в частині зміни строку видання актів, а саме:
6.6. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2021 року. Акт має бути без виявлених порушень;
6.10. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2021 року. Акт має бути без виявлених порушень;
Розгорнути
Згорнути
Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-11-22-009647-a
Відповідно п. 6.6. та 6.10 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників відкритих торгів з особливостями надати:
6.6. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2022 року. Акт має бути без виявлених порушень;
6.10. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2022 року. Акт має бути без виявлених порушень;
Вимога щодо надання Учасником актів перевірок не раніше 2022 року є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закону), та звужує коло потенційних учасників, зважаючи на наступне.
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження здоров'я та благополуччя тварин", "Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896, про що компетентними органами складається щорічний план.
Відповідно до ч. 3 статті 25 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» щорічний план державного контролю має відповідати довгостроковому плану державного контролю, ґрунтуватися на ризик-орієнтованому підході та визначати кількість відборів зразків різних видів харчових продуктів і кормів та їх лабораторних досліджень (випробувань) за визначеними показниками.
Проте, у зв’язку із повномасштабним вторгнення російської федерації та введенням воєнного стану в Україні річний план державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, - не був складений, так як відповідно до Постанови «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13 березня 2022 р. № 303 Кабінет Міністрів України постановив припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/303-2022-%D0%BF#Text
Крім того, про заборону проведення планових та позапланових заходів державного нагляду під час дії воєнного стану на підставі Постанови КМУ №303 від 13.03.2022 року, також зазначено на офіційному сайті Держпродспоживлужби України.
Посилання https://dpss.gov.ua/news/do-uvahy-spozhyvachiv
Таким чином, у зв’язку із не проведенням планових та позапланових заходів державного нагляду органами Держпродспоживслужби у період з 13.03.2022 по теперішній час, вимога щодо надання Акту перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень та Акту перевірки Держпродспоживслужби щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданих не раніше 2022 року, значно звужує коло потенційних учасників, та унеможливлює участь нашого підприємства (відповідні заходи контролю були проведені у грудні 2021 року).
Окрім того, Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не визначено певного строку дії актів перевірки, наявність у підприємства даних актів, вже свідчить про дотримання ним вимог, що стосуються дотримання безпечності харчових продуктів, яка визначається компетентним органом з урахуванням певних критеріїв.
Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено у Рішенні № 1604-р/пк-пз від 27.01.2020 р. та у Рішенні № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 р.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Зважаючи на вищевказане, просимо Замовника внести зміни до Додатка 1 Тендерної документації в частині зміни строку видання актів, а саме:
6.6. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2021 року. Акт має бути без виявлених порушень;
6.10. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначене(і) згідно пп. 1.1 п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не раніше 2021 року. Акт має бути без виявлених порушень;
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2022 14:28
Замовником внесено зміни до Додатку 2 до Тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-22-009647-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 09 грудня 2022 16:44
Дата подання: 09 грудня 2022 16:44
Скарга
про порушення порядку проведення процедури закупівлі та зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2022 14:16
рішення від 13.12.2022 № 7342.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 14:16
інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2022 № 7595.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 12:32
рішення від 21.12.2022 № 7595.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 7595-р/пк-пз від 21.12.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником виконано.
Дата виконання рішення замовником: 06 січня 2023 11:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВРЗ 21" |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
1 017 000,00
UAH з ПДВ
|
1 017 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВРЗ 21" #44243094 |
Рішення скасоване |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2023 11:13
|
|
ТОВ "ВРЗ 21" #44243094 |
Переможець |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 14:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2023 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 10:28
|
Додаткова угода _ 4 від 26.12.2023 до Договору _ 21 (2023)-Т від 19.01.2023 на зменшення (масло вершкове).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 10:02
|
Додаткова угода _ 3 від 07.12.2023 до Договору _ 21 (2023)-Т від 19.01.2023 (масло вершкове).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 12:43
|
Додаткова угода _ 1 до Договору _ 21 (2023)-Т від 19.01.2023.pdf | зміни до договору |
19 січня 2023 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 12:14
|
Договір | укладений |
19 січня 2023 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору в частині термінів поставки |
Номер договору про закупівлю: | 21 (2023)-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням видатків, керуючись підпунктом 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21 (2023)-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), Сторони за взаємною згодою домовились зменшити суму Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21 (2023)-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |