Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м'ясо птиці (тушки) кури не менш 1,5 кг. – 2 500,00 кг.)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2022-11-22-009533-a ● 94871b28db23413490e841372e3b4be2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2022 14:08 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2022 14:37 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2022 14:37 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Код ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м'ясо птиці (тушки) кури не менш 1,5 кг. – 2 500,00 кг.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограм
м'ясо птиці (тушки) кури не менш 1,5 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 16:39 |
зміни до тд 2 кури (1).pdf | |
28 листопада 2022 16:39 |
ТД нов. кури 2.docx |
28 листопада 2022 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2022 16:39 |
зміни до тд 2 кури (1).pdf
|
|||
28 листопада 2022 16:39 |
ТД нов. кури 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-22-009533-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РУМИТ", Код ЄДРПОУ:42289886
Дата подання: 24 листопада 2022 20:27
Довідка МВС
Згідно вимог пункту 5 Розділу III до тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі напротязі чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю має надати довідку, видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним (службовим (посадовим) особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 3, 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.
Проте, у зв’язку з військовим станом, замовити дану довідку наразі неможливо, що створює складнощі у подачі тендерної пропозиції.
Вимогу п.3 частини 1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна підтвердити інформаційною довідкою з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім того Міністерство внутрішніх справ України дає змогу в онлайн-режимі отримати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Інформація в даному витязі відповідає вимогам п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи дану ситуацію, просимо Замовника, внести відповідні зміни до тендерної документації та замінити вимогу щодо надання довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України, що містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України на вимогу, щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та витягу з інформаційно –аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Розгорнути
Згорнути
Проте, у зв’язку з військовим станом, замовити дану довідку наразі неможливо, що створює складнощі у подачі тендерної пропозиції.
Вимогу п.3 частини 1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна підтвердити інформаційною довідкою з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім того Міністерство внутрішніх справ України дає змогу в онлайн-режимі отримати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Інформація в даному витязі відповідає вимогам п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи дану ситуацію, просимо Замовника, внести відповідні зміни до тендерної документації та замінити вимогу щодо надання довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України, що містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України на вимогу, щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та витягу з інформаційно –аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2022 16:23
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2022 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" |
177 000,00
UAH з ПДВ
|
163 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
178 050,00
UAH з ПДВ
|
163 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РУМИТ" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Продцентр-плюс" |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Переможець |
163 175,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2022 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 15:08
|
32 635 FR12 (1).pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 12:04
|
ДУ_1 до Дог 372 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 10:10
|
Договір | укладений |
19 грудня 2022 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |