Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Протипожежне обладнання)
Очікувана вартість
326 247,00 UAH
UA-2022-11-22-004881-a ● dd891266c4514693af1d2f253e5bbc83
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://vodokanal.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61 |
Контактна особа: |
Олександр Цупко +380612711406 tsupko.a@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 326 247,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 262,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Вогнегасник вуглекислотний ВВК-2 (ОУ-3) 35111300-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
10 штуки
Вогнегасник вуглекислотний ВВК-3,5 (ОУ-5) 35111300-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
70 штуки
Вогнегасник порошковий ВП-2 (ОП-2) 35111300-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
1 штуки
Вогнегасник порошковий ВП-6 (ОП-6) 35111300-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
6 штуки
Вогнегасник порошковий ВП-5 (ОП-5) 35111300-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
12 штуки
Протипожежне покривало одношарове 2,0х2,0м 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
2 штуки
Багор пожежний 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
5 штуки
Лом пожежний з загином 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
41 штуки
Рукав пожежний Д-51 (к) з ГР-50 (стандарт) 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
11 штуки
Рукав пожежний Д-77 (т) з ГР-80 (стандарт) 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
16 штуки
Рукав пожежний Д-100 (т) з ГРН-100 (стандарт) 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
5 штуки
Колонка пожежна КПА 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
2 штуки
Голівка перехідна ГП 50х80 35111510-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2022 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2022 11:34 |
22.11.22 Оголошення протипожежне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 25 листопада 2022 10:31
Дата відповіді: 28 листопада 2022 07:55
вимоги:1.Учасник повинен надати на позиції товару № 1, 2, 3, 4, 5, 12 лист від виробника або офіційного представника виробника або офіційного дистриб’ютора (дилера) виробника в Україні з вказанням номеру закупівлі, з підтвердженням права Учасника пропонувати та поставляти дані товари. Якщо даний лист виданий не виробником товару, необхідно надати документальне підтвердження від виробника, щодо повноважень офіційного представника або офіційного дистриб’ютора (дилера). Документальне підтвердження має бути надане офіційному представнику або офіційному дистриб’ютору (дилеру) не раніше дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Учасник повинен надати на позиції товару № 9,10,11 лист від виробника із вказанням номеру закупівлі, з підтвердженням права Учасника пропонувати та поставляти дані товари. В листі також має бути підтвердження гарантійних зобов’язань виробника.
Дана вимога є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника, лист від виробника або офіційного представника виробника або офіційного дистриб’ютора (дилера) виробника » з підтвердженням права Учасника пропонувати та поставляти дані товари. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. видаліть дану вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк.
В документації встановлено вимогу надання листа від виробника або офіційного представника виробника або офіційного дистриб’ютора (дилера) виробника в Україні (надалі – Лист виробника) для запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання Листа виробника є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні вказаного документу від виробника або офіційного представника виробника на території України не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання або офіційного представника виробника на території України.
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію використання неякісної, контрабандної/контрафактної або іншим чином невідповідної до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник встановлює відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника на території України – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника або офіційного представника виробника на території України. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних/контрафактних товарів/продуктів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить).
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії.
Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк.
В документації встановлено вимогу надання листа від виробника або офіційного представника виробника або офіційного дистриб’ютора (дилера) виробника в Україні (надалі – Лист виробника) для запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання Листа виробника є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні вказаного документу від виробника або офіційного представника виробника на території України не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання або офіційного представника виробника на території України.
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію використання неякісної, контрабандної/контрафактної або іншим чином невідповідної до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник встановлює відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника на території України – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника або офіційного представника виробника на території України. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних/контрафактних товарів/продуктів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить).
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії.
Дискримінація
Дата подання: 25 листопада 2022 10:42
Дата відповіді: 28 листопада 2022 07:58
Вимога:довідка видана компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), що видана не раніше тридцятиденної давнини від дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі державних закупівель. Дана вимога є дискримінаційною, адже ця довідка може надаватися протяшом 30 днів. А період підготовки пропозиції становить лише 7 днів. Видаліть дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ |
325 351,38
UAH
|
325 351,38
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ #3087412513 |
Переможець |
325 351,38
UAH
|
30 листопада 2022 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 14:11
|
№ 1330-21 від 14.12.22 ФОП Хандучка П.К..pdf | укладений |
15 грудня 2022 14:07
|