Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту у приміщеннях будівель (літера "Е,"К") обласного закладу освіти "Заліщицький обласний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр" за адресою вул. С. Бандери, 68 м. Заліщики, Заліщицького району, Тернопільської області
Очікувана вартість
350 960,00 UAH
UA-2022-11-22-003590-a ● 4fc3ff1dc42248cbbf88a3638c357ff8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласний заклад освіти "Заліщицький обласний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 04590932 |
Місцезнаходження: | 48600, Україна , Тернопільська обл., м. Заліщики, вул. Степана Бандери, 68 |
Контактна особа: |
Natalia Haiduk +380966553483 zalinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2022 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 13:11 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 13:11 |
Очікувана вартість: | 350 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 754,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту у приміщеннях будівель (літера "Е,"К") обласного закладу освіти "Заліщицький обласний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр" за адресою вул. С. Бандери, 68 м. Заліщики, Заліщицького району, Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48601, Україна, Тернопільська область, м. Заліщики, вул. Степана Бандери, 68 (літера "Е,"К")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 20 банківських днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт/наданих послуг додається довідка про вартість виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-3) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2022 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
01 грудня 2022 10:22 |
2.1. ТД пожежний.doc | |
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 1 до Протоколу.docx |
01 грудня 2022 10:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc
|
|||
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc
|
|||
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
01 грудня 2022 10:22 |
2.1. ТД пожежний.doc
|
|||
01 грудня 2022 10:22 |
Додаток 1 до Протоколу.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 25 листопада 2022 11:07
Дата відповіді: 28 листопада 2022 12:43
Вимоги:Учасник повинен використовувати систему енергетичного менеджменту (енергозбереження). Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ІSO 50001, що засвідчує використання учасником системи енергетичного менеджменту (енергозбереження), щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Всі сертифікати ISO є добровільними. Учасники не зобов'язані мати даний сертифікат. Обгрунтуйте вашу вимогу та вкажіть нормативно-правовий акт відповідно до якого Учасники зобов'язані мати даний сертифікат, а відсутність якого завадить учасникам виконати необхідні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням Особливостей та умов поданої тендерної документації визначено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у оголошені. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в оголошені зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні застосовувати систему управління якістю/менеджменту стосовно монтажу систем протипожежного захисту. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001, що засвідчує використання учасником системи управління якості, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації.
Також учасник повинен використовувати систему екологічного управління/менеджменту. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001, що засвідчує використання учасником системи управління якості/менеджменту, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасник повинен використовувати систему енергетичного менеджменту (енергозбереження). Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ІSO 50001, що засвідчує використання учасником системи енергетичного менеджменту (енергозбереження), щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасник повинен використовувати у своїй діяльності систему інжиніринга пожежної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ІSO 23932, що засвідчує використання учасником системи інжинірингу, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасник повинен дотримуватися у своїй діяльності системи управління/менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ІSO 45001, що засвідчує використання учасником системи управління/менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації.
Наявність в компанії діючих сертифікатів ISO є гарантією якості та безпеки виконання робіт. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також потрібно врахувати сьогоднішню ситуацію в Україні та той факт, що необхідно забезпечити якомога меншого використання електричної енергії
Враховуючи викладене Замовник не вбачає потреби, щодо внесення змін до тендерної документації.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні застосовувати систему управління якістю/менеджменту стосовно монтажу систем протипожежного захисту. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001, що засвідчує використання учасником системи управління якості, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації.
Також учасник повинен використовувати систему екологічного управління/менеджменту. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001, що засвідчує використання учасником системи управління якості/менеджменту, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасник повинен використовувати систему енергетичного менеджменту (енергозбереження). Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ІSO 50001, що засвідчує використання учасником системи енергетичного менеджменту (енергозбереження), щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасник повинен використовувати у своїй діяльності систему інжиніринга пожежної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ІSO 23932, що засвідчує використання учасником системи інжинірингу, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасник повинен дотримуватися у своїй діяльності системи управління/менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ІSO 45001, що засвідчує використання учасником системи управління/менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, щодо монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації.
Наявність в компанії діючих сертифікатів ISO є гарантією якості та безпеки виконання робіт. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також потрібно врахувати сьогоднішню ситуацію в Україні та той факт, що необхідно забезпечити якомога меншого використання електричної енергії
Враховуючи викладене Замовник не вбачає потреби, щодо внесення змін до тендерної документації.
Дискримінація
Дата подання: 25 листопада 2022 11:07
Дата відповіді: 28 листопада 2022 12:44
В складі документів пропозиції надати підтвердження проходження курсу навчання у сфері цивільного захисту уповноваженим працівником (керівником робіт), яке повинно бути надано у вигляді посвідчення або протоколу або листа, виданого підприємством, установою чи організацією, які здійснювали навчання. Відповідно до вимог пункту 6 статті 40 та пунктів 2, 6 статті 91 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ: особи керівного складу та фахівці суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у перший рік призначення на посаду і періодично один раз на три роки зобов’язані проходити навчання у відповідних навчально-методичних центрах сфери цивільного захисту; перелік осіб, які проходять навчання з питань цивільного захисту, затверджується Кабінетом Міністрів України. таким чином відповідно до законодавства керівник робіт не зобов'яязаний проходити дане навчання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне.
Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Також у відповідності до постанови від 23 жовтня 2013 р. N 819 «Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту», визначено, що Перелік категорій осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та періодичність проходження функціонального навчання наведено у додатку 1. У відповідності до Додатку 1 вказаного порядку визначено, що Інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту, що дає можливість стверджувати про необхідність проходження керівника робіт курсу
навчання у сфері цивільного захисту уповноваженим працівником. Знову ж таки повідомляємо, що у випадку відсутності працівників з необхідними дозволами, деклараціями тощо в Учасника у Вас є можливість залучення субпідрядника/співвиконавця для забезпечення відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеними Замовником.
Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Також у відповідності до постанови від 23 жовтня 2013 р. N 819 «Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту», визначено, що Перелік категорій осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та періодичність проходження функціонального навчання наведено у додатку 1. У відповідності до Додатку 1 вказаного порядку визначено, що Інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту, що дає можливість стверджувати про необхідність проходження керівника робіт курсу
навчання у сфері цивільного захисту уповноваженим працівником. Знову ж таки повідомляємо, що у випадку відсутності працівників з необхідними дозволами, деклараціями тощо в Учасника у Вас є можливість залучення субпідрядника/співвиконавця для забезпечення відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеними Замовником.
Дискримінація
Дата подання: 25 листопада 2022 11:07
Дата відповіді: 28 листопада 2022 12:45
Вимоги:Обов’язкова наявність сертифікованого інженера з охорони праці, учасник має надати у складі пропозиції копію сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)». Відповілно до Постанови №852 учасник повинен мати таких працівників: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Цей перелік є ВИЧЕРПНИМ. Таким чином дана вимога є дискримінаційною, та підлягає виключенню з документації. Учасник не зобов'язаний мати інженера з охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання щодо внесення змін до тендерної документації наступне, що встановлюючи вимоги до кваліфікації працівників, ми виходили із наступних умов: 1) об’єкт в якому буде здійнюватися монтаж 2) терміни, необхідні для виконання монтажу (до 31.12.2022р.); 3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю 4) кваліфікація працівників необхідних для виконання монтажу.
Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення.
Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує належну кваліфікацію Учасника.
Ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи з монтажу вчасно і при цьому якісно з дотримання норм та правил охорони праці. Надання в складі пропозиції копію сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво) надасть гарантію виконання робіт із монтажу з дотримання норм та правил охорони праці.
Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення.
Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує належну кваліфікацію Учасника.
Ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи з монтажу вчасно і при цьому якісно з дотримання норм та правил охорони праці. Надання в складі пропозиції копію сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво) надасть гарантію виконання робіт із монтажу з дотримання норм та правил охорони праці.
Дискримінація
Дата подання: 25 листопада 2022 11:08
Дата відповіді: 28 листопада 2022 12:45
Вимоги:Обов’язкова наявність сертифікованого інженера з охорони праці, учасник має надати у складі пропозиції копію сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво)». Відповілно до Постанови №852 учасник повинен мати таких працівників: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Цей перелік є ВИЧЕРПНИМ. Таким чином дана вимога є дискримінаційною, та підлягає виключенню з документації. Учасник не зобов'язаний мати інженера з охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання щодо внесення змін до тендерної документації наступне, що встановлюючи вимоги до кваліфікації працівників, ми виходили із наступних умов: 1) об’єкт в якому буде здійнюватися монтаж 2) терміни, необхідні для виконання монтажу (до 31.12.2022р.); 3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю 4) кваліфікація працівників необхідних для виконання монтажу.
Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення.
Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує належну кваліфікацію Учасника.
Ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи з монтажу вчасно і при цьому якісно з дотримання норм та правил охорони праці. Надання в складі пропозиції копію сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво) надасть гарантію виконання робіт із монтажу з дотримання норм та правил охорони праці.
Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення.
Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує належну кваліфікацію Учасника.
Ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи з монтажу вчасно і при цьому якісно з дотримання норм та правил охорони праці. Надання в складі пропозиції копію сертифікату «Інженера з охорони праці (будівництво) надасть гарантію виконання робіт із монтажу з дотримання норм та правил охорони праці.
Дискримінація
Дата подання: 25 листопада 2022 11:08
Дата відповіді: 28 листопада 2022 12:45
Вимога:Також, надається сертифікат цифрової грамотності на особу, яка підписує пропозицію та уповноважена на підписання договору про закупівлю. дана вимога ж дискримінаційною, адже законодавством не передбачено обов'язкової наявності даного сертифікату. Обгрунтйте вимогу та надайте пояснення як відсутність даного сертифікату може вплинути на виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне, сертифікат цифрової грамотності – це сертифікат який підтверджує належну кваліфікацію підписанта документів пропозиції та договору, вказаний сертифікат підтверджує цифрову грамотність вказаних посадових осіб Учасника.
Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
огляд
Дата подання: 25 листопада 2022 11:11
Дата відповіді: 28 листопада 2022 12:46
вимога-Для визначення точного об’єму робіт Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті. На підтвердження виконання Учасником даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції Акт огляду об’єктів (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими представниками Замовника та Учасника, а також інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки (клас наслідків СС3) Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Акту на об’єктах.
Обстеження можливо провести на об’єктах Замовника в робочі дні з 9-30 до 16-00. У зв’язку з карантинними обмеженнями з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19, необхідно зателефонувати для узгодження зручної дати та часу прибуття представників учасника для попереднього огляду об’єктів. Додаткова інформація щодо контактних даних вказана в тендерній документації. При собі мати відповідного листа на ім’я із зазначенням уповноваженої особи-відвідувача та паспорт відвідувача.
Акт огляду об’єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні протоколи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Ви, як Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. На сьогодні в Україні запроваджено військовий стан та комендантську годину. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати Акт огляду, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо Вам прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками виконання робіт з монтажу.
Окрім того повідомляємо, що у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
Так, ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено, що оцінка протипожежного стану об'єкта - визначення відповідності приміщень, будівель, споруд та їх територій, технологічних процесів виробництв тощо вимогам чинних нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки. Також, визнчено, що роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Монтаж систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень на об’єктах, де система пожежної сигналізації встановлена, здійснюється після проведення їх перевірки. У разі коли система пожежної сигналізації перебуває у неробочому стані, монтаж інших систем здійснюється після відновлення її працездатності.
Ми як Замовник торгів зацікавлені в тому, щоб потенційний учасник у випадку перемоги відразу приступив до виконання робіт, а для цього він обов’язково повинен оглянути об’єкт та перевірити його технічний стан. Огляд об’єкту не передбачає зазначення вартості за яку Учасник може здійснити монтаж пожежної сигналізації. Тому не порушує в даній частині Принципи здійснення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками виконання робіт з монтажу.
Окрім того повідомляємо, що у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством.
Так, ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено, що оцінка протипожежного стану об'єкта - визначення відповідності приміщень, будівель, споруд та їх територій, технологічних процесів виробництв тощо вимогам чинних нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки. Також, визнчено, що роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Монтаж систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень на об’єктах, де система пожежної сигналізації встановлена, здійснюється після проведення їх перевірки. У разі коли система пожежної сигналізації перебуває у неробочому стані, монтаж інших систем здійснюється після відновлення її працездатності.
Ми як Замовник торгів зацікавлені в тому, щоб потенційний учасник у випадку перемоги відразу приступив до виконання робіт, а для цього він обов’язково повинен оглянути об’єкт та перевірити його технічний стан. Огляд об’єкту не передбачає зазначення вартості за яку Учасник може здійснити монтаж пожежної сигналізації. Тому не порушує в даній частині Принципи здійснення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту.
Відсутня специфікація
Дата подання: 01 грудня 2022 10:57
Дата відповіді: 02 грудня 2022 13:10
Доброго дня.
В Додатку 2 Тендерної документації Вами вказаний лише перелік робіт, але відсутня СПЕЦИФІКАЦІЯ з переліком обладнання, котре необхідно змонтувати
Пункт 3 частини 2 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає, що Замовник в Тендерній документації повинен вказати - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ.
Просимо завантажити СПЕЦИФІКАЦІЮ з Робочого проекту, або Відомість ресурсів, або Локальний кошторис.
В разі не завантаження даного документу, будемо змушені подавати скаргу до АМКУ, так як наявність СПЕЦИФІКАЦІЇ прямо передбачена ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обласний заклад освіти "Заліщицький обласний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр" ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з встановлення системи протипожежного захисту у приміщеннях будівель (літера "Е,"К") обласного закладу освіти "Заліщицький обласний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр" за адресою вул. С. Бандери, 68 м. Заліщики, Заліщицького району, Тернопільської області)» та повідомляє наступне.Згідно умов «Технічне завдання» Додатку № 2 до тендерної документації де передбачені технічні характеристики закупівельного товару.Замовник категорично не погоджується з Вашою позицією, що вказаного технічного завдання не достатньо для розрахунку своєї пропозиції.Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.Замовником в технічному завдані вказані вимоги стосовно сповіщувачів та оповіщувачів, зокрема:
В. п.9 вказано, Сповіщувач ПС автоматичний димовий фотоелектричний, радіоізотопний, світловий у нормальному виконанні – 78 шт;
В. п.10 Сповіщувач ПС автоматичний тепловий електроконтактний, магнітоконтактний у нормальному виконанні - 21 шт.;
В п.11. Оповіщувач пожежний ручний – 12 шт.
Тобто вказане технічне завдання містить не лише роботи, які необхідно здійснити, а містить також інформацію про обладнання, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства та недискримінує Учасника. Якщо у Вас є потреба в отримані додаткової інформації для розрахунку пропозиції, Ви можете звернутися до Замовника безпосередньо.
Також хочемо повідомити Вас про наступне. Нами 25 листопада 2022 року було отримано скаргу від ТОВ "ТОП ФАЄР", стосовно неправомірних та дискримінаційних на думку скаржника вимог що містяться в тендерній документації. Рішенням органу оскарження № 6973-р/пк-пз від 29.11.2022 року скаргу прийнято до розгляду.
Відповідно до абз. 5 п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження 2 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" «Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін.».
Вимог стосовно невідповідностей технічного завдання викладеного в Додатку 2 ТД Учасниками не піднімалося. Окрім того скарга UA-2022-11-21-012849-a.a1 не містить притензій стосовно технічного завдання викладеного в Додатку 2 ТД, а також Замовником не вносилися жодні зміни окрім тих що підіймалися в скарзі, що в свою чергу означає про неможливість оскарження вказаного у Вашому звернені питанні. Дякуємо за запитання!!!
В. п.9 вказано, Сповіщувач ПС автоматичний димовий фотоелектричний, радіоізотопний, світловий у нормальному виконанні – 78 шт;
В. п.10 Сповіщувач ПС автоматичний тепловий електроконтактний, магнітоконтактний у нормальному виконанні - 21 шт.;
В п.11. Оповіщувач пожежний ручний – 12 шт.
Тобто вказане технічне завдання містить не лише роботи, які необхідно здійснити, а містить також інформацію про обладнання, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства та недискримінує Учасника. Якщо у Вас є потреба в отримані додаткової інформації для розрахунку пропозиції, Ви можете звернутися до Замовника безпосередньо.
Також хочемо повідомити Вас про наступне. Нами 25 листопада 2022 року було отримано скаргу від ТОВ "ТОП ФАЄР", стосовно неправомірних та дискримінаційних на думку скаржника вимог що містяться в тендерній документації. Рішенням органу оскарження № 6973-р/пк-пз від 29.11.2022 року скаргу прийнято до розгляду.
Відповідно до абз. 5 п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження 2 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" «Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін.».
Вимог стосовно невідповідностей технічного завдання викладеного в Додатку 2 ТД Учасниками не піднімалося. Окрім того скарга UA-2022-11-21-012849-a.a1 не містить притензій стосовно технічного завдання викладеного в Додатку 2 ТД, а також Замовником не вносилися жодні зміни окрім тих що підіймалися в скарзі, що в свою чергу означає про неможливість оскарження вказаного у Вашому звернені питанні. Дякуємо за запитання!!!
Кримінальна відповідальність
Дата подання: 02 грудня 2022 16:35
Дата відповіді: 05 грудня 2022 12:37
Відповідні правоохоронні та контролюючі органи повинні зацікавитись і обов’язково зацікавляться якістю та термінами виконання робіт на вашому об’єкті. За такий короткий проміжок часу, за який організація-учасник, під яку ви готували закупівлю, повинна виконати роботи (а це декілька днів), здійснити неможливо.
Відповідь: Доброго дня! За розглядом вашого питання повідомляємо, що Замовник при розробленні тендерної документації керується нормами чинного законодавства, у відповідності до вимог пункту 28 "Особливостей" визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням особливостей.
Замовник дотримувався вказаної норми законодавства та розробив тендерну документацію. Стосовно обмежених строків повідомляємо наступне: відповідно до абзацу 3 та 4 п.46 особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження , договір на закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Тобто визначено, що договір про закупівлю може бути заключений через 5 днів з моменту обрання переможця. Також, Замовник у відповідності до пп. 4 пункт 19 Особливостей може продовжити строк дії договору. У відповідності до умов Проекту договору визначено, що замовник платить у відповідності до акту наданих послуг, а також передбачені тип оплати "Післяоплата". У випадку ненадання вказаних актів наданих послуг та х не виконання замовник не буде здійснювати жодних платежів.
Дякуємо за Ваше запитання!
Замовник дотримувався вказаної норми законодавства та розробив тендерну документацію. Стосовно обмежених строків повідомляємо наступне: відповідно до абзацу 3 та 4 п.46 особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження , договір на закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Тобто визначено, що договір про закупівлю може бути заключений через 5 днів з моменту обрання переможця. Також, Замовник у відповідності до пп. 4 пункт 19 Особливостей може продовжити строк дії договору. У відповідності до умов Проекту договору визначено, що замовник платить у відповідності до акту наданих послуг, а також передбачені тип оплати "Післяоплата". У випадку ненадання вказаних актів наданих послуг та х не виконання замовник не буде здійснювати жодних платежів.
Дякуємо за Ваше запитання!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-22-003590-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 25 листопада 2022 20:49
Дата подання: 25 листопада 2022 20:49
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга та докази у вкладеному файлі
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2022 14:38
рішення від 29.11.2022 № 6973.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2022 14:38
інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2022 № 7181.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2022 11:33
рішення від 06.12.2022 № 7181.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2022 16:36
Номер скарги: UA-2022-11-22-003590-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 17 грудня 2022 08:29
Дата подання: 17 грудня 2022 08:29
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 грудня 2022 13:02
рішення від 20.12.2022 № 7532.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2022 13:02
інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2022 № 7739.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 15:41
рішення від 26.12.2022 № 7739.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2022 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконали.Відминили рішення про визначення переможцем ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ".Повернули на кваліфікацію переможця, та визначили переможцем ТОВ "ТОП-ФАЄР".
Дата виконання рішення замовником: 02 січня 2023 12:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
336 642,40
UAH з ПДВ
|
336 642,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
349 500,00
UAH з ПДВ
|
349 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
336 642,40
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 09:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2022 15:38
|
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Рішення скасоване |
349 500,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 09:21
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Переможець |
336 642,40
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:00
|
договір 1.PDF | укладений |
04 січня 2023 15:57
|