Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2022-11-22-000168-a 236808751de74f7ea4ea792a12d133dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Граніна Ольга Володимирівна

380444644372 o.granina@kam.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв"
Код ЄДРПОУ: 21594647
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, будинок 10
Контактна особа: Граніна Ольга Володимирівна
380444644372
o.granina@kam.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2022 08:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2022 10:00
Початок аукціону: 02 грудня 2022 11:33
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
630 штуки
Господарчі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, проспект Героїв Сталінграда, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець розраховується з Постачальником за поставлений Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Ціна встановлюється у національній валюті України. Розрахунки за наданий Товар здійснюються впродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати поставки Товару та підписання накладних, а у випадку відсутності коштів на рахунку - на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів. Перерахунок коштів здійснюється на підставі накладної. Покупець має право на зменшення обсягів закупівлі та суми договору в залежності від реального фінансування видатків Покупця. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2022 08:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2022 08:04
ДОКУМЕНТАЦІЯ господарчі товари 2022.docx
22 листопада 2022 08:04
ДОКУМЕНТАЦІЯ господарчі товари 2022.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2022 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шакун Ігор Олександрович 41 800,00
UAH з ПДВ
40 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ 41 915,00
UAH з ПДВ
40 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2022 10:41
Електронний підпис
07 грудня 2022 10:41
ОЦП.pdf
05 грудня 2022 12:08
Електронний підпис
01 грудня 2022 09:50
Електронний підпис
01 грудня 2022 09:49
Виписка з ЄДРЮ і ФОП.pdf
01 грудня 2022 09:49
Витяг платник ЄП.pdf
01 грудня 2022 09:49
Паспорт + ІПН.PDF
01 грудня 2022 09:49
ГЛ поставка.pdf
01 грудня 2022 09:49
Стаття 17..pdf
01 грудня 2022 09:49
Довідка (ч. 2 ст. 17).pdf
01 грудня 2022 09:49
ЛГ санкції.pdf
01 грудня 2022 09:49
Довідка щодо підпису.pdf
01 грудня 2022 09:49
Довідка не юр. особа.pdf
01 грудня 2022 09:49
ТХ.pdf
01 грудня 2022 09:49
Довідка Ліцензії.pdf
01 грудня 2022 09:49
Пропозиція.pdf
01 грудня 2022 09:49
ЛГ територія.pdf
01 грудня 2022 09:49
Довідка статут.pdf
01 грудня 2022 09:49
ГЛ товар.pdf

Публічні документи

30 листопада 2022 23:54
Електронний підпис
30 листопада 2022 23:54
Пропозиція табл.pdf.p7s
30 листопада 2022 23:54
Пропозиція табл.pdf
30 листопада 2022 23:54
Частина технічна_СЕС.pdf
30 листопада 2022 23:54
Частина технічна_СЕС.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шакун Ігор Олександрович

ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Шакун Ігор Олександрович
#3058118937
Переможець 40 495,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2022 12:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2022 11:45

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей Враховуючи п. 39-40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, згідно яких розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей і якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, за результатами розгляду пропозиції учасника ФОП Шакун Ігора Олександровича за закупівлею UA-2022-11-22-000168-a з ціновою пропозицією учасника 40 495,00 грн. виявлено невідповідності, а саме: 1). Запит Замовника (п.13 Технічних вимог): Батарейка АА (за характеристиками не гірше ніж DURACELL LR6 (AA), напруга: 1,5 В, кількість в упаковці – 4шт., вид: лужна – 10 упаковок, тобто 40 шт.; Пропозиція Учасника (п.13 Цінової пропозиції): Батарейка АА, Digital, Китай – 10 шт. 2). Запит Замовника (п.14 Технічних вимог): Батарейка ААА (за характеристиками не гірше ніж DURACELL LR3 (AAА), напруга: 1,5 В, кількість в упаковці – 4шт., вид: лужна - 10 упаковок, тобто 40 шт.; Пропозиція Учасника (п.14 Цінової пропозиції): Батарейка ААА, Digital, Китай – 10 шт. З огляду на викладене, керуючись положеннями Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, пропонуємо Вам надіслати у встановлений термін нову редакцію «Цінової пропозиції», яка б відповідала запиту Замовника.

Документи

06 грудня 2022 12:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2022 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шакун Ігор Олександрович
#3058118937
40 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2022 12:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 11:39
Додаткова угода №1 до Договору №72 від 12.12.2022р..pdf укладений
26 грудня 2022 11:38
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 15:32
Договір № 72.pdf укладений
14 грудня 2022 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку з погіршенням безпекової ситуації в регіоні Постачальника та технічної неможливості виконання ним взятих на себе обов’язків щодо постачання господарчих товарів.