Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03357168 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Контактна особа: |
Коваль Лариса Василівна +380472635830 tender.ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2022 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2022 17:54 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2022 12:38 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2022 12:38 |
Очікувана вартість: | 35 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, встановлених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (із змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 300 000,00 грн. (триста тис. грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Разом з банківською гарантією Учасник повинен надати: копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії; скан-копію виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (КП «Черкасиводоканал»), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03357168, місцезнаходження: вул.Гетьмана Сагайдачного, 12, м.Черкаси, 18036; АТ «Укрсиббанк», МФО 351005, Міжнародний банківський рахунок (IBAN): UA653510050000026003317673900 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником після отримання Товару протягом 20 банківських днів з дня його отримання, з можливою відстрочкою платежу до 60 банківських днів | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2022 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2022 17:50 |
ТД - коагулянт (з особливостями).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000040 ● d523964c54b04e78ba44d141cd8de749
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2022-11-21-014697-a 21.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 09:13:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі коагулянту на основі гідроксихлориду алюмінію (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-21-014697-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-10 16:23:12
Пояснення
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-21-014697-a) за предметом Коагулянт на основі гідроксихлориду алюмінію за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, КП «Черкасиводоканал» надає наступні пояснення:
Відповідно до п.14 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, Замовник здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля коагулянту на основі гідросихлориду алюмінію здійснюється відповідно до річного плану, за власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства), бюджетні асигнування відповідно до бюджетних призначень на зазначену закупівлю не виділялись.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі - Коагулянт на основі гідроксихлориду алюмінію, були визначені відповідно до потреб підприємства, враховуючи сферу застосування, для забезпечення технологічного процесу якісної водопідготовки питної води, з врахуванням фізико-хімічного складу коагулянту (копія технічних та якісних характеристик товару додається до пояснення).
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку. Спосіб яким було отримано інформацію про ціну товару, що є предметом закупівлі – це пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну на товар, до якої відноситься інформація про ціну (з врахуванням умов поставки та умов оплати), що міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та інформація з отриманих цінових пропозицій.
Очікувана вартість була розрахована як середньоарифметичне значення з масиву цінових даних (щонайменше три ціни), щодо товару який відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, і склала 35 040 000,00 грн. (розрахунок очікуваної вартості додається до пояснення).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2022 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" |
34 992 000,00
UAH з ПДВ
|
33 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН" |
34 000 000,00
UAH з ПДВ
|
34 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" #32670939 |
Переможець |
33 960 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2022 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 15:41
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 10:25
|
Договір 523 ТОВ ТАЛО коагулянт.pdf | укладений |
15 грудня 2022 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |