Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2022 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 688 270,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 441,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2022 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2022 17:41 |
Оголошення про торги вул. Оноре де Бальзака, 57, п. 1-6.pdf | |
21 листопада 2022 17:41 |
Тендерна документація з проектом договору Реконструкція ліфтів вул. Оноре де Бальзака, 57, п.1-6.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000019 ● d93df9f3b29d4f33b34c4e86b7914c97
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
35 UA-2022-11-21-014613-a 21.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 12:03:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 57, під'їзди 1-6 у Деснянському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-21-014613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 1 до договору підряду від 15.12.2022 № 49/22-КТ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 16:55:21
Щодо надання поснень та відповідних документів у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 57, під'їзди 1-6 у Деснянському районі м. Києва», очікуваною вартістю 16 688 270,20 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за № UA-2022-11-21-014613-a), щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких, вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної спрощеної закупівлі (UA-2021-08-28-002777-c) укладено договір № 30-ПР від 22-09-2021 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 57, під'їзди 1-6 у Деснянському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «Майстерліфт» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 11.11.2021 р. № 01-0294-21/ЦБ, розроблений філією «Київоблбудекспертиза» Державного Підприємства «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2022-11-21-014613-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 57, під'їзди 1-6 у Деснянському районі м. Києва» склала 16 688 270,20 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році» (зі змінами). Експертний звіт № 01-0294-21/ЦБ від 11.11.2021 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році»(зі змінами), рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» додаються.
Щодо вашого запиту надати інформацію та її документальне підтвердження щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 1 до договору підряду від 15.12.2022 № 49/22-КТ, повідомляємо вам, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону.
При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Оскільки органи казначейства та інші контролюючі органи вимагають від Підприємства публікувати абсолютно всі додаткові угоди в електронній системі закупівель, в тому числі які не підпадають під ст. 41 Закону, в полі «Опис змін» зазначено, які зміни було внесено до договору. Так як це не передбачено технічно електронною системою закупівель, то можливості коректного розміщення таких угод у системі немає.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
16 686 004,80
UAH з ПДВ
|
16 686 004,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
16 686 004,80
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2022 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2022 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2023 16:09
|
Додаткова угода № 3 від 07.08.2023р. до Дог.№ 49-22-КТ від 15.12.2022р..pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:31
|
Додаткова угода № 2 від 05.04.2023 до дог. № 49-22-КТ від 15.12.2022.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:47
|
Додаткова угода № 1 від 15.12.2022 до Договору підряду № 49-22-КТ від 15.12.2022.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 15:42
|
Договір підряду № 49-22-КТ від 15.12.2022 вул. Оноре де Бальзака, 57, п. 1-6.pdf | укладений |
15 грудня 2022 15:41
|
Договір підряду № 49-22-КТ від 15.12.2022 вул. Оноре де Бальзака, 57, п. 1-6.pdf | укладений |
15 грудня 2022 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.3. Договору Сторони, на підставі взаємної згоди, вирішили внести зміни до Договору, а саме: - в розділ 2 Договору «Строки виконання робіт»; - в розділ 3 Договору «Договірна ціна»; - в розділ 4 Договору «Умови виконання Робіт»; - в розділ 5 Договору «Порядок розрахунків»; - в розділ 15 Договору «Інші умови Договору»; - пункти 6.1.3. і 15.9. Договору виключити. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 15.12.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 49/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді 2 від 05.04.2023 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 49/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 3 від 07.08.2023 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 49/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |