Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ємність вертикальна кругла,1000л
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2022-11-21-008804-a c6e71b7544474069836664cdc1afeea1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Оксана Володимирівна

+380973117552 lytvynoksana2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Литвин Оксана Володимирівна
+380973117552
lytvynoksana2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Згідно протоколу УО від 17.11.2022 року №70
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Ємність вертикальна кругла,1000л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за наданий товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування уц безготівковій формі, в гривнях,грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

21 листопада 2022 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Цуркан Алла Миколаївна
#2209017842
Переможець 310 000,00
UAH
21 листопада 2022 14:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 16:08
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 16:16
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
19 грудня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 16:14
обгрунтування.PDF укладений
21 листопада 2022 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п.11.1 частини 11 Договору «істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі,крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та на підставі листа №2/12 від 14 грудня 2022 року від Постачальника Сторони дійшли згоди п. 5.1. Договору №ПД-153 від 17.11.2022 року за предметом закупівлі «Ємність вертикальна кругла,1000л) (за кодом ДК 021:2015 44610000-9-Цистерни,резервуари,контейнери та посудини високого тиску) викласти в наступній редакції: «5.1 Строк поставки товару: до 25 грудня 2022 року». 2.Ця Угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 3.Ця Угода складена та підписана у двох екземплярах, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони. 4.Решта умов Договору залишаються незмінними і є обов’язковими для виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: ПД-153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 310 000,00
UAH