Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266747 tender-SAD@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2022 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 210 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 434,8 км
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться в межах виділеного фінансування по фактично наданих обсягах послуг. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанов КМУ. Детальні умови викладено в проєкті договору. Джерело фінансування – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2022 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2022 11:55 |
Додаток № 5 Проєкт Договору.docx | |
21 листопада 2022 11:55 |
ТД ЕУ АДЗКДЗ в межах РО прот. 434,8 км.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000037 ● aacfe2b2e70e4a9c9aa6e10a29e1174c
- Статус: завершено ● Дата: 18 травня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2022-11-21-005294-a 21.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-23 10:37:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 434,8 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-21-005294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердним документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 17.01.2023 № 2 до договору від 15.12.2022 № 29.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПАТ«РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-28 16:34:39
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу (UA-M-2023-03-20-000037) процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 434,8 км (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-21-005294-a) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердним документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 17.01.2023 № 2 до договору від 15.12.2022 № 29.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПАТ«РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 23.03.2023 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Стосовно надання інформації та розрахунки із підтвердним документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо:
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючих автомобільних доріг було визначена потреба у відновленні незначних руйнувань земляного полотна, ліквідації руйнувань, деформацій дорожнього покриття, забезпечення належного санітарно-естетичного стану смуги відведення, розділювальної смуги та узбіччя.
Обґрунтування та розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі робіт (послуг) виконано відповідно до дефектного акту та СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.».
Водночас надаємо скановану копію (див. файл «1.1. Обґрунтування.PDF») та посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_protsedur_zakupivel/53115.html.
В підтвердження підстав, якими розраховувалася очікувана вартість та визначено розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик на закупівлю по «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 434,8 км (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» надаємо скановану копію дефектного акту (див. файл «1.2. Дефектний акт.PDF»).
2. Щодо інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 17.01.2023 № 2 до договору від 15.12.2022 № 29 зазначаємо наступне:
Згідно з ч. 7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Зазначена додаткова угода від 17.01.2023 № 2 до договору від 15.12.2022 р. № 29 укладена відповідно до пп.4 п.1.14., п.9.3. Договору, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами) та з урахуванням постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, а також відповідно до Плану фінансування дорожнього господарства у 2023 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету по Службі автомобільних доріг у Рівненській області за КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм» за напрямом видатків «Поточний ремонт, поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» відповідно до обсягу видатків спрямованого на експлуатаційне утримання мережі автомобільних доріг державного значення. (див. файл «2. Витяг з плану фінансування на 2023 р.»).
Видатки на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення не затверджуються на кожен предмет закупівлі окремо, а проводяться на підставі Плану фінансування дорожнього господарства на відповідний 2023 рік в межах мережі автомобільних доріг загального користування державного значення, що становить 2014 км по Рівненській області та спрямовуються по відповідним видам робіт (послуг) пропорційно до визначеної мережі автомобільних доріг з відповідною протяжністю по конкретному предмету закупівлі. За Договором від 15.12.2022 р. № 29 експлуатаційному утриманню підлягає мережа автомобільних доріг протяжністю 434,8 км.
Відповідно до зазначеного, по Договору від 15.12.2022 р. № 29 у 2023 році є лише часткове фінансування вказаного предмету закупівлі.
Вказана вище об’єктивна обставина документально підтверджує затримку фінансування витрат замовника в цілому по «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 434,8 км», що спричинило продовження терміну надання послуг та строку дії договору згідно з укладеною додатковою угодою від 17.01.2023 р. № 2 до договору від 15.12.2022 р. № 29. Зазначені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що відповідає вимогам пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Щодо виконання ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону повідомляємо, що даним переможем процедури закупівлі було надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, згідно листів №554, №555 та №556 від 05.12.2022 року пакет документів, що підтверджує право директора на підписання договору про закупівлю, а також копії ліцензії та документи дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, які розміщений в електронній системі закупівель у розділі документи ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» (див. файли «Супровідний лист.pdf», «Уповноважена особа.pdf», «Інформаційна довідка до ліцензії.pdf», «Лист-пояснення.pdf», «Ліцензія.pdf» які оприлюднений 05.12.2022 року об 09 год. 33 хв.).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 13:17:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 434,8 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-21-005294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні копії додаткової угоди № 1 до договору від 15.12.2022 № 29 та документального обґрунтування обставин, що спричинили її укладання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 09:57:44
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 434,8 км (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-21-005294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону Укр аїни «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на отримання копії додаткової угоди № 1 до договору від 15.12.2022 №29 та документального обґрунтування обставин, що спричинили її укладання.
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 03.04.2023 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п.23 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Особливості) надає наступні пояснення, щодо обґрунтування та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 27.12.2022 №1 до договору від 15.12.2022 № 29.
Відповідно до ч.7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Згідно з п.19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих Особливостей.
Додаткова угода від 27.12.2022 №1 до договору від 15.12.2022 №29 не підлягала оприлюдненню згідно з вимогами Закону та Особливостей оскільки підставами внесення змін до договору було приведення у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування та відповідно до фактично наданих послуг, що не є змінами істотних умов договору у відповідності до ч.5 ст.41 Закону та п.19 Особливостей.
До пояснення додається сканкопія Додаткової угоди від 27.12.2022 №1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
209 820 000,00
UAH з ПДВ
|
209 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
209 820 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2023 11:34
|
Д.У. №2 до Д. №29 від 15.12.22 продовження строку дії договору.PDF | зміни до договору |
17 січня 2023 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 17:56
|
Розрахунки (434,8км).pdf | укладений |
15 грудня 2022 17:56
|
Договір № 29.PDF | укладений |
15 грудня 2022 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп.4 п.1.14., п.9.3. Договору, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами) та з урахуванням постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 5.1. та п.10.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 15.12.2022 – 31.12.2024р. «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.9.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток до Договору: Календарний план (Додаток № 3), та викласти його у редакції, що додається. Додатки: Календарний план (Додаток № 3). |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |