Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
28 000 000,00 UAH
UA-2022-11-20-000756-a ● 867b019c596d48658af6bb59fddf7d0c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2022 22:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 набір
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 14:29 |
Перелік змін.docx | |
25 листопада 2022 14:29 |
Повідомлення про внесення змін.docx | |
25 листопада 2022 14:29 |
Технічна специфікація.docx | |
25 листопада 2022 14:29 |
Тендерна документація.doc | |
20 листопада 2022 22:17 |
Проект договору.docx |
25 листопада 2022 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2022 14:29 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 листопада 2022 14:29 |
Повідомлення про внесення змін.docx
|
|||
25 листопада 2022 14:29 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
25 листопада 2022 14:29 |
Тендерна документація.doc
|
|||
20 листопада 2022 22:17 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 листопада 2022 11:30
Дата відповіді: 22 листопада 2022 14:24
Доброго дня.
Додатком 1 до Тендерної документації (п.2) передбачено, що учасники мають надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання умов договору. Довідка повинна містити інформацію про ПІБ працівників, посаду, досвід роботи на посаді, інформацію про освіту. В даній довідці надати інформацію, щодо всіх працівників, які будуть залученні до виконання умов цього договору, включаючи комплектувальників товару не менше 8 та вантажників не менше 2. Дані про працівників повинні бути підтверджені копіями наказів про призначення на роботу або копіями трудових договорів або копіями з трудової книги працівника або іншим документом підтверджуючим співпрацю.
Просимо надати відповідь чи обов'язково мають бути наявність комплектувальників, чи це можуть бути інші працівники, які можуть виконати відповідні функції, наприклад підсобні робітники чи різноробочі? І у разі подання в довідці інформації про наявність таких працівників чи не стане це причиною відхилення пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником визначено відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації саме не менше 8 комплектувальників.
порівняльна таблиця
Дата подання: 22 листопада 2022 11:35
Дата відповіді: 22 листопада 2022 14:24
п.13 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції потрібно надати, зокрема, порівняльну таблицю щодо запропонованого товару, де зазначається виробник та характеристики товару (з наданням копії офіційних документів, які доводять аналогічність (технічну відповідність) поданого в Додатку 3 замовника та запропонованого учасником товару), що пропонується Учасником у порівнянні з товаром, визначеним Замовником у Додатку 3 до Оголошення.
Яку саме інформацію потрібно надати щодо характеристик товару, просимо надати перелік інформації.
Що саме передбачає Замовник під копіями офіційних документів, які доводять аналогічність (технічну відповідність) товару? Це може бути декларація виробника або посвідчення якості або сертифікат якості?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Прошу більш детально ознайомитись з тендерною документацією, відповідь на ваше запитання ви можете побачити в п. 14 Додатку 1 до тендерної документації
Питання
Дата подання: 24 листопада 2022 20:24
Дата відповіді: 25 листопада 2022 14:27
Шановний замовнику! Чи не могли б ви внести зміни до складу набору та дозволити до постачання Консерва «кілька в томаті» або Консерва "кілька в томатному соусі" відповідно до дсту або гсту або ту
Таке прохання зумовлено тим, що через військову агресію багато заводів припинили свою діяльність, і зараз лише незначний відсоток виробників в Україні все ще здійснюють свою діяльність виготовляючи консерву « кільку в томаті»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ваше звернення буде розглянуто та внесено відповідні зміни до закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-20-000756-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 24 листопада 2022 20:27
Вимога
Вимагаємо внести зміни та привести у відповідність додаток 3 до тенедерноі документаціі
Абзац 2 технічної специфікації не відповідає вимогам тендерної документаціі та предмету закупівлі
Абзац 2 передбачає, що учасник самостійно та на власний рахунок проводить обов’язкове формування ГІГІЄНІЧНОГО набору у зручну тару.
Предметом закупівлі є ПРОДУКТОВІ набори
Вимагаємо внести зміни до технічної специфікації або до тендерної документаціі та пояснити які гігієнічні набори повинні входити до складу продуктових наборів
Розгорнути
Згорнути
Абзац 2 технічної специфікації не відповідає вимогам тендерної документаціі та предмету закупівлі
Абзац 2 передбачає, що учасник самостійно та на власний рахунок проводить обов’язкове формування ГІГІЄНІЧНОГО набору у зручну тару.
Предметом закупівлі є ПРОДУКТОВІ набори
Вимагаємо внести зміни до технічної специфікації або до тендерної документаціі та пояснити які гігієнічні набори повинні входити до складу продуктових наборів
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2022 14:27
Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ваше звернення буде розглянуто та внесено відповідні зміни до закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" |
24 763 200,00
UAH з ПДВ
|
24 763 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" #42938457 |
Відхилено |
24 763 200,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2022 18:38
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій