Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мережеве обладнання (згідно специфікації)
Очікувана вартість
111 300,00 UAH
UA-2022-11-18-014482-a ● 277affcd2f96474993dc28a1c26279e7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Вадим Льовочкін +380678727953 infotender221@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 23:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 111 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 556,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Мережеве обладнання (згідно специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м .Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2022 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 22:43 |
Тендерна документація 29.11.22_2610_111300.00_Зміни29.11.2022.docx | |
29 листопада 2022 22:43 |
Перелік змін 29112022.docx | |
25 листопада 2022 14:49 |
Перелік змін 25112022.docx | |
18 листопада 2022 23:08 |
Проєкт договору.docx |
05 грудня 2022 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 листопада 2022 22:43 |
Тендерна документація 29.11.22_2610_111300.00_Зміни29.11.2022.docx
|
|||||||||
29 листопада 2022 22:43 |
Перелік змін 29112022.docx
|
|||||||||
25 листопада 2022 14:49 |
Перелік змін 25112022.docx
|
|||||||||
18 листопада 2022 23:08 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-18-014482-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ФІЛОН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2933816335
Дата подання: 30 листопада 2022 11:44
Внесення змін до тендерної документації
Комунальне підприємство «Інфо-Рада-Дніпро» Дніпровської міської ради (надалі Замовник) в розділ III п.5 тендерної документації були додані зміни:
«Обов’язкова наявність в Учасника можливості транспортування предмету закупівлі для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого, тощо. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: - У разі якщо транспортний засіб є власністю Учасника надати техпаспорт на транспортний засіб - У разі якщо транспортний засіб знаходиться в оренді або користуванні тощо, надати копію такого договору оренди/корис Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі про наявність у штаті Учасника 3 працівників відповідної кваліфікації, (які наддадуть кваліфіковану консультацію з встановлення та обслуговування техніки), де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується залучати до виконання договору відповідно до предмета закупівлі. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає: штатний розпис, витяги із трудових книжок, накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.»
Учасник тендерної закупівлі є фізичною-особою підприємцем, і здійснює свою діяльність без найманих працівників. Фізична особа-підприємець, як учасник даної закупівлі, має відповідну кваліфікацію, для консультації з встановлення та обслуговування техніки.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує участь для фізичних-осіб підприємців, які працюють самостійно.
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» :
« 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Розгорнути
Згорнути
«Обов’язкова наявність в Учасника можливості транспортування предмету закупівлі для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого, тощо. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: - У разі якщо транспортний засіб є власністю Учасника надати техпаспорт на транспортний засіб - У разі якщо транспортний засіб знаходиться в оренді або користуванні тощо, надати копію такого договору оренди/корис Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі про наявність у штаті Учасника 3 працівників відповідної кваліфікації, (які наддадуть кваліфіковану консультацію з встановлення та обслуговування техніки), де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується залучати до виконання договору відповідно до предмета закупівлі. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає: штатний розпис, витяги із трудових книжок, накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.»
Учасник тендерної закупівлі є фізичною-особою підприємцем, і здійснює свою діяльність без найманих працівників. Фізична особа-підприємець, як учасник даної закупівлі, має відповідну кваліфікацію, для консультації з встановлення та обслуговування техніки.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує участь для фізичних-осіб підприємців, які працюють самостійно.
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» :
« 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2022 12:15
Вимоги викладені у р. III п. 5 Кваліфікаційні критерії не порушують норм ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме, статтю 16 та статтю 5 Закону.
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не порушують принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом та допомагають замовнику обрати надійного постачальника, який має досвід постачання обладнання аналогічного складу, якості та кількості у визначені терміни, будь який учасник має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не порушують принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом та допомагають замовнику обрати надійного постачальника, який має досвід постачання обладнання аналогічного складу, якості та кількості у визначені терміни, будь який учасник має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИСЕТ" |
109 680,00
UAH з ПДВ
|
109 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИСЕТ" #31655506 |
Переможець |
109 680,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 17:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2022 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:07
|
ДУ1 109680,00.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 12:01
|
Дог№2212-2_2610_109680,00.pdf | укладений |
22 грудня 2022 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 22/12-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |