Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км
Очікувана вартість
360 000 000,00 UAH
UA-2022-11-18-010605-a b7b5f06bd94e4f999f1280bfc9815a4e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266747 tender-SAD@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266747
tender-SAD@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2022 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2022 10:00
Очікувана вартість: 360 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг проводиться в межах виділеного фінансування по фактично наданих обсягах послуг. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанов КМУ. Детальні умови викладено в проєкті договору. Джерело фінансування – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 листопада 2022 14:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 листопада 2022 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2022 14:55
Додаток № 5 Проєкт Договору.docx
18 листопада 2022 14:55
ТД ЕУ АДЗКДЗ в межах РО прот. 700,2 км.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-25-000028 ● 2e06490cee4440ff83f388f3e264ae3d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2023 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.01.2023 № 18

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-11-18-010605-a 18.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-31 15:45:11

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (код ДК 021:2015: 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору від 15.12.2022 № 27 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 27.01.2023 № 3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-03 14:19:38

Відповідь на запит ДАСУ від 03.02.2023

У межах проведення моніторингу (UA-M-2023-01-25-000028) процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору від 15.12.2022 № 27 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 27.01.2023 № 3.
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 31.01.2023 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Стосовно здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість:
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючих автомобільних доріг та було визначена потреба у відновленні незначних руйнувань земляного полотна, ліквідації руйнувань, деформацій дорожнього покриття, забезпечення належного санітарно-естетичного стану смуги відведення, розділювальної смуги та узбіччя.
Обґрунтування очікуваної вартості визначена відповідно до дефектного акту та СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.» (див. файл «1. Дефектний акт.pdf».
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо скановану копію обґрунтування (див. файл «2. Обґрунтування.PDF») та посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_protsedur_zakupivel/53114.html.
3. Щодо інформації та її документального підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору від 15.12.2022 № 27 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 27.01.2023 № 3 зазначаємо наступне.
Згідно з ч. 7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Зазначена додаткова угода від 27.01.2023 № 3 до договору від 15.12.2022 р. № 27 укладена відповідно до пп.4 п.1.14., п.9.3. Договору, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами) та з урахуванням постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, а також відповідно до Плану фінансування дорожнього господарства у 2023 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету по Службі автомобільних доріг у Рівненській області за КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм» за напрямом видатків «Поточний ремонт, поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» відповідно до обсягу видатків спрямованого на експлуатаційне утримання мережі автомобільних доріг державного значення. (див. файл «3. Витяг з плану фінансування на 2023р.»).
Видатки на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення не затверджуються на кожен предмет закупівлі окремо, а проводяться на підставі Плану фінансування дорожнього господарства на відповідний 2023 рік в межах мережі автомобільних доріг загального користування державного значення, що становить 2014 км по Рівненській області та спрямовуються по відповідним видам робіт (послуг) пропорційно до визначеної мережі автомобільних доріг з відповідною протяжністю по конкретному предмету закупівлі. За Договором від 15.12.2022 р. № 27 експлуатаційному утриманню підлягає мережа автомобільних доріг протяжністю 700,2 км.
Відповідно до зазначеного, по Договору від 15.12.2022 р. № 27 у 2023 році є лише часткове фінансування вказаного предмету закупівлі.
Вказана вище об’єктивна обставина документально підтверджує затримку фінансування витрат замовника в цілому по «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км», що спричинило продовження терміну надання послуг та строку дії договору згідно з укладеною додатковою угодою від 27.01.2023 р. № 3 до договору від 15.12.2022 р. № 27 року. Зазначені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що відповідає вимогам пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».



Додатки:

1. Сканована копія дефектного акту;
2. Сканована копія обґрунтування;
3. Сканована копія витягу з плану фінансування на 2023р.;

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-09 15:41:31

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (код ДК 021:2015: 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 15.12.2022 № 27.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-14 15:39:47

Відповідь на запит ДАСУ від 14.02.2022

У межах проведення моніторингу (UA-M-2023-01-25-000028) процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (код ДК 021:2015: 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 15.12.2022 № 27.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 09.02.2023 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Щодо надання інформації та її документальне підтвердження щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 15.12.2022 № 27 зазначаємо:
1.1. Додатковою угодою № 1 від 27.12.2022 року було внесено зміни в додаток № 3 «Календарний план» договору № 27 від 15.12.2022 року у зв’язку з приведенням у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування та відповідно до фактично наданих послуг (див. файл «1.1. Д.у. № 1 до Д. № 27 від 15.12.2022.PDF»).
1.2. Додатковою угодою № 2 від 28.12.2022 року було доповнено п.5.3. Договору пп.5.3.1., щодо можливості залучення інших субпідрядних організацій з метою забезпечення належного функціонування транспортної інфраструктури, що забезпечую життєдіяльність населення та функціонування держави в умовах воєнного стану, зокрема експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства на автомобільних дорогах загального користування державного значення, недопущення порушень строків установлених нормами щодо усунення загрози безпечного проїзду автотранспорту та внесено зміни в розділ «XV. Адреси, реквізити та підписи сторін» в частині реквізитів Замовника (див. файл «1.2. Д.у. № 2 до Д. № 27 від 15.12.2022.PDF»).
Перелічені зміни внесені додатковими угодами № 1 від 27.12.2022 року та № 2 від 28.12.2022 року не підлягає оприлюдненню, тому що зміни викладені у них жодним чином не стосуються, а ні статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами), а ні п.19 постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».


Додатки:

1.1. Сканована копія Додаткової угоди № 1 від 27.12.2022 року до Договору № 27 від 15.12.2022 року;
1.2. Сканована копія Додаткової угоди № 2 від 28.12.2022 року до Договору № 27 від 15.12.2022 року.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 359 640 000,00
UAH з ПДВ
359 640 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 грудня 2022 07:12
Електронний підпис
07 грудня 2022 07:10
Розрахунок зп
07 грудня 2022 07:10
Розрахунок звв
07 грудня 2022 07:10
ЗВВ 2021
07 грудня 2022 07:10
Адмін витрати 2021
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_Т2
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ОС_05-01_1
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ОПР
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-08
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-07
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-06
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-05
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-04
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-03
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-02
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ЛС1_05-01-01
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_ИВР
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_6
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_4
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_3
07 грудня 2022 07:10
ДЦ_2
01 грудня 2022 17:21
Електронний підпис
01 грудня 2022 17:20
Протокол заг. зборів
01 грудня 2022 17:20
Наказ на директора
01 грудня 2022 17:20
Копія ліцензії
01 грудня 2022 17:20
Інформаційний лист
01 грудня 2022 17:20
Довідка
01 грудня 2022 17:20
Довідка 1
01 грудня 2022 17:20
Витяг
01 грудня 2022 17:20
Витяг з ЄДР
01 грудня 2022 17:20
Довідка ч. 2 ст. 17
01 грудня 2022 11:53
Електронний підпис
01 грудня 2022 11:50
Інвентарна картка
30 листопада 2022 23:15
Електронний підпис
25 листопада 2022 15:55
Електронний підпис
25 листопада 2022 15:49
31. Гарантійний лист.pdf.p7s.zip
25 листопада 2022 15:49
29. Лист-згода.pdf
25 листопада 2022 15:49
26. Лист-відгук копія.pdf
25 листопада 2022 15:49
28. Проєкт договору.pdf.p7s.zip
25 листопада 2022 15:49
26. КБ-3 копія.pdf
25 листопада 2022 15:49
26. Договір 7 копія.pdf
25 листопада 2022 15:49
23. Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2022 15:49
18. Довідка погодження.pdf.p7s.zip
25 листопада 2022 15:49
ПРАЦІВНИКИ1.zip
25 листопада 2022 15:49
25. ПРАЦІВНИКИ3.zip
25 листопада 2022 15:49
25. ПРАЦІВНИКИ4.zip
25 листопада 2022 15:49
25. ПРАЦІВНИКИ2.zip
25 листопада 2022 15:49
11. Статут.pdf
25 листопада 2022 15:49
11. Опис.pdf
25 листопада 2022 15:49
12. Протокол 18-2022.pdf
25 листопада 2022 15:49
11. наказ Дяченко.pdf
25 листопада 2022 15:49
22. Договір ТОВ УКРКВАРЦ.pdf
25 листопада 2022 15:49
26. Відгук від 24.11.2022.PDF
25 листопада 2022 15:49
11. Копія наказу Дяченко.pdf
25 листопада 2022 15:49
22. ТЕХНІКА4.zip
25 листопада 2022 15:49
11. Довіреність.pdf.p7s.zip
25 листопада 2022 15:49
22. ТЕХНІКА5.zip
25 листопада 2022 15:49
11. Довіреність.pdf
25 листопада 2022 15:49
22. ТЕХНІКА3.zip
25 листопада 2022 15:49
22. ТЕХНІКА2.zip
25 листопада 2022 15:49
11. Витяг з ЄДР станом 30.09.2022.pdf
25 листопада 2022 15:49
22. Договори2.zip
25 листопада 2022 15:49
11. Виписка з протоколу.pdf
25 листопада 2022 15:49
22. Договори1.zip
25 листопада 2022 15:49
11. Виписка ЄДР 17.11.2021.pdf
25 листопада 2022 15:49
32. Лист Замовника.pdf
25 листопада 2022 15:49
22. ТЕХНІКА (1ша частина).zip
25 листопада 2022 15:49
10. Копія Ліцензії.pdf
25 листопада 2022 15:49
5. ТОВ__СПЕЦ_КОМПЛЕКТ_ПОСТАЧ_.pdf
25 листопада 2022 15:49
5. Довідка.zip
25 листопада 2022 15:49
5. Довідка (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 359 640 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2022 16:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2022 16:06

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасника подана «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» №434 від 25.11.2022 р. (файл «Інформація про наявність техніки.PDF») згідно з якою: 1.1) в розділі «Машини для розмітки доріг» п.2. «Машина для нанесення дорожньої розмітки Шмель11А на базі спеціального вантажного бортового-тентованого ГАЗ 3302 (реєстраційний номер ВО9254СТ)» в стовпчику «Тип /марка/ модель, рік випуску» зазначене найменування «Машина розміточна «Шміль 11А» на базі ГАЗ-3302, номерний знак ВО9254СТ/Без типу/Без моделі/Без марки/Без року випуску», що не підтверджується а ні інвентарною карткою обліку основних засобів №00-000003 від 16.11.2022 р., а ні Свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу Серія СХА №627140 від 01.09.2021 року, а ні Атестатом виробництва згідно яких марка машина для нанесення дорожньої розмітки «Шмель11А». 1.2) в розділі «Агрегати зварювальні пересувні» п.1. «Зварювальний генератор» в стовпчику «Тип /марка/ модель, рік випуску» не зазначено рік випуску; 1.3) в розділі «Компресори» п.2. «Компресор» в стовпчику «Тип /марка/ модель, рік випуску» зазначене найменування «Компресор/EVO ZA-65 100/2/2 кВт/ 2018 року випуску», що не підтверджується інвентарною карткою обліку основних засобів № 00033 від 16.03.2018 року згідно якого тип/марка/модель Компрессор EVO ZA-65 100. 2.2 кВт, 100л». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.п.1.2.1. п.1.2. ч.1. Додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) …. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати уточнену «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» згідно вимог п.п.1.2.1. п.1.2. ч.1. Додатку № 2 до тендерної документації: 1.1) з вірною інформацією про «Тип/марка/модель» в розділі «Машини для розмітки доріг» п.2. машина для нанесення дорожньої розмітки, що підтверджується Інвентарною карткою обліку основних засобів №00-000003 від 16.11.2022 р., Свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу Серія СХА №627140 від 01.09.2021 року та Атестатом виробництва; 1.2) з зазначенням рік випуску в стовпчику «Тип /марка/ модель, рік випуску» розділі «Агрегати зварювальні пересувні» п.1. «Зварювальний генератор»; 1.3) з вірною інформацією про «Тип/марка/модель» в розділі «Компресори» п.2. «Компресор», що підтверджується інвентарною карткою обліку основних засобів № 00033 від 16.03.2018 року.

Документи

01 грудня 2022 16:12
Електронний підпис
28 листопада 2022 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2022 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
359 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2022 16:12
Електронний підпис
28 листопада 2022 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2024 15:44
ДУ_8_договір_27_15.12.2022.PDF зміни до договору
04 квітня 2024 15:44
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2023 14:54
Д.У. №3 до Д. №27 від 15.12.22 продовження строку дії договору.PDF зміни до договору
17 січня 2023 14:54
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 15:35
Розрахунки (700,2 км).pdf укладений
15 грудня 2022 15:35
Договір № 27.pdf укладений
15 грудня 2022 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.4 п.1.14., п.9.3. Договору, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами) та з урахуванням постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 5.1. та п.10.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 15.12.2022 – 31.12.2024р. «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.9.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток до Договору: Календарний план (Додаток № 3), та викласти його у редакції, що додається. Додатки: Календарний план (Додаток № 3).
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із затримкою фінансування в повному обсязі витрат Замовника, керуючись п.п.4 п.1.14 п.9.3., 10.3 Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін надання послуг та викласти п.5.1., 10.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: 15.12.2022р. по 31.12.2025р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 9.3. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додаток до Договору: Календарний план (Додаток №3) та викласти його в редакції, що додається. Додаток: Календарний план (Додаток №3); 3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML