Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266747 tender-SAD@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 360 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться в межах виділеного фінансування по фактично наданих обсягах послуг. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанов КМУ. Детальні умови викладено в проєкті договору. Джерело фінансування – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 14:55 |
Додаток № 5 Проєкт Договору.docx | |
18 листопада 2022 14:55 |
ТД ЕУ АДЗКДЗ в межах РО прот. 700,2 км.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000028 ● 2e06490cee4440ff83f388f3e264ae3d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-11-18-010605-a 18.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 15:45:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (код ДК 021:2015: 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору від 15.12.2022 № 27 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 27.01.2023 № 3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-03 14:19:38
Відповідь на запит ДАСУ від 03.02.2023
У межах проведення моніторингу (UA-M-2023-01-25-000028) процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору від 15.12.2022 № 27 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 27.01.2023 № 3.
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 31.01.2023 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Стосовно здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість:
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючих автомобільних доріг та було визначена потреба у відновленні незначних руйнувань земляного полотна, ліквідації руйнувань, деформацій дорожнього покриття, забезпечення належного санітарно-естетичного стану смуги відведення, розділювальної смуги та узбіччя.
Обґрунтування очікуваної вартості визначена відповідно до дефектного акту та СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.» (див. файл «1. Дефектний акт.pdf».
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо скановану копію обґрунтування (див. файл «2. Обґрунтування.PDF») та посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_protsedur_zakupivel/53114.html.
3. Щодо інформації та її документального підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору від 15.12.2022 № 27 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 27.01.2023 № 3 зазначаємо наступне.
Згідно з ч. 7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Зазначена додаткова угода від 27.01.2023 № 3 до договору від 15.12.2022 р. № 27 укладена відповідно до пп.4 п.1.14., п.9.3. Договору, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами) та з урахуванням постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, а також відповідно до Плану фінансування дорожнього господарства у 2023 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету по Службі автомобільних доріг у Рівненській області за КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм» за напрямом видатків «Поточний ремонт, поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» відповідно до обсягу видатків спрямованого на експлуатаційне утримання мережі автомобільних доріг державного значення. (див. файл «3. Витяг з плану фінансування на 2023р.»).
Видатки на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення не затверджуються на кожен предмет закупівлі окремо, а проводяться на підставі Плану фінансування дорожнього господарства на відповідний 2023 рік в межах мережі автомобільних доріг загального користування державного значення, що становить 2014 км по Рівненській області та спрямовуються по відповідним видам робіт (послуг) пропорційно до визначеної мережі автомобільних доріг з відповідною протяжністю по конкретному предмету закупівлі. За Договором від 15.12.2022 р. № 27 експлуатаційному утриманню підлягає мережа автомобільних доріг протяжністю 700,2 км.
Відповідно до зазначеного, по Договору від 15.12.2022 р. № 27 у 2023 році є лише часткове фінансування вказаного предмету закупівлі.
Вказана вище об’єктивна обставина документально підтверджує затримку фінансування витрат замовника в цілому по «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км», що спричинило продовження терміну надання послуг та строку дії договору згідно з укладеною додатковою угодою від 27.01.2023 р. № 3 до договору від 15.12.2022 р. № 27 року. Зазначені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що відповідає вимогам пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Сканована копія дефектного акту;
2. Сканована копія обґрунтування;
3. Сканована копія витягу з плану фінансування на 2023р.;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-09 15:41:31
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (код ДК 021:2015: 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 15.12.2022 № 27.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-14 15:39:47
Відповідь на запит ДАСУ від 14.02.2022
У межах проведення моніторингу (UA-M-2023-01-25-000028) процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 700,2 км (код ДК 021:2015: 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-010605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 15.12.2022 № 27.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 09.02.2023 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Щодо надання інформації та її документальне підтвердження щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 15.12.2022 № 27 зазначаємо:
1.1. Додатковою угодою № 1 від 27.12.2022 року було внесено зміни в додаток № 3 «Календарний план» договору № 27 від 15.12.2022 року у зв’язку з приведенням у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування та відповідно до фактично наданих послуг (див. файл «1.1. Д.у. № 1 до Д. № 27 від 15.12.2022.PDF»).
1.2. Додатковою угодою № 2 від 28.12.2022 року було доповнено п.5.3. Договору пп.5.3.1., щодо можливості залучення інших субпідрядних організацій з метою забезпечення належного функціонування транспортної інфраструктури, що забезпечую життєдіяльність населення та функціонування держави в умовах воєнного стану, зокрема експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства на автомобільних дорогах загального користування державного значення, недопущення порушень строків установлених нормами щодо усунення загрози безпечного проїзду автотранспорту та внесено зміни в розділ «XV. Адреси, реквізити та підписи сторін» в частині реквізитів Замовника (див. файл «1.2. Д.у. № 2 до Д. № 27 від 15.12.2022.PDF»).
Перелічені зміни внесені додатковими угодами № 1 від 27.12.2022 року та № 2 від 28.12.2022 року не підлягає оприлюдненню, тому що зміни викладені у них жодним чином не стосуються, а ні статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами), а ні п.19 постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Додатки:
1.1. Сканована копія Додаткової угоди № 1 від 27.12.2022 року до Договору № 27 від 15.12.2022 року;
1.2. Сканована копія Додаткової угоди № 2 від 28.12.2022 року до Договору № 27 від 15.12.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
359 640 000,00
UAH з ПДВ
|
359 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
359 640 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2022 16:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2022 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2024 12:43
|
Додатки.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 12:43
|
ДУ_11_договір_27_15.12.2022.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 15:44
|
ДУ_8_договір_27_15.12.2022.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2023 14:54
|
Д.У. №3 до Д. №27 від 15.12.22 продовження строку дії договору.PDF | зміни до договору |
17 січня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 15:35
|
Розрахунки (700,2 км).pdf | укладений |
15 грудня 2022 15:35
|
Договір № 27.pdf | укладений |
15 грудня 2022 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп.4 п.1.14., п.9.3. Договору, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року (зі змінами) та з урахуванням постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 5.1. та п.10.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 15.12.2022 – 31.12.2024р. «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.9.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток до Договору: Календарний план (Додаток № 3), та викласти його у редакції, що додається. Додатки: Календарний план (Додаток № 3). |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку із затримкою фінансування в повному обсязі витрат Замовника, керуючись п.п.4 п.1.14 п.9.3., 10.3 Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін надання послуг та викласти п.5.1., 10.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: 15.12.2022р. по 31.12.2025р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 9.3. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додаток до Договору: Календарний план (Додаток №3) та викласти його в редакції, що додається. Додаток: Календарний план (Додаток №3); 3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до рішення технічної ради від 18 липня 2024р. №6, підпункту 3) п. 1.14., п.9.3. Договору, керуючись пп.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), у звʼязку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки до Договору «Технічна специфікація» (Додаток №1), «Договірна ціна» (Додаток №2), та викласти їх у новій редакції, що додаються: Додатки: «Технічна специфікація» (Додаток №1); «Договірна ціна» (Додаток №2). 2. Покращення якості предмета закупівлі не призвело до збільшення суми за Договором, визначеної пунктом 3.1. Договору. 3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |