Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | https://corp.suspilne.media |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42 |
Контактна особа: |
Войтенко Ірина +380444810807 i.voitenko@suspilne.media |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2022 19:00 |
Очікувана вартість: | 27 823 431,85 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,72% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
nMediaArchiver або аналог
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 60 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 14:25 |
Тендерна_документація.docx | |
18 листопада 2022 14:25 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000041 ● 51dac9d39d994d37b467877ef737ab55
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-11-18-009621-a 18.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 14:14:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі програмно-апаратного комплексу аудіовізуального архіву телебачення (код ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-009621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ « АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» вимог частини другої статті 41 Закону та пункту 4 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-17 17:43:23
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості та підтвердження щодо виконання ТОВ « АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» вимог частини другої статті 41 Закону та пункту 4 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо закупівлі «Програмно-апаратний комплекс аудіовізуального архіву телебачення» (код ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), номер в електронній системі закупівель ID: UA-2022-11-18-009621-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2022 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" |
27 823 426,00
UAH
|
27 823 426,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" #35467396 |
Переможець |
27 823 426,00
UAH
|
29 листопада 2022 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 14:36
|
scan (003).pdf | укладений |
02 серпня 2023 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 15:44
|
ДУ 2 від 17.05.2023 до Договору 79-23.1 від 13.12.2022 Айті Бізнес Солюшн.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 15:32
|
Лист 1358.10 від 12.07.2023 Айті Бізнес Солюшн.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 15:32
|
Службова Директору департаменту тендерних процедур.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 14:41
|
ДУ 1 від 14.03.2023 до Договору 79-23.1 Айтібізнес солюшн.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2022 14:42
|
АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН.pdf | укладений |
14 грудня 2022 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 79-23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі : виключення комплексу оцифровки архівних записів |
Номер договору про закупівлю: | 79-23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |