Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Сухін Роман Олександрович 380443097513 pk_mtz13@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 15:20 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 15:20 |
Очікувана вартість: | 4 659 042,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 590,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-18-000529-c
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 14620000-3 Сплави (Прокат тонколистовий лист нержавіючий).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 14620000-3.
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 659 042,00 грн (чотири мільйони шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч сорок дві гривні 00 коп.).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.11.2022 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Сухін Роман
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 11:19 |
Оголошенння.doc | |
18 листопада 2022 11:19 |
Обгрунтування лист нержавіючий кількість. (2).docx | |
18 листопада 2022 11:19 |
Договір_проєкт_лист н.ж..docx | |
18 листопада 2022 11:19 |
Обгрунтування лист нержавіючий ціна. (1).docx | |
18 листопада 2022 11:19 |
ТД_.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-09-000020 ● 2fb7e2bd2241447e86a3d4303cb4345f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2023 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 42
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2023 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-11-18-004617-a 18.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-10 16:45:51
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-15 11:03:51
Пояснення (інформація, документи)
ПРОТОКОЛ
№2- 15/02/23 від 15.02.2023
Порядок денний:
1) Розгляд питання про необхідність надання відповіді пояснення (інформацію, документи) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель.
Розгляд:
1) В зв’язку з наявним запитом «Дата: 2023-02-10 16:45:51»
«Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Вирішено:
Надати відповідь на запит:
«Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно обставин зазначених в самих обґрунтуваннях.
Додатково повідомляємо, що відповідно вищевказаного нормативного документу Замовник здійснює оприлюднення на власному сайті uz.gov.ua, конкретне посилання на запитувані документи, а саме:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - http://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/
• обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення - http://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/
Листом Ц-7-91/4250-21 від 27.10.2021 було, зокрема, доведено наступне: «Відповідно до доручення від 18.10.2021 № Ц-7-87/449-21 зобов’язано регіональні філії та філії забезпечувати розміщення обґрунтування шляхом заповнення відповідного поля на авторизованому електронному майданчику SmartTender.
Наразі налаштовано процес автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті) на сайті АТ «Укрзалізниця» обґрунтування із авторизованого електронного майданчика SmartTender.». Зазначений лист додається.
При оприлюдненні оголошення через майданчик SmartTender поле «Обґрунтування для відображення на сайті замовника » було заповнено відповідним текстом обґрунтувань, а саме: «відповідні обґрунтування оприлюднені в оголошені під планом UA-P-2022-11-18-000529-c», чим забезпечено публікацію відповідних обґрунтувань на сайті Замовника через дзеркало (віджет). Скріншот заповненого поля надається.
Також з метою відкритості замовником додатково оприлюднені обґрунтування безпосередньо в оголошенні https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-004617-a - прикріплені файли:
18 листопада 2022 11:19 Обгрунтування лист нержавіючий кількість. (2).docx
18 листопада 2022 11:19 Обгрунтування лист нержавіючий ціна. (1).docx
Дані обґрунтування також додаються.
Зазначене підтверджує своєчасну публікацію відповідних обґрунтувань відповідно вимог 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
До того ж повідомляємо про те, що відповідно рішення АТ «УЗ» інформація на власному веб-сайті тимчасово закрита для перегляду на період військового стану з міркувань безпеки та витоку інформації.
Додатково надаємо копії комерційних пропозицій, на підставі яких було сформовано очікувану вартість закупівлі та обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _____________________ Олексій ЧОРНИЙ
- 113 Пассажирская компания.pdf
- Відповідь на запит.docx
- Комерційне 25-10-2022.pdf
- КП Пас компанія.pdf
- лист Ц-7-914250-21 від 27.10.2021.docx
- Обгрунтування лист нержавіючий кількість. (2).docx
- Обгрунтування лист нержавіючий ціна. (1).docx
- Скріншот із ЕСЗ.docx
- № 3211-ПК-ПК-ПК TEO-1 ЛОТ-1 09112022_155924.xlsx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2022 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" |
4 360 800,00
UAH з ПДВ
|
3 677 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "24 ЕЛЕМЕНТ" |
4 204 000,00
UAH з ПДВ
|
3 678 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
3 677 976,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2022 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2022 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2022 17:09
|
договір.pdf | укладений |
08 грудня 2022 17:08
|